Bollemanden 18 Skrevet 25. Januar Hej Tænker der er flere af os herinde der enten er gift eller i et forhold. Hvordan planlægger I jeres besøg og sikre det ikke bliver opdaget ? Ved flere steder har mulighed for bad ,men enten kan man komme nyvasket hjem med nye dufte eller direkte hjem med anden kvinde duften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 25. Januar Nu er jeg godt nok ikke længere gift, men var det da jeg startede med at besøge gp’ere. At komme hjem og dufte af en anden kvinde er dumt i min optik, specielt hvis man ikke er på vej til at blive skilt. At komme hjem og være nyvasket afhænger vel mere af din undskyldning for at være væk hjemmefra. Jeg afkortede ofte tiden til træning i fitness, så havde jeg både tid til besøget, en forklaring på hvorfor jeg ikke svarede SMS’er i mens og på hvorfor jeg havde været i bad. Nogen gange var jeg hos gp først og så i fitness og nogen gange i omvendt rækkefølge. Begge virkede for mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 25. Januar Jeg var også i et forhold, da jeg i sin tid begyndte på dette. I mit tilfælde skete det udelukkende, når jeg var afsted med arbejde på kursus eller kundemøder og havde en overnatning på hotel. Det skete meget sjældent, men så er det jo det man man nøjes med, og var jeg af sted med en kollega, så skete der heller ikke noget. Men så var det jo så nemt, at jeg kunne tage hjemmefra om morgenen på dag 1, indlogere mig på et hotel sidst på eftermiddagen, kneppe en glædespige om aftenen, tag bad på hotellet både aften derefter og om morgenen, og så arbejde igen og hjem til familien sidst på eftermiddage på dag 2. I dag sker det stadig kun under samme forhold. Jeg har normalt børn hjemme, så kan ikke tage hjemmefra medmindre det planlægges rigtig meget som når jeg er på kursus. Og da jeg ikke ønsker at gøre det hjemme i mit eget nabolag, hvor man kan risikere at blive set af naboer, så kræver det ekstra tid at tage langt væk. Så derfor kan det ikke lade sig gøre til hverdag. Det sætter måske heldigvis også nogle begrænsninger for udgifterne, at jeg kun gør det få gange om året, når jeg er væk på kursus eller lignende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 25. Januar Jeg må indrømme jeg gjorde det aldrig da jeg var i forhold , ser jeg ingen grund til , det vil ændre din måde at være på generelt , du vil måske virke hemmelighedsfuld, og så er partneren hellere ikke tjent med det , det kan såre personen mere end du aner tænker jeg. Så hellere tage snakken med din kone / kæreste om det ikke fungere der hjemme sexuelt hvis det er årsagen du vil blive overraskede måske vil det hjælpe jeres sexliv og vil du ikke tage den snak så lad dig blive skilt , det er trods alt andres følelser du leger med specielt når det kommer til ægteskab .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 25. Januar Massage-testeren skrev, for 16 minutter siden: Jeg må indrømme jeg gjorde det aldrig da jeg var i forhold , ser jeg ingen grund til , det vil ændre din måde at være på generelt , du vil måske virke hemmelighedsfuld, og så er partneren hellere ikke tjent med det , det kan såre personen mere end du aner tænker jeg. Så hellere tage snakken med din kone / kæreste om det ikke fungere der hjemme sexuelt hvis det er årsagen du vil blive overraskede måske vil det hjælpe jeres sexliv og vil du ikke tage den snak så lad dig blive skilt , det er trods alt andres følelser du leger med specielt når det kommer til ægteskab .. Der er jo nok mange grunde til, at gifte mænd vælger at gå til en glædespige, og det har været berørt i andre tråde. Så det vil jeg ikke på nogen måde komme ind på her. Der kan også være rigtig mange gode grunde til ikke at blive skilt, selvom man går til glædespige. Jeg synes dog ikke, at der var megen grund til hemmelighedskræmmeri i mit tilfælde. Det var på ingen måde sådan, at jeg var nødt til at lyve for at glemme en glædespige ind før en omgang fitness eller noget. Jeg var i forvejen væk, når jeg var på kursus. Det kunne klares uden at skulle være hemmelighedsfuld. Jeg er ikke i tvivl om at det vil såre partneren, hvis de fik det at vide, og der er jo nok ingen af os, der ønsker at såre vores partner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5516 Skrevet 28. Januar Bollemanden skrev, den 25.1.2026 at 15:18: Hvordan planlægger I jeres besøg og sikre det ikke bliver opdaget ? Første step er at finde ud af, hvornår jeg har tilstrækkeligt med tid. Både til selve besøget, men også i timerne op til besøget, hvor jeg udvælger og aftaler med pigen, og ikke mindst i timerne efter besøget, hvor jeg helst ikke vil komme hjem til nogen. Langt de fleste GPer og thaimassører er opmærksomme på at bruge duftneutrale parfumer, men man kan jo aldrig være helt sikker. Og at komme hjem med en fremmed duft på sig duer overhovedet ikke. Næste step er at overveje en plausibel forklaring, hvis noget uventet skulle ske. Fx hvis familiens planer har ændret sig, og nogen dermed er klar over, at du kom senere hjem end forventet eller arbejdede hjemme uden at have sagt det på forhånd. Overvej også dine elektroniske spor. Hvis du fx parkerer et sted med automatisk p-afgift, kører elbil hvor andre kan tilgå, hvor bilen er eller har været, har FindMyIphone eller lignende sammen med familien, så leger du med ilden, hvis din bedre halvdel er lidt skarp på at checke en mistanke. Og inden du træder ind ad døren derhjemme, så vær sikker på, at der ikke hænger damehår på din påklædning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 567 Skrevet 28. Januar Jeg er i den heldige situation, at jeg har et frit job med kundebesøg, hvor jeg så ikke kan tage telefonen eller svare på beskeder. Perfekt dække. Skal jeg have urinsex kræver det selvfølgelig et bad bagefter (vær obs på neutral sæbe, da det også virker underligt at komme nybadet hjem og husk voks til håret hvis du bruger det). Slet historik på navigation og brug fissemobil. Dufter du mistænkeligt af fisse har jeg vådservietter i bilen efterfulgt af en ansigtscreme, jeg har med i bilen mod tør hud. Jeg var en gang sammen med en der lugtede rigtig fælt og der var jeg nødt til at spilde lidt dieselolie på mine hænder ved en tankning for at skjule det. Og hav altid en dækhistorie klar. Jeg er tit ude ved en kammerat, men der nævner jeg aldrig en jeg ved, vil kunne finde på at dukke op hos mig eller taler med konen. Ligeledes har jeg altid hovedpine på dagen i tilfælde af, hun vil have sex derhjemme, når jeg kommer godt tømt hjem fra en GP. Osv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10038 Skrevet 28. Januar Jeg har et job jeg kan pjekke lidt fra, så jeg kan gå på besøg i dagtimerne. Bruger gerne Whatsapp, men sletter den bagefter. Undgår helt steder hvor der bliver røget indenfor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg