lidenskabogvarme 868 Skrevet 20. Januar Jeg tænder meget på at blive misbrugt og voldtaget. Måske en liderlig lærerinde eller tante. Jeg har forsøgt mig et par gange, men det ender gerne med decideret SM, med nedgørelse og ofte smerte, hvilket tænder mig helt af. Jeg har åbenbart et problem med at få budskabet igennem eller har valgt de helt forkerte at lege med. Er der nogen af jer, der kan anbefale en kvinde, der har samme interesse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 922 Skrevet 20. Januar lidenskabogvarme skrev, for 2 timer siden: Jeg tænder meget på at blive misbrugt og voldtaget. Måske en liderlig lærerinde eller tante. Jeg har forsøgt mig et par gange, men det ender gerne med decideret SM, med nedgørelse og ofte smerte, hvilket tænder mig helt af. Jeg har åbenbart et problem med at få budskabet igennem eller har valgt de helt forkerte at lege med. Er der nogen af jer, der kan anbefale en kvinde, der har samme interesse ? Et godt råd til dig er at sige/ skrive, som du gør her, når du bestiller tid, at du ikke er til nedgørelse, smerte med mere. For så får du måske en bedre oplevelse næste gang. Personligt ville jeg aldrig udsætte en gæst, der ønsker at blive “voldtaget” for smerte og nedgørelse, men da er det, du har oplevet, så må du skære det ud i pap for hende, du besøger, så du får en god oplevelse. Knus Anna 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 112 Skrevet 20. Januar En spændende, fræk fantasi du har der! Nok ikke så mange GPer, der formår at gøre det troværdigt og frækt samtidigt…. Men håber det lykkedes for dig ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 20. Januar lidenskabogvarme skrev, for 4 timer siden: Jeg tænder meget på at blive misbrugt og voldtaget. Måske en liderlig lærerinde eller tante Held og lykke med det. Jeg havde selv lignende fantasier i min pure ungdom. Tror ikke det er så usædvanlige fantasier. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1550 Skrevet 20. Januar @lidenskabogvarme Hvor i landet søger du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 868 Skrevet 20. Januar I Københavnsområdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 203 Skrevet 21. Januar Hej L Tjaaa bum bum… det er en fed “drøm” - jeg drømte fra jeg var 10-12 at blive brugt af min dansklæreinde. Senere blev det til rigtigt behov for BDSM og rigtige domina’er. Men jeg har aldrig kunne åbne mig ret meget så “voldtægten” har skulle udføres forsigtigt, men alligevel bestemt. Omdrejningspunktet for at få en god psykologisk og fysisk god session har været min dominas evne til at lytte, spørge og så reelt udføre det så DU tænder på det. Det kan være en lang ørkenvandring, men det er altså også et fantastisk svært job at være Domina - og forstå og kunne lide det du beder om. Og frem for alt udvikler du dig selv efterhånden som din erfaring øges. For 20 år siden var jeg skræmt over en hård Domina, I dag tænder jeg på at give helt slip og bare være hjælpeløs og blive knækket - af en der tænder mig - velatmærke. Jeg vil klart anbefale nogle af de mest erfarne og.ville kigge på Sasha og Anita i København. Og så ville jeg tage toget til Odense og besøge Illona eller Sandy. Men snak og skriv og tro ikke du kun skal bruge en gang før I finder rytmen og lære hinanden at kende. For mig har Anita lyttet og læst så jeg er helt flov, men hold k… hun også har gjort sig umage og godt. Det kræver hjerne og indsigt og det har hun. Men din fantastiske rejse er kun lige begyndt - god vind ! Du kan google mine indlæg og de tre damer. kh W Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 273 Skrevet 22. Januar @lidenskabogvarme Du er altid selv herre over, hvad du gerne vil opleve – og hvordan du gerne vil misbruges og ”voldtages”. Det gælder blot om at formidle dine konkrete ønsker til en erfaren Domina. Jeg kan varmt anbefale: Lady Cherie – som er dygtig til al slags rollespil og til dét, DU gerne vil opleve. Hun har den helt rigtige indstilling – og Hendes lidenskab og varme er i topklasse. Hendes annoncer findes på AnnonceLight ved at søge på Lady Cherie. https://annoncelight.dk/search/Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TB2000 95 Skrevet 22. Januar lidenskabogvarme skrev, den 20.1.2026 at 11:27: Jeg tænder meget på at blive misbrugt og voldtaget. Måske en liderlig lærerinde eller tante. Jeg har forsøgt mig et par gange, men det ender gerne med decideret SM, med nedgørelse og ofte smerte, hvilket tænder mig helt af. Jeg har åbenbart et problem med at få budskabet igennem eller har valgt de helt forkerte at lege med. Er der nogen af jer, der kan anbefale en kvinde, der har samme interesse ? Jeg er lige så biased som alle andre, og vil derfor også anbefale min favorit som er Miss Lilou Marlou. Hun vil sagtens kunne udføre en strap-on session - som er hende specialitet - uden øvrigt deciderede BDSM elementer. skal ikke kunne love, at han kan agere tante eller lærerinde, men hun er MEGET kreativ. Du må til gengæld leve uden udløsning. https://liloumarlou.com/hjem/strapon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg