Hop til indhold

Frygten for razzia

Featured Replies

Skrevet

God aften.

et hurtigt lille spørgsmål;

Hvordan håndterer I tanker om, at besøge en glædespige, og så der kommer razzia under seancen.

Det er et spørgsmål som jeg selv overvejer meget.

Skrevet
PPE skrev, for 1 minut siden:

God aften.

Hvordan håndterer I tanker om, at besøge en glædespige, og så der kommer razzia under seancen.

Måske er du den eneste der har de tanker. Chancen er vel i nærheden af at der kommer et flystyrt på vejen du kører på.

Skrevet
PPE skrev, for 50 minutter siden:

God aften.

Burde måske, men har ikke skænket det en eneste tanke, og tvivler på at jeg vil gøre det fremover

Skrevet

Det er ikke ulovligt at købe sex i DK.

Du har intet at frygte selvom du skulle opholde dig på et sted hvor politiet laver razzia.

Når det er sagt kan du vælge at undgå bollefabrikker med udenlandske GP’er.  Så tror risikoen for at ramle ind i en razzia er meget tæt på nul.

Skrevet
PPE skrev, 1 time siden:

Latterliggjort kan man jo hurtigt blive herinde, men lad det fare.

Jeg har faktisk ikke spekulerer over det, men mon ikke også politiet har en smule konduite og lader dig trække bukserne på. Tror ikke du skal tænke det som at de kommer bragende ind mens kvinden (eller du) ligger med stængerne i vejret.

De noterer nok dit navn, og du kan vel i princippet blive indkaldt som vidne, hvis nu der er en arbejdstilladelse der ikke er på plads, men du har jo ikke gjort noget galt så længe der er tale om en myndig kvinde der ikke er åbentlyst under tvang. Ikke at jeg skal kunne se hvordan en kvinde er åbentlyst er under tvang. Desværre kunne man tilføje.

Hvis man skal tro på hvad der berettes herinde og i pressen (fx rapportagen Det brændte bordel) så er det danske politi er nærmest ikke til stede i branchen, så sandsynligheden er forsvindende lille.

Mens jeg fumlede med mit svar, så kan jeg se at @PolleFraSnave har givet et udemærket svar. Følg det.

Redigeret af AB455

Skrevet

Har aldrig tænkt over det, og som Polle siger er der ingen problemer, hvis der skulle være razzia.

Jeg har dog tænkt over, hvad der vil ske, hvis jeg mødes med en GP på hotel og der udbryder brand eller sker noget andet, som kræver at jeg bliver bragt på hospitalet. I en anden by end hvor jeg burde være. Med en kvinde som ikke er min partner. 

Skrevet

Jeg har også gået med overvejelser i samme boldgade… som hvis man er på hus et sted hvor man skal køre til, og bilen ikke kan starte når man kommer ud. Øh, ringer man så  til autohjælp eller ens bedste makker, som også kender ens kone.
For noget tid siden havde jeg lige hævet kontanter til et besøg, og støder så ind i en tidligere kollega 50 meter fra døren til den Thai massage som jeg var på vej til…. I en mindre by, hvor jeg lige skulle komme op med en plausibel forklaring på hvad jeg lige gik rundt der for… han var flyttet dertil, og jeg kender ingen i byen. Pulsen kom da lige lidt op….

Redigeret af Storstrafferen

Skrevet
Storstrafferen skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har også gået med overvejelser i samme boldgade… som hvis man er på hus et sted hvor man skal køre til, og bilen ikke kan starte når man kommer ud. Øh, ringer man så  til autohjælp eller ens bedste makker?
For noget tid siden havde jeg lige hævet kontanter til et besøg, og støder så ind i en tidligere kollega 50 meter fra døren til den Thai massage som jeg var på vej til…. I en mindre by, hvor jeg lige skulle komme op med en plausibel forklaring på hvad jeg lige gik rundt der for… han var flyttet dertil, og jeg kender ingen i byen. Pulsen kom da lige lidt op….

heh ja, det har jeg også prøvet. 

Receptionisten hos en af mine kunder kommer cyklende: "Guuuuuuuud heeejjjjjjjjjjjj :) Hvad laver du her?????"

- "Øøøh jeg skal besøge nogen"

- "Hvem!??? :) "

Kan godt blive lidt presset når man skal vikle sig ud af den i en snæver vending.

PPE skrev, for 1 time siden:

God aften.

Politiet er på din side. Det værste der kan ske er vist bare at de afhører dig i fald de arbejdende på stedet ikke vil erkende at de arbejder. Det kan du tage med ophøjet ro.

Skrevet
Storstrafferen skrev, for 33 minutter siden:

Hahaha.. Ja, jeg har haft en lignende oplevelse. Jeg havde et sent besøg hos en GP, som så blev yderligere forsinket, så en sen hverdagsaften satte jeg mig på en cafe. Her stødte jeg ind i en gammel veninde, som slet ikke kunne forstå, hvorfor jeg sad alene på en cafe langt væk hjemmefra og ventede på at jeg kunne besøge "en ven der bor i nærheden" ;) 

Skrevet

Politifolk kommer såmænd nok de samme steder i deres fritid. Så mon ikke de lader kunderne få tøj på og smutte ud?

Skrevet

Jeg har af og til undret mig over at pigerne sælger så mange quickies - det må være fordi kunderne foretrækker "hurtigt ind hurtigt ud", for at minimere risikoen for at blive fanget i en razzia eller det der er værre - som f.eks. at de skal redegøre overfor konen, hvad de har brugt ½ time ekstra på på vej hjem fra arbejde ;-)

Skrevet

Tag den med ro og giv dem dit navn, adresse og fødselsdato (ikke de sidste fire af dit CPR-nummer), og udover det holder du munden lukket, og kommer du til forhør, holder du munden lukket indtil du må gå igen (og det må du så længe du ikke er anholdt), og bliver du anholdt (hvilket du ikke bliver) beder du om en advokat (du har ret til selv at vælge en), og ellers holder du munden lukket.
Dog er politiet nok ikke synderlig int. i dig, men derimod om de kan finde tegn på sort arbejde, manglende arbejdstilladelser, bagmænd, etc.

Skrevet
PPE skrev, for 5 timer siden:

God aften.

Da du ikke begår noget ulovligt hvad er det så helt præcist du frygter.

Jeg er noget overrasket over hvor stort et emne ubegrundet angst er hos mange brugere 

Skrevet

Når politiet kommer så har de ingen ret til at antaste gæsterne i huset.. Så I den situation ville pigens tele eller lignende ordne det og så vil politiet vente og snakke med pigen bagefter.. Sådan er det foregået alle de 3-5 gange jeg har mødt politiet på danske klinikker.. Efter lovgivningen så skal de faktisk besøge de etablerede klinikker 2 gange årligt.. 

Den eneste gang de har været lidt ekstra skrappe der var det fordi en af pigerne i saunaklubben prøvede at gemme sig.. Så hun blev fulgt ud og finde sit id osv:lol:.. Pinligt for hende tænkte jeg.. De er der kun for at passe på og ikke for at chikanerer så der er ingen grund til at undgår dem.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Øbo skrev, for 7 timer siden:

Jeg er noget overrasket over hvor stort et emne ubegrundet angst er hos mange brugere 

Tror folk er bange for at blive bustet af konen

Skrevet
yrghh skrev, for 11 timer siden:

Jeg har dog tænkt over, hvad der vil ske, hvis jeg mødes med en GP på hotel og der udbryder brand eller sker noget andet, som kræver at jeg bliver bragt på hospitalet. I en anden by end hvor jeg burde være. Med en kvinde som ikke er min partner. 

En bekendt af en bekendt (hvilket altid gør at man skal tvivle på rigtigheden, hvis det ikke er en man selv kender), var i Hong Kong på hotel med en glædespige da Covid brød ud dér. Det betød hans hotel blev sat i karantæne, og han og pigen måtte udholde hinandens selskab på værelset i 2 uger.

Skrevet
PPE skrev, for 13 timer siden:

jeg selv overvejer meget

hvad overvejer du? er det rationelt eller skabt af irrationelle spekulationer? er det fordi, du er bange for at blive anholdt? er utro? ikke vil have nogle opdager, hvad du laver? eller blot frygten for at ligge med stivert og blive slæbt bukseløs ind i en politibil?

umiddelbart svar er vel at fjerne de fleste mulige risici for en razzia ved at gøre et forarbejde ift hvem, man besøger ;) 

Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Jeg har af og til undret mig over at pigerne sælger så mange quickies - det må være fordi kunderne foretrækker "hurtigt ind hurtigt ud", for at minimere risikoen

Må det? Intet at gøre med at mænd og mandlige sexkunder ofte og flest er interesserede i at "få taget trykket" rent fysisk. Mænd er jo generelt omvandrende elkedler, der uden en slå-fra-sikring bobler over, hvis ikke nogle hiver i banditten hver 8. dag.

Lange skrev, for 51 minutter siden:

folk er bange for at blive bustet af konen

Jeps! Hvis og når 50+% er utro, er det nok en væsentlig grund.

PPE skrev, for 13 timer siden:

Hvordan håndterer I tanker

Fjerner tanken ved at fjerne risikoen ved ikke at besøge etablissementer, der er i søgelyset ift sort arbejde, rufferi, trafficking mm

tvr skrev, for 37 minutter siden:

han og pigen måtte udholde hinandens selskab på værelset i 2 uger

Åh gud. Måske man fremover skulle søge GP´er, der kan lave mad, spille skak, kan trylle, har en underholdende attitude og noget mellem ørerne. 

Nogen der ved, om Jennifer kan trylle, nu hun ikke kan eller er ringe til at klatre i træer?

dont judge me on my ability  to climb trees

Skrevet

Hej

Jeg tænker ikke det er den store farer.

Det er ikke forbudt at købe sex. Men hvis du vælger en Privat-Diskret er muligheden lig nul.

Hold dig fra udlændinge. Der er muligheden stor.

Politiet kommer ikke for at "fange" dig.

Hvis man har tidsbestilling ved pigen at der ikke skalåbnes.

D. Lærke

Skrevet
luca1234 skrev, for 30 minutter siden:

umiddelbart svar er vel at fjerne de fleste mulige risici for en razzia ved at gøre et forarbejde ift hvem, man besøger ;)

Enig.

Og i samme boldgade: Man kan også overveje, hvorfor politiet måtte ønske at lave en razzia. Måske kan jagt på stoffer ikke udelukkes, men mon ikke, at razziaerne i langt de fleste tilfælde handler om at kontrollere pigernes opholds- og arbejdstilladelser? Dermed er gæsterne rimeligt ligegyldige for politiets arbejde, med mindre der i den ene eller anden sammenhæng skal bruges vidneudsagn fra gæsterne om noget i relation til pigerne.

Men som @JenniferRomantica gør opmærksom på, og som det også fremgår af podcasten Luderlyd fra 2018 (findes på Spotify), så foretager politiet også kontrolbesøg på de steder, hvor det primært er danske piger, der arbejder. I dag nok mest fordi politiet ikke må lade være med det. Men mon ikke kræfterne mest koncentreres om de steder, hvor politiet forventer at få størst udbytte af deres kontrolbesøg?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 15 minutter siden:

koncentreres om de steder, hvor politiet forventer at få størst udbytte af deres kontrolbesøg

Man skal ikke tro men vide. Tro kan man gå i kirken med. Jeg ved det ikke men jo, det tror jeg. Dét og det, du og andre skriver ovenover. Størst fangst, mest åbenlyse mulighed for at gøre en razzia rentabel ift ressourcer men også politisk signalpolitik. Og mon ikke Jennifer Goldfish og de andre GP´er VED en del og langt mere end de fleste kunder. Derfor tænker jeg også TS frygt er forholdsvis irrationel, uden det jo altid kan fjernes med rationalitet. 

Den_glade_amatør skrev, for 17 minutter siden:

pigernes opholds- og arbejdstilladelser?

og derpå måske "gamle kendinger i form af adresser", stoffer, anmeldelser om trafficking (hvis det sker), rocker-bagmænd) - men ja, tror (igen) også at:

MGL MOMS/SKAT samt opholdstilladelser er det, der vægter, når Betjent Bo og Kommisær Karsten skal langs på en razzia.

Danske Lærke skrev, for 40 minutter siden:

hvis du vælger en Privat-Diskret er muligheden lig nul.

Hold dig fra udlændinge. Der er muligheden stor større

Og hold dig fra de annoncer, hvor der står: jeg er 110% dansk. Så er man det ikke. Det siger min uvidenskabelige undersøgelser med opringninger og beskeder til 7 forskellige GP´er med netop dét løfte og udtryk, de sidste 2 år. Alle var IKKE danske. 

Evt kan du researche, hvornår på dagen og året de fleste razziaer finder sted eller undgå dem, hvor der har været razzia før? ^_^

Skrevet
luca1234 skrev, 1 time siden:

Nogen der ved, om Jennifer kan trylle, nu hun ikke kan eller er ringe til at klatre i træer?

Jeg kan da gå i skarp træning hvis du har tænkt dig at lukke os inde sammen i 2 måneder:ph34r::lol:.. Den oplevelse har jeg endnu ikke fundet på et prisleje for endnu dog:mellow::lol:.. 

FYI så kan jeg heller ikke synge eller gå på hænder så det ikke meget underholdning du få:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

på værelset i 2 uger.

JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

hvis du har tænkt dig at lukke os inde sammen i 2 måneder

Gangede De lige indelukket med 10, unge dame? :o:wub:

(ved ikke hvilken smiley, der betyder OMFG eller huju eller "der-lavede-jeg-vist-en-lille-tissetår-i-bukserne-af-skræk")

JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden:

så kan jeg heller ikke synge eller gå på hænder

Sjjjjit med en del Jøj´er, det blir´ sgu-da lange 2 mdr så. Kan du overhovedet noget udover at begynde med Jøj og være tiltrækkende blot i dine skriv (aner ikke hvem du er eller hvordan du ser ud).

JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden:

prisleje

Mængderabat! Og hvis jeg selv skal stå på hænder og stå for underholdningen, entertainment-rabat.
Skal vi sige 2000 i timen x 50% daglig rabat (12 timer a 2000) i 60 dage minus 50% rabat på mængden samlet, så prisen fratrukket....
Tror faktisk du skal betale mig, når nu jeg skal underholde.
Fedt. Hvornår kan du Goldfish-Jøj?????

Skrevet
luca1234 skrev, for 35 minutter siden:

Gangede De lige indelukket med 10, unge dame?

Hvad?? Hvordan får du 10 gange 2 uger til at blive til 2 måneder???

Skrevet
luca1234 skrev, for 26 minutter siden:

Gangede De lige indelukket med 10, unge dame? :o:wub:

(ved ikke hvilken smiley, der betyder OMFG eller huju eller "der-lavede-jeg-vist-en-lille-tissetår-i-bukserne-af-skræk")

Sjjjjit med en del Jøj´er, det blir´ sgu-da lange 2 mdr så. Kan du overhovedet noget udover at begynde med Jøj og være tiltrækkende blot i dine skriv (aner ikke hvem du er eller hvordan du ser ud).

Mængderabat! Og hvis jeg selv skal stå på hænder og stå for underholdningen, entertainment-rabat.
Skal vi sige 2000 i timen x 50% daglig rabat (12 timer a 2000) i 60 dage minus 50% rabat på mængden samlet, så prisen fratrukket....
Tror faktisk du skal betale mig, når nu jeg skal underholde.
Fedt. Hvornår kan du Goldfish-Jøj?????

Det er muligt jeg har haft gang i noget ønsketænkning i min fortolkning af det skrevne ord:P:lol:..

Jeg kan skele på et øje af gangen og bevæge mine ikkeoverplukkedeellertatoverede øjenbryn separat fra hinanden:ph34r:.. Men du må ikke bede mig hverken fløjte eller pifte.. Åbenbart er den øvre del af mit ansigt mere operativt end den nedre del.. Men jeg har ikke fået runde læber af hverken filler eller "fløjtning" kan man jo så sige:rolleyes:.. Det virker snart fornuftigt med en evt kontrakt inden opstart:lol:..

Nåååår du begynder at snakke usselt marmon ind i tosserierne så det på tide at stoppe afsporingen.. I hvertfald hvis vi snakker din vej:P:lol:..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.