Hop til indhold

Er der overhovedet nogle unge smukke thai-piger i Aarhus?

Featured Replies

Skrevet

Surfer man Annoncelight, så er Aarhus virkelig ringe repræsenteret. Det undrer mig en del, da byen jo burde være et mekka for yndige thai-piger, der kan give mænd i alle aldre en hjælpende hånd eller mere.

Måske skyldes det at politiet i smilets by konsekvent laver razziaer på byens bordeller og thai-klinikker. Her er uddrag af politirapporten for den 20. januar 2026:

"To udenlandske kvinder anholdt under bordelkontrol

Betjente fra Østjyllands Politis Udlændingesektion rettede mandag aften henvendelse på en adresse i det nordlige Aarhus, hvor der – ifølge politiets oplysninger – blev drevet bordel under ulovlige forhold.

På adressen traf politiet ved betjentenes ankomst kl. 18.20 to kvinder fra Thailand på henholdsvis 35 og 51 år, som begge blev anholdt og sigtet for både ulovligt ophold og for at udføre ulovligt arbejde i Danmark."

Det er tredje gang på tre måneder, at politiet anholder thai-piger i Aarhus.

Hvad tænker I, brødre? Er det derfor at udbuddet er så helt abnormt ringe i Aarhus lige nu?

Skrevet

Smag og behag. Respekt for din mening. Personligt synes jeg de fleste ser skønne ud på AL. Ikke dermed sagt, at det er alle, jeg ønsker at besøge. Til gengæld har du nok ret i, at der ikke er mange helt unge, hvis du tænker på i starten af 20'erne. Det er dog ikke et problem for mig.

Skrevet

Hmm det er sgu meget muligt det er grunden? Og sjovt hvordan jeg synes at der i Aalborg oftes er et rigtigt fint udvalg af thaipiger, også yngre.

Men hvis det er fordi du skal finde en at besøge, ser det ud til Milin er i Århus lige nu. Et besøg hos hende er altid givet godt ud.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.