Hop til indhold
Marcuskil

Søger petit pige i Aalborg

Recommended Posts

Marcuskil skrev, for 4 timer siden:

Hej forum

Jeg søger en petit pige i Aalborg i aften - er der nogen, der har gode erfaringer med nogen, de ønsker at anbefale? :)

- M

Hej 

Det kan jeg hjælpe dig med- først det er ikke pigen på billederne, MEN pigen der er der, er super sød, der er aldrig problemer med hende, hun deltager også aktivt i legen, vil hun slikkes sætter hun sig over dit ansigt og køre fissen og røven rundt i dit hovede, og skifter også stilling- jeg har været hos hende flere gange.

skal sige hun har mange tatoveringer, og der er mere i hende end Vor herre har tildelt hende

god tur- håber at læse din anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Hej 

Det kan jeg hjælpe dig med- først det er ikke pigen på billederne, MEN pigen der er der, er super sød, der er aldrig problemer med hende, hun deltager også aktivt i legen, vil hun slikkes sætter hun sig over dit ansigt og køre fissen og røven rundt i dit hovede, og skifter også stilling- jeg har været hos hende flere gange.

skal sige hun har mange tatoveringer, og der er mere i hende end Vor herre har tildelt hende

god tur- håber at læse din anmeldelse

Du har da vist lige glemt linket til hende du snakker så pænt om:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...