detduharbrugfor 6 Skrevet i går klokken 10:37 https://annoncelight.dk/showad/368614 Inden jeg overhovedet fik svar på et spørgsmål om andre muligheder end 30 minutter, blev hun sur og skrev bare “Stop”, som det første og eneste. Kan absolutet ikke anbefales! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 171 Skrevet i går klokken 11:09 detduharbrugfor skrev, for 30 minutter siden: ikke anbefales Vil det sige, at man ikke engang kan tillade sig at spørge om fx 1 time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 376 Skrevet i går klokken 11:45 (edited) Jeg synes det er for tyndt et grundlag at fraråde besøg på. Thai’er er ikke ret gode på skrift. Jeg ved, at mængden af sms’er er voldsom, og uoverskuelig, såfremt pigen er alene. Der står desuden “call me” i annoncen, hvilket betyder, at de helst modtager opkald. Redigeret i går klokken 11:48 af Fedtøre Extra info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 83 Skrevet i går klokken 12:40 @detduharbrugfor jeg tror egentlig du skal være glad for, du ikke kom videre, hun har helt generelt ikke særlig gode anmeldelser, hvis du søger på hendes annoncenummer herinde. Jeg har også selv besøgt hende til en noget tam oplevelse, og har ikke behov for at besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg