Hop til indhold

Sød pige i Bagsværd/lyngby

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige været forbi, ja det er ikke hende på billedet, men fuck et godt knald jeg fik af hende pigen der er der lige nu ihvertfald :wub:

flot pige med et meget meget flot ansigt, ikke et lille nips, vel 180 cm med flotte kurver og meget flotte store lækre bryster.

gentager lige igen, MEGET meget MEGET service mindet !!!!!

hun sagde hun var der 2 dage mere, men at hun overvejede at blive længere fordi de kunder hun havde haft indtil videre havde været meget søde ved hende.

man skriver med hendes veninde, som sender beskederne videre til hende.

veninden er i øvrigt ret sød at skrive med <3

så alt i alt, lækker pige, flot, og lækker og enormt servicemindet, intet negativt udover at det er en fake annonce, men hun lever 100% op til teksten + mere :wub:

Redigeret af Mr.Farum

Skrevet

Tak for at du tog en for holdet. Jeg har efterlyst hende, og ville gerne være sammen med hende på billederne. Det kan jeg så høre ikke er muligt.

Skrevet

Jeg har også skrevet med hende/dem og min fornemmelse er at hun enten er nybegynder eller bare lige skal afprøve en fantasy ;)

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, den 31.1.2026 at 01:47:

Tak for at du tog en for holdet. Jeg har efterlyst hende, og ville gerne være sammen med hende på billederne. Det kan jeg så høre ikke er muligt.

hehe, hende du møder i virkligheden er meget smukkere end hende på videoen

Skrevet

Jeg fatter hat. du skriver Bagsværd/Lyngby, men dit link går til:

Citat

Slagelse Liderlig ? Ligger klar med røven I vejret tag min butplug ud og knep mig

Sydsjælland

Skrevet
Finger4 skrev, for 11 timer siden:

Jeg fatter hat. du skriver Bagsværd/Lyngby, men dit link går til:

Ikke så få GP'ere, flytter rundt i landet for, at få besøg nok. Det må være derfor annoncen ikke længere er som i overskriften af TS's anmeldelse.

Skrevet
Probator skrev, for 1 time siden:

Ikke så få GP'ere, flytter rundt i landet for, at få besøg nok. Det må være derfor annoncen ikke længere er som i overskriften af TS's anmeldelse.

Det er rigtigt men som jeg, efter en søgning på annoncenummer, skrev i en anden tråd om samme GP er hende her flyttet til både Slagelse og Herning ;)

Mysteriet er vist endnu ikke opklaret..

Skrevet
Den erfarne skrev, for 34 minutter siden:

Det er rigtigt men som jeg, efter en søgning på annoncenummer, skrev i en anden tråd om samme GP er hende her flyttet til både Slagelse og Herning ;)

Mysteriet er vist endnu ikke opklaret..

Der er nok tale om 2 piger, nok i virkeligheden flere. Ingen af dem er hende på billedet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.