Jasmin 8533 Skrevet 7. Maj, 2014 her ventede jeg at finde en masse tips og tricks til sex i det grønne... er der noget at sige til det med den overskrift DMI præsterede idag *gg' En uge så våd som 6 men ok - 6 på en grøn græsplæne er da heller ikke at foragte *gg* 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 7. Maj, 2014 Hahaha... Såååå når det bliver sommer, så kan man altså nyde dig i baghaven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. Maj, 2014 Hahaha... Såååå når det bliver sommer, så kan man altså nyde dig i baghaven? det kan du tro - bare der er adgang til et badeværelse senere så kan du nyde mig op af æbletræet, i baghaven, i forhaven.... hvor det skal være *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 7. Maj, 2014 det kan du tro - bare der er adgang til et badeværelse senere så kan du nyde mig op af æbletræet, i baghaven, i forhaven.... hvor det skal være *gg* Cool. Så mangler jeg bare en have... Men ellers må vi jo improvisere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Maj, 2014 6 på mos er bedre end græs hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 7. Maj, 2014 - Uha, jeg bliver jo helt våd, sagde pigen...... - Så må du hellere gå ind i tørvejr, sagde (den kedelige) mand..... :grin: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 7. Maj, 2014 her ventede jeg at finde en masse tips og tricks til sex i det grønne... er der noget at sige til det med den overskrift DMI præsterede idag *gg' En uge så våd som 6 men ok - 6 på en grøn græsplæne er da heller ikke at foragte *gg* Fedt at der er nogen der er lige så "barnlige" som jeg selv er. Det er nu en gang stadig sjovt at sige "sex", "prut" osv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 7. Maj, 2014 - Uha, jeg bliver jo helt våd, sagde pigen...... - Så må du hellere gå ind i tørvejr, sagde (den kedelige) mand..... :grin: Og manden der er under tøflen. Manden: Har du set det regner udenfor ? Den sure kone: Jamen så lad det dog regne. Manden: Det skal jeg nok skat. :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Maj, 2014 det kan du tro - bare der er adgang til et badeværelse senere så kan du nyde mig op af æbletræet, i baghaven, i forhaven.... hvor det skal være *gg* Hehe syndens træ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg