Hop til indhold

Vica Velvet, Vojens

Featured Replies

Skrevet

Vica Velvet har i noget tid stået på min ønskeliste - pga. de gode anmeldelser om hendes sprøjteorgasmer.

Og forrige fredag passede det lige, at jeg skulle passere Vojens.

Vica er godt nok en lækkerbisken. En lille slank sag med faste (silikone)bryster, et sødt smil og et dejligt væsen.

Jeg havde booket en time - og hvilken time. Efter gensidig afklædning og hænder der fik frit løb, var vi begge klar til mere. Jeg fik lagt Vica ned på kanten af sengen og satte mig på knæ, så jeg kunne slikke hende. Jeg havde åbenbart en teknik, der virkede, for kort tid efter var jeg pjaskvåd i ansigtet - dejlig frækt. I løbet af den time blev det til 4-5 sprøjteorgasmer i varierende styrke. På et tidspunkt roterede vi, så Vica kunne give et lækkert blow og efterfølgende ride mig. Fantastisk syn. Og ekstrem frækt at have fat om hendes faste hofter. Vi byttede lidt rundt i forskellige stillinger og det endte med to orgasmer for mit vedkommende på den time. 

Vica er alle pengene værd og et virkelig dejligt bekendtskab. Hendes væremåde og personlighed får 10/10, hendes krop 8/10 (fordi jeg er mere til naturlig bryster) og sex med hende 10/10.  Billederne af hende passer fint, på nær at hun nu har kort hår.

Hun er helt klart et besøg værd igen.

https://annoncelight.dk/profile/Vica+velvet

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet

Ja Vica er en skøn kvinde med stort K. 

Måske et hot take, men af de 6 øvrige kvinder jeg har mødt igennem PG i Københavnstrup: 5 udover Vica til diverse Pussy Parties og en enkelt mindre god solo aftale med en sjette kvinde, så er hun den eneste jeg ønsker at ha en 1:1 aftale med.

Er kæmpe fan af hendes personlighed og væsen. Den måde hun bære sig selv på og indtræder rummet selvsikkert, er så fandens sexet. 

Skrevet

Hun er en skøn pige, hun er en af de flotteste piger i slut 30erne jeg har besøgt, Som jeg mindes hendes bryster er de bløde og dejlige selvom de er hjulpet på vej. Og et meget positivt væsen er hun også. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.