Hop til indhold

Søger petit pige i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej forum

Jeg søger en petit pige i Aalborg i aften - er der nogen, der har gode erfaringer med nogen, de ønsker at anbefale? :)

- M

Skrevet
Marcuskil skrev, for 4 timer siden:

Hej forum

Jeg søger en petit pige i Aalborg i aften - er der nogen, der har gode erfaringer med nogen, de ønsker at anbefale? :)

- M

Hej 

Det kan jeg hjælpe dig med- først det er ikke pigen på billederne, MEN pigen der er der, er super sød, der er aldrig problemer med hende, hun deltager også aktivt i legen, vil hun slikkes sætter hun sig over dit ansigt og køre fissen og røven rundt i dit hovede, og skifter også stilling- jeg har været hos hende flere gange.

skal sige hun har mange tatoveringer, og der er mere i hende end Vor herre har tildelt hende

god tur- håber at læse din anmeldelse

Skrevet
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Hej 

Det kan jeg hjælpe dig med- først det er ikke pigen på billederne, MEN pigen der er der, er super sød, der er aldrig problemer med hende, hun deltager også aktivt i legen, vil hun slikkes sætter hun sig over dit ansigt og køre fissen og røven rundt i dit hovede, og skifter også stilling- jeg har været hos hende flere gange.

skal sige hun har mange tatoveringer, og der er mere i hende end Vor herre har tildelt hende

god tur- håber at læse din anmeldelse

Du har da vist lige glemt linket til hende du snakker så pænt om:D

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.