Max Power 804 Skrevet 23. Januar Her for en uges tid siden var jeg på besøg ved en dame og selve klimax lod vente på sig så hun begyndte at arbejde frem mod vores fælles mål med hånden…. Nu her i dagene efter kan jeg begynde at mærke en svidende smerte i forhuden, jeg troede at det var små revner rundt i selve forhuden som var tilfældet, men jeg kan se at det er selve området hvor stregen er placeret som er synderen. Der har ikke været blødninger af nogen art men det svider som bare pokker. Her kommer spørgsmålet til dem som har oplevet det samme i nævnte region. Hvad gjorde du? Gik det i sig selv over tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big thaifan 24 Skrevet 23. Januar Det er mange år siden, men hvis det er strengen heler den selv. Hvis det er små revner rundt lyder det som svamp, og så slipper du ikke for at besøge doktoren. Har erfaring med begge dele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 55 Skrevet 23. Januar Big thaifan skrev, for 51 minutter siden: Det er mange år siden, men hvis det er strengen heler den selv. Hvis det er små revner rundt lyder det som svamp, og så slipper du ikke for at besøge doktoren. Har erfaring med begge dele Du kan købe svampecreme i håndkøb på apoteker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1295 Skrevet 23. Januar Jeg oplevede præcis samme smerte for et par måneder siden efter besøg hos GP, og jeg blev ret bange for, om jeg havde raget et eller andet til mig. Strengen var sindssygt øm, og smerten begyndte efter lidt tid at brede sig rundt om hele pikhovedet forneden. Jeg kiggede MEGET godt efter, og jeg fandt et langt, lyst hår, som var fuldstændig usynligt. Det havde viklet sig stramt rundt om pikhovedet helt nederst, havde slidt et sår ind i strengen og var simpelthen i gang med at kvæle min pik. Ej, så slemt var det nok ikke, men det var en stor lettelse at fjerne håret, og efterfølgende forsvandt smerterne hurtigt. Bare mine 5 cents. 2 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3300-76 30 Skrevet 24. Januar Jeg har altid haft for stramt penisbånd - mange år med små revner har givet arvæv, så jeg har fået lavet et indgreb der har løsnet det ca 15mm (hvilket faktisk godt kunne have været mere) Men har i mange år døjet med svie efter sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 804 Skrevet 24. Januar Jeg er overbevist om at det ikke er svamp, som har der heller ikke været blødninger af nogen art “kun” hævelse i streng området. Derfor mener jeg at synderen må være den hidsige håndtrold. Må bare håbe at tiden læger alle sår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg