lne202 0 Skrevet for 4 timer siden Hey! Jeg ser oftere og oftere at politiet, særligt i Aarhus, laver razzia mod ulovligt arbejde osv. og jeg er disideret bange for at skulle ende midt i sådan en situation. Jeg er klar over man bare kan vælge sine steder med omhu, men det er svært at gennemskue hvem der har arbedje tilladelser eller ej. Nogle der har erfaringer, info omkring hvordan det foregår? Kan man overhovedet ende i sådan en situation, altså kan politiet finde på at dukke op mens man selv er tilstede? Hvad gør man i sådan en situation? Fortæl gerne din viden, din histore osv. ellers del gerne links til andre tråde mm. om dette emne ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2934 Skrevet for 4 timer siden Der er en del tråde om emnet , du kan søge ordet " razzia " i søgefeltet. Her er en af trådene. https://www.eroguide.dk/forum/topic/165746-frygten-for-razzia/?tab=comments#comment-1484240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 713 Skrevet for 4 timer siden Det kan ikke udelukkes, at politiet vil foretage en razzia imens du er til stede. Det er som det klare udgangspunkt ikke ulovligt at have samleje med en prostitueret i Danmark. Enten vil du blive bedt om at forlade stedet eller også vil du blive afhørt. Du er kun forpligtet til at opgive navn, adresse og fødselsdato til politiet. Det vil dog nok være en god idé at afgive forklaring, hvis politiet beder om det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 140 Skrevet for 4 timer siden Risikoen for razzia er vel ikke så stor hvis man vælger at gå til Danske piger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 368 Skrevet for 1 time siden torben35 skrev, for 2 timer siden: Risikoen for razzia er vel ikke så stor hvis man vælger at gå til Danske piger? Der kan vel stadig være problemer med skat og overførselsindkomster. Ved ikke om det har fokus for tidem. Skjold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg