Max Power 804 Skrevet tirsdag klokken 13:34 Åbnede min TikTok i dag, pludselig var der en video med Ewa Sonnet… Hvem er det tænker du, for mange år siden da jeg opdagede og rigtig “opdagede” det store internet og besøgte de mere lumre sider var hun en af de første resultater der kom op når man søgte på Big boobs. Jeg kan se at hun stadig holder sig fantastisk, hvem kan huske hende herinde? Her er en 13år gammel video 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 969 Skrevet tirsdag klokken 15:56 Jo jo for pokker da, hende husker jeg. Hun er 40 år i dag. Der var en masse polske storbarmede modeller sammen med hende og jeg husker foruden Ewa også Anya, Ines Cudna og Maria Swan. På samme tid kom også Nadine Jansen på banen og hun har også været der siden og blev med sin egen hjemmeside et kraftcenter for kendte og ikke mindst nye "ansigter" i dette særlige felt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 804 Skrevet tirsdag klokken 17:38 (edited) Uha nu nævner du Maria Swan, også kendt som Jana Defi.. En fantastisk udseende kvinde udover de åbenlyse fordele så var der et eller andet med hendes øjne (tro det eller ej) som gjorde hendes billeder ekstraordinære. En skam hun trak sig tilbage.. Redigeret tirsdag klokken 17:42 af Max Power Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg