Mr.Farum 22 Skrevet fredag klokken 22:05 (edited) https://annoncelight.dk/showad/448495 Jeg har lige været forbi, ja det er ikke hende på billedet, men fuck et godt knald jeg fik af hende pigen der er der lige nu ihvertfald flot pige med et meget meget flot ansigt, ikke et lille nips, vel 180 cm med flotte kurver og meget flotte store lækre bryster. gentager lige igen, MEGET meget MEGET service mindet !!!!! hun sagde hun var der 2 dage mere, men at hun overvejede at blive længere fordi de kunder hun havde haft indtil videre havde været meget søde ved hende. man skriver med hendes veninde, som sender beskederne videre til hende. veninden er i øvrigt ret sød at skrive med så alt i alt, lækker pige, flot, og lækker og enormt servicemindet, intet negativt udover at det er en fake annonce, men hun lever 100% op til teksten + mere Redigeret fredag klokken 22:09 af Mr.Farum 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10038 Skrevet lørdag klokken 00:47 Tak for at du tog en for holdet. Jeg har efterlyst hende, og ville gerne være sammen med hende på billederne. Det kan jeg så høre ikke er muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 186 Skrevet lørdag klokken 08:06 Jeg har også skrevet med hende/dem og min fornemmelse er at hun enten er nybegynder eller bare lige skal afprøve en fantasy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
enjoyvinter 71 Skrevet lørdag klokken 08:50 @Mr.Farum: Kunne du hjælpe med info om hvilke ydelser du købte og om hendes nationalitet ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Farum 22 Skrevet for 23 timer siden hun er fra ukraine Jeg tog 30 min for 1100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Farum 22 Skrevet for 23 timer siden Lauersen skrev, den 31.1.2026 at 01:47: Tak for at du tog en for holdet. Jeg har efterlyst hende, og ville gerne være sammen med hende på billederne. Det kan jeg så høre ikke er muligt. hehe, hende du møder i virkligheden er meget smukkere end hende på videoen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finger4 6 Skrevet for 19 timer siden Jeg fatter hat. du skriver Bagsværd/Lyngby, men dit link går til: Citat Slagelse Liderlig ? Ligger klar med røven I vejret tag min butplug ud og knep mig Sydsjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet for 7 timer siden Finger4 skrev, for 11 timer siden: Jeg fatter hat. du skriver Bagsværd/Lyngby, men dit link går til: Ikke så få GP'ere, flytter rundt i landet for, at få besøg nok. Det må være derfor annoncen ikke længere er som i overskriften af TS's anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 284 Skrevet for 5 timer siden Probator skrev, for 1 time siden: Ikke så få GP'ere, flytter rundt i landet for, at få besøg nok. Det må være derfor annoncen ikke længere er som i overskriften af TS's anmeldelse. Det er rigtigt men som jeg, efter en søgning på annoncenummer, skrev i en anden tråd om samme GP er hende her flyttet til både Slagelse og Herning Mysteriet er vist endnu ikke opklaret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10038 Skrevet for 5 timer siden Den erfarne skrev, for 34 minutter siden: Det er rigtigt men som jeg, efter en søgning på annoncenummer, skrev i en anden tråd om samme GP er hende her flyttet til både Slagelse og Herning Mysteriet er vist endnu ikke opklaret.. Der er nok tale om 2 piger, nok i virkeligheden flere. Ingen af dem er hende på billedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg