McLovin 588 Skrevet 25. Januar Giver mænds anmeldelser nogen værditilførelse til kvindernes sexarbejde, både positivt og negativt? Kan du mærke et boom i interessen hvis du får en positiv anmeldelse? Frabeder du dig dem aktivt, selv de positive stemte, eller bruger du dem i din markedsføring? Hvilket behov dækker det at give en anmeldelse dig som mand? Er det udelukkende egoet du vil flashe. Hjælper det dig med at genleve lysten i oplevelsen. Eller ligger der noget helt tredje bag. Rækker du typisk ud før du poster eller er der no mercy om det så er positivt eller negativt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 55 Skrevet 25. Januar Negative anmeldelser og evt advarsler kan da få mig til at undlade at besøge de nævnte GP-er! omvendt kan positiv omtale påvirke mit valg, og nogle gange kan en malende beskrivelse ligefrem pirre mig! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 25. Januar Som man synes jeg, at det er dejligt at kunne læse nogle anmeldelser, så man har mulighed for at sortere det værste fra. Men når det er sagt, så må jeg jo erkende, at der nok i bedste fald kun har været anmeldelser for 25 % af de kvinder, jeg har valgt at mødes med. Dit spørgsmål: Hvilket behov dækker det at give en anmeldelse dig som mand? overraskede mig på en måde lidt, fordi jeg har aldrig følt, at jeg som sådan har haft en behov for at give en anmeldelse. Det er på sin vis nok blot noget jeg gør for at give lidt tilbage igen, når jeg nu selv har draget fordel af andre anmeldelser. Jeg gør det på ingen måde for at flashe noget ego eller genleve lysten i oplevelsen. Dog var der en, som for nogle måneder siden i en anden tråd skrev noget i stil med, at det var frækt at genlæse sin oplevelse på et senere tidspunkt. På det tidspunkt havde jeg overhovedet ikke overvejet at læse mine egne anmeldelser igen. Det gjorde jeg så der for et par måneder siden og jo, der er noget frækt ved at læse det, men 80 % er jo oppe i ens erindringer og ikke i anmeldelsen. Så min grund til at gøre det er udelukkende for at give noget igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big thaifan 24 Skrevet 25. Januar Når jeg planlægger besøg hos GP, bruger jeg noget tid på både annoncer og validering af dem under anmeldelse. Det er blevet et lille ophidsende forspil til mine besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 25. Januar Jeg læser anmeldelserne for at finde ud af om hun også kunne være noget for mig. Specielt læser jeg om nye/ukendte og hver gang jeg skal besøge en ny, søger jeg efter anmeldelser. Det har sparet mig for mange dårlige oplevelser gennem årene. Så jeg skriver anmeldelser for at give tilbage. Og så forstærker det hukommelsen at skrive om oplevelsen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geddebuk 2 Skrevet 25. Januar (edited) Jeg har tit tænkt på hvorfor AL ikke har en “knap” på hver annonce som linker til de anmeldelser som hører til annoncenummeret.. Så kan man straks læse anmeldelserne istedet for at skulle skifte mellem AL og Eroguide. Jeg tror det ville dæmme op for fake profiler/falske annoncer og useriøse annoncører samtidig med at AL ville blive mere troværdigt. Jeg tænker også de seriøse GP´ er vil synes om det. Redigeret 25. Januar af Geddebuk Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 616 Skrevet 25. Januar Fra et indlæg, jeg skrev i en anden tråd: "Mine anmeldelser er anbefalinger. Jeg skriver dem, hvis jeg har været glad for at møde pigen, og gerne vil give hende lidt god omtale. For at hun kan få flere kunder, og for at hun kan få "de rigtige" kunder. Altså de mænd, som ved at læse min anmeldelse finder ud af, at hun er en pige, de gerne vil besøge. Det er jo også lidt derfor, jeg selv læser anmeldelser." 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 970 Skrevet 25. Januar Geddebuk skrev, for 57 minutter siden: Jeg tror det ville dæmme op for fake profiler/falske annoncer og useriøse annoncører samtidig med at AL ville blive mere troværdigt. det kan du have ret i, men en pige med dårlige anmeldelser/stjerne vil næppe fortsætte med at annoncere på AL og dermed mister de kunder og penge. Prøv at se på anmeldelser herinde og hvor mange der får en middel karakter. "Kommer jeg igen? - næppe". sådan en pige ville du næppe besøge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 427 Skrevet 25. Januar (edited) McLovin skrev, for 2 timer siden: Giver mænds anmeldelser nogen værditilførelse til kvindernes sexarbejde, både positivt og negativt? Kan du mærke et boom i interessen hvis du får en positiv anmeldelse? Frabeder du dig dem aktivt, selv de positive stemte, eller bruger du dem i din markedsføring? Hvilket behov dækker det at give en anmeldelse dig som mand? Er det udelukkende egoet du vil flashe. Hjælper det dig med at genleve lysten i oplevelsen. Eller ligger der noget helt tredje bag. Rækker du typisk ud før du poster eller er der no mercy om det så er positivt eller negativt? Positive anmeldelser har en enorm effekt. Jeg har haft en del aftaler med mænd herinde fra alene pga andres anmeldelser af mig. Men også aftaler jeg har haft gennem annoncelight har nævn de fandt mig ekstra interessants og seriøs fordi de kunne læse så mange positive anmeldelser om mig. jeg linker til anmeldelserne i min annonce; fordi jeg ved at det sælger bedre og fordi det øger min troværdighed rigtig meget. og så er det i øvrigt bare mega fedt at få en positiv anmeldelse. Det betyder meget for mig at min gæst har været tilfreds med besøget. De fleste skriver det også direkte til mig, og det værdsætter jeg også. Men når de deler det med alle føler jeg mig ekstra værdsat og smigret Redigeret 25. Januar af Pink Peach 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2075 Skrevet 25. Januar Anmeldelser af piger herinde er BIG BUSINESS. Det er derfor at der findes falske anmeldelse. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 25. Januar (edited) Efter at have værdsat andres anmeldelser i en periode, så laver jeg selv anmeldelser for at give lidt tilbage. Jeg anbefaler også indimellem en GP, når nogen spørger efter en ydelse i et bestemt område. Jeg synes, at anmeldelser kan benyttes som vejledende. Jeg har besøgt et par GP'er, der havde gode anmeldelser, men var en skuffelse for mig. Omvendt har jeg også besøgt en GP, der kun havde dårlige anmeldelser, men min oplevelse var så god, at det blev til genbesøg. Jeg har flere gange oplevet god respons på mine anmeldelser og anbefalinger. Både i tråden og i private beskeder. Jeg kan mærke, at det gør mig glad, at jeg kan hjælpe andre. P.S. Anmeldelser, jeg ikke kan bruge til noget er, når anmelder skriver "det der skete mellem pigen og mig bliver mellem os". En anmeldelse skal indeholde noget konkret, synes jeg. Eller som @Big thaifan skrev, at han bruger anmeldelsen til et lille ophidsende forspil. Redigeret 25. Januar af Unrusted 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 427 Skrevet 25. Januar Unrusted skrev, for 20 minutter siden: P.S. Anmeldelser, jeg ikke kan bruge til noget er, når anmelder skriver "det der skete mellem pigen og mig bliver mellem os". En anmeldelse skal indeholde noget konkret, synes jeg. Det er også bedre for os at der står noget konkret, det er jo det mændende kommer for. Altså f.eks. hun sutter vildt godt og var top liderlig og med på det hele, er jo meget bedre reklame end “det bliver mellem os” men det er selvfølgelig okay hvis manden ikke har lyst til at uddybe hvad der foregik. Det kan det være mange grunde til. Især hvis legen var kinky, er det måske ikke noget han ønsker at dele. Men det er ikke os de skåner med det 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 25. Januar Unrusted skrev, for 1 time siden: Jeg synes, at anmeldelser kan benyttes som vejledende. Jeg har besøgt et par GP'er, der havde gode anmeldelser, men var en skuffelse for mig. Omvendt har jeg også besøgt en GP, der kun havde dårlige anmeldelser, men min oplevelse var så god, at det blev til genbesøg. Ja vi skal altid huske når vi læser en anmeldelse, at vi kun får den ene side af oplevelsen. Det kan have været en dårlig dag både for den ene og den anden, og kemien mellem to parter har også stor betydning selvom vi kun er sammen i 1 time eller mindre. Der er meget der kan gå galt og det er ikke altid glædespigen, der har hele skylden i det. Sådan kommer det dog nemt til at fremstå, når det er sexkøberen, der skriver anmeldelsen. Så når vi læser anmeldelser, skal vi altid lige have det i tankerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 149 Skrevet 25. Januar Pink Peach skrev, for 3 timer siden: Det er også bedre for os at der står noget konkret, det er jo det mændende kommer for. Altså f.eks. hun sutter vildt godt og var top liderlig og med på det hele, er jo meget bedre reklame end “det bliver mellem os” men det er selvfølgelig okay hvis manden ikke har lyst til at uddybe hvad der foregik. Det kan det være mange grunde til. Især hvis legen var kinky, er det måske ikke noget han ønsker at dele. Men det er ikke os de skåner med det Jeg skriver f.eks gerne, super godt bj eller andre ting, som at hun er sød og smilende, men selve sexdelen, syntes jeg kun er mellem mig og hende, min anmeldelse skal afspejle oplevelsen vi havde sammen, men det er stadig noget intimt, som jeg ikke deler, med mindre pigen beder mig om at skrive alt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 26. Januar anmelder skrev, for 8 timer siden: det kan du have ret i, men en pige med dårlige anmeldelser/stjerne vil næppe fortsætte med at annoncere på AL og dermed mister de kunder og penge. Prøv at se på anmeldelser herinde og hvor mange der får en middel karakter. "Kommer jeg igen? - næppe". sådan en pige ville du næppe besøge. Nympho gør det allerede, de sender en direkte herind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 26. Januar Jeg skriver anmelder for at give tilbage herinde og for at give de gode GP'er noget reklame for hvor gode de er. På den anden side af mønten skriver jeg også anmeldelser for at advare folk herinde mod de GP'er der levere dårlige møder. I forhold til mine udlands anmeldelser er det for at vise hvad der er at finde ude i verden, og igen for at advare mod faldgruber og dårlige oplevelser 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 284 Skrevet 26. Januar niceguyhimself skrev, 1 time siden: men selve sexdelen, syntes jeg kun er mellem mig og hende Når vi nu er på et forum for købesex er sexdelen da noget af det vigtigste at fortælle om. Det er netop beskrivelsen af oplevelserne i besøget som skaber en god anmeldelse. Jeg selv (og vel flertallet af mænd) har det med at have fokus på de ydre detaljer som billeder, højde, drøjde, alder, pris osv., i hvert fald når "jagten" begynder. Alt sammen noget man kan læse i GP'ens annonce. Men oplevelsen, indtrykkene og de faktiske detaljer fås kun ved enten selv at besøge pigen eller læse om en andens besøg. Hvis vi alle fra i morgen beslutter at udelade denne del i debatten, ville det godt nok blive nogle kedelige beretninger Vi er alle mere eller mindre anonyme overfor hinanden her, så kan ikke se hvorfor man ikke skulle dele nogle detaljer eller noget intimt. Selvfølgelig med måde og sans for detaljen så hverken køber eller sælger bliver udleveret. Jeg holder med @Unrusted her, er meget enig i hele dit indlæg her i tråden. McLovin skrev, for 11 timer siden: Giver mænds anmeldelser nogen værditilførelse til kvindernes sexarbejde, både positivt og negativt? McLovin skrev, for 11 timer siden: Rækker du typisk ud før du poster eller er der no mercy om det så er positivt eller negativt? Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med at række ud? Hvis besøget var skidt: Jeg synes ikke man skal afholde sig fra at skrive om de skuffende/negative besøg, for så vil det ende som på Nympho hvor troværdigheden har fået et gevaldigt knæk. Man skal dog veje sine ord så man ikke træder pigen unødigt over tæerne eller uforvarende medvirker til at ødelægge hendes forretning. Det kan sagtens gøres på en sober og respektfuld måde uden det bliver personligt. De fleste negative anmeldelser har intet at gøre med pigens evner på lagenet, men derimod om attitude, manglende indsats og/eller kemi. Jeg vil vove den påstand at alle piger som minimum kan sutte pik til bestået niveau, men spørgsmålet er om de vil eller gider. Uden at kende årsagen til vi ofte hører om f.eks. et dårligt bj er et par bud -Manden var ulækker/usoigneret/for gammel/respektløs -Måske havde pigen det forkerte job, mulighederne er mange. Hvis besøget var godt: Bare kør på og giv den gas med ros og superlativer, ingen GP'er siger nej til god omtale som styrker selvtilliden og forretningen. Alt med måde, har en GP f.eks. fået 5 gode anmeldelser fra den samme bruger og den 6. tikker ind kan det virke negativt selvom det ikke var hensigten fra anmelder. Det er langt nemmere at skrive en god anmeldelse end en dårlig, da vi har det med at tage negativ omtale mere ilde op end vi glæder os over en positiv tilbagemelding. Så udover at advare andre om en pige som ikke leverede varen er hun også et menneske som der skal tages hensyn til. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet 26. Januar Den erfarne skrev, for 4 timer siden: Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med at række ud? Ja jeg kan godt selv læse det som om at det kunne være for at afpresse nu Det var nu ikke det jeg lige havde i tankerne eller det jeg selv har brugt det til. Det var ment som at sætte ord på sine frustrationer overfor sexarbejderen før man poster. Måske havde man to vidt forskellige oplevelser af situationen, som kunne være værd at sætte ord på før man går til tasterne. Omvendt har jeg selv spurgt om det var okay at jeg skrev om den gode oplevelse. Oplevelsen var fantastisk. Og hendes aftercare var i en liga for sig selv. Så for mig behøver en anmeldelse ikke at være et baghånds angreb. Hun tog ikke kreativ kontrol (eller blev bedt om det), andet end hun ikke vil læse om sig selv i vulgære perverse vendinger. Så det var blot af ren gensidig respekt for oplevelsen som hun havde givet mig og hende som person, at jeg spurgte før jeg skrev om det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 511 Skrevet 26. Januar On a website where reviews are written, it's “evident” that most will write that reviews are important...after all, that's what they do - they write reviews/comments... Honest reviews (when the visit actually happened) are valid so that real, interested clients know, for example: If the girl is real, uses only her photos, without tricks, what the conditions of the workplace are like, if she provides a good service...in other words, if the service offered in the ad, as well as her physical appearance, matches reality... I use the review link in my ad to make it easier for the person (if they want to read it) to find out some information about me, after all, I work alone, I don't have sponsors/assistants who advertise for me… Reviews, repeated comments made for the same people and also written by the same users, in my perception, shouldn't be taken seriously because they function as an advertising service – a reminder that the girl is in town with an active ad… A review (despite already functioning as advertising) should always be genuine, after all, a serious customer won't want to waste time visiting someone only to discover that the information in the review is actually contradictory… The review should be spontaneous, that is, nothing pre-arranged, to preserve authenticity and effectively help those who call themselves "brothers"... Have a good day… Rafaela 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 616 Skrevet 26. Januar (edited) Rafaela skrev, for 36 minutter siden: Honest reviews (when the visit actually happened) are valid so that real, interested clients know, for example: If the girl is real, uses only her photos, without tricks, what the conditions of the workplace are like, if she provides a good service...in other words, if the service offered in the ad, as well as her physical appearance, matches reality... Godt skrevet - synes jeg... Men vi er jo forskellige, og der er forskellige måder at skrive anmeldelser på. Det skal man selvfølgelig tage højde for, når man LÆSER anmeldelserne. Selve sex-delen er ikke nødvendigvis det mest interessante. Beskrivelser af, at så gjorde vi det, og så gjorde vi det, og hun kom tre gange... Det handler lige så meget om manden selv. Og det gør kemien også. Jeg starter selvfølgelig ikke et besøg med at sige, at jeg vil skrive en anmeldelse. For det første ved jeg jo ikke, om det bliver et besøg, som giver anledning det, og for det andet synes jeg, pigen skal smide én ud omgående, hvis man indleder på den måde. Men jeg har ved afslutningen spurgt, om hun ville være glad for en anmeldelse. Og fået svaret "Det ville være dejligt - men skriv ikke for mange detaljer om, hvad vi lavede". Jeg tænker, at det er fordi, det er meget personligt, og at andre ikke skal forvente at få den samme oplevelse. Fordi nogle får mere kys end andre, nogle får måske BJ uden (imod klinikkens regler), og det handler i det hele taget også om personlighed og kemi på dagen. Det synes jeg godt, man kan tage hensyn til. Redigeret 26. Januar af køb dansk 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 511 Skrevet 26. Januar køb dansk skrev, for 9 minutter siden: Det synes jeg godt, man kan tage hensyn ti I understand what you mean, and not everything needs to be said if the girl feels exposed for some reason… But the review, even if it doesn't have in-depth details… should have information that confirms or denies what is being advertised – such as physical appearance and services offered.. Rafaela 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 26. Januar McLovin skrev, den 25.1.2026 at 14:05: Hvilket behov dækker det at give en anmeldelse dig som mand? Er det udelukkende egoet du vil flashe. Hjælper det dig med at genleve lysten i oplevelsen. Eller ligger der noget helt tredje bag. En grund hertil er for mig rent egoistisk, for det forlænger den oplevelse jeg havde, jeg læser dem jævnligt for, at genkalde mig oplevelserne. At jeg lægger anmeldelsen på EG, er fordi jeg kan lide, at skrive og berette for læserne (jer) Om mine anmeldelser bliver brugt eller ej, til andet end hyggelæsning, interesserer mig ikke det store. Selv bruger jeg, især de negative, anmeldelser omvendt. Nemlig, når jeg synes anmelderen har været højst urimelig, og jeg synes, det lugter af anmelders egen fordringsfuldhed, og manglende selvindsigt. Så kan jeg få ondt af den stakkels kvinde, og tager selv på besøg, hvilket jeg kun, indtil videre, har haft gode erfaringer med. Senest med hende her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/209678-fræk-og-liderlig-tantra-marie-ved-bellahøj/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 970 Skrevet 26. Januar Rafaela skrev, for 4 timer siden: Anmeldelser, gentagne kommentarer skrevet til de samme personer og af de samme brugere, bør efter min opfattelse ikke tages alvorligt, fordi de fungerer som en reklametjeneste – en påmindelse om, at pigen er i byen med en aktiv annonce Rigtigt og det er derfor at nogen af os anmelder mistænkelige anmeldelser sprog eller andet og amin bruger oseaner af tid på at slette dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 511 Skrevet 26. Januar anmelder skrev, for 33 minutter siden: Rigtigt og det er derfor at nogen af os anmelder mistænkelige anmeldelser sprog eller andet og amin bruger oseaner af tid på at slette dem I don't know what you reported or if it was considered suspicious… I see so many reviews and comments that are just advertising and haven't been deleted… Maybe you didn't see the same ones I see…or perceptions of what's fake or real are different…But if you have reported, congratulations on your good deed… Rafaela Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 284 Skrevet 26. Januar anmelder skrev, for 2 timer siden: Rigtigt og det er derfor at nogen af os anmelder mistænkelige anmeldelser sprog eller andet og amin bruger oseaner af tid på at slette dem Jeg synes det er helt fint at rapportere indlæg som lugter af urent trav, og at man lukker ned for de brugere som prøver at lave numre med os Men det er forkert at slette disse indlæg, de bør blive stående for historikkens skyld og i stedet lukke tråden om nødvendigt. Det vil desuden gøre det sværere for de luskede brugere at blive ved, da det bliver for åbenlyst og samtidig lettere at afsløre/gennemskue for os som følger bare lidt med. Ret ofte støder jeg på en anmeldelse som lugter lidt eller virker bekendt i sprog, tegnsætning osv men tit er de indlæg som triggede nysgerrigheden blevet slettet og kan ikke søges frem. Hvis hensigten med disse mere eller mindre falske anmeldelser er reklame for en GP, skal synderen da en tur i gabestokken ellers er det hurtigt glemt og de kan fortsætte i nyt navn... Dette må også være et indirekte svar til TS @McLovin -man kan vel konkludere at der må være øget interesse for GP efter positiv omtale, ellers blev det vel ikke brugt som skjult reklame her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg