Hop til indhold

Recommended Posts

Det bliver lidt en gentagelse af mit svar i andre tråde. Stødt på hende til et såkaldt pussy party på Pussy Galores i oktober. Virkelig flot fitnesstrænet kvinde. Håber ikke jeg giver for meget væk ved hendes diskretion: men hun er har en del tatoveringer. Nu er jeg selv en sucker for tatoveringer, så synes jo kun det er flot :D 

Men ja, det undre mig også at hun ikke har nogen længere anmeldelser, hverken her eller på nympho. Ved ikke om hun frabeder sig det overfor sine gæster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg frabeder mig ikke anmeldelser men jeg spørger derimod heller ikke om de vil skrive en. Det synes jeg virker opreklameret eller ikke særlig oprigtigt. Efter min mening. 

men jeg ville da blive glad for anmeldelser hvis man af egen fri vilje og lyst har skrevet en. Men vil ikke efterspørger, men byder dem varmt velkommen hvis man vil dele sit indtryk og oplevelse af mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Isabellabaabyy skrev, for 11 timer siden:

Det synes jeg virker opreklameret

Du skulle da ikke ha udskiftet dit "Ice" på Nympho. Iskoldt svar. Ikke så meget pjat :D

Coconut14 skrev, for 3 timer siden:

Altså er hun overdækket med tatoveringer eller bare mange tatoveringer??

Altså.... Rocker tatoveringer kan vel også være frække på en kvinde. :D

Ej spøg til side. Husker dem ret smagfulde og feminine. Jeg har selv mange, så jeg bliver jo kun facineret når jeg møder en like-minded kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bo l skrev, den 28.1.2026 at 20:46:

Nogen erfaringer med Isabella fra PG? Synes det er begrænset, hvad man kan finde.. 

https://70210026.dk/isabella

Desuden findes der en længere anmeldelse af mig herinde på eroguide, ved jeg. Hvis du søger mit navn oppe i feltet. :-) 

kys isa 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...