Bo l 4 Skrevet 28. Januar Nogen erfaringer med Isabella fra PG? Synes det er begrænset, hvad man kan finde.. https://70210026.dk/isabella 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 590 Skrevet 29. Januar Det bliver lidt en gentagelse af mit svar i andre tråde. Stødt på hende til et såkaldt pussy party på Pussy Galores i oktober. Virkelig flot fitnesstrænet kvinde. Håber ikke jeg giver for meget væk ved hendes diskretion: men hun er har en del tatoveringer. Nu er jeg selv en sucker for tatoveringer, så synes jo kun det er flot Men ja, det undre mig også at hun ikke har nogen længere anmeldelser, hverken her eller på nympho. Ved ikke om hun frabeder sig det overfor sine gæster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabellabaabyy 7 Skrevet i går klokken 08:26 Jeg frabeder mig ikke anmeldelser men jeg spørger derimod heller ikke om de vil skrive en. Det synes jeg virker opreklameret eller ikke særlig oprigtigt. Efter min mening. men jeg ville da blive glad for anmeldelser hvis man af egen fri vilje og lyst har skrevet en. Men vil ikke efterspørger, men byder dem varmt velkommen hvis man vil dele sit indtryk og oplevelse af mig 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 26 Skrevet i går klokken 16:23 Altså er hun overdækket med tatoveringer eller bare mange tatoveringer?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabellabaabyy 7 Skrevet i går klokken 16:43 Jeg er ikke overdækket. Jeg har på næsten hele mit ene ben og lidt på armen og under brystet men på en stadig feminin måde synes jeg selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 590 Skrevet i går klokken 20:12 Isabellabaabyy skrev, for 11 timer siden: Det synes jeg virker opreklameret Du skulle da ikke ha udskiftet dit "Ice" på Nympho. Iskoldt svar. Ikke så meget pjat Coconut14 skrev, for 3 timer siden: Altså er hun overdækket med tatoveringer eller bare mange tatoveringer?? Altså.... Rocker tatoveringer kan vel også være frække på en kvinde. Ej spøg til side. Husker dem ret smagfulde og feminine. Jeg har selv mange, så jeg bliver jo kun facineret når jeg møder en like-minded kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabellabaabyy 7 Skrevet i går klokken 20:21 Jeg er ret direkte som person. Men bestemt også feminin, udadvendt og nærværende. Jeg er vidst lidt af det hele ikke :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabellabaabyy 7 Skrevet for 18 timer siden Bo l skrev, den 28.1.2026 at 20:46: Nogen erfaringer med Isabella fra PG? Synes det er begrænset, hvad man kan finde.. https://70210026.dk/isabella Desuden findes der en længere anmeldelse af mig herinde på eroguide, ved jeg. Hvis du søger mit navn oppe i feltet. kys isa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg