Max_p 107 Skrevet 19. Januar Hej alle sammen, Jeg tog en chance og besøgte Paolla via følgende link: https://nympho.dk/n30242/9977/sweet-and-sexi Min oplevelse er som følger: 1. Pigen du ser på billederne er ikke den pige du møder. Det er en anden person. Hun så også sød ud, så jeg tog en chance. 2. Hun er ikke berøringsvenlig. Du må ikke røre hende nogen steder på kroppen. 3. Hun tog 1500 kr. for 30 minutter med anal og fransk kys, men kunne ikke gøre nogen af delene. Med kys var det bare læber der rørte hinanden. Med anal var det 1-2 minutters anstrengelse, og det stoppede til sidst. Alt i alt ikke en oplevelse jeg ledte efter. Da jeg betalte 500 kr. ekstra for anal, og det ikke gik som planlagt, bad jeg om 500 kr. tilbage, men blev blankt afvist. Min ærlige anmeldelse, undgå hende! 5 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 284 Skrevet 19. Januar Tak for din anmeldelse selvom det ikke gik som forventet. Der er 2 andre dugfriske anmeldelser af hende på nympho, den ene fra i går aftes og den anden her til aften. De giver hende begge topkarakter, den ene skriver at hendes billeder er ægte og den anden valgte samme ret på menukortet som dig; 30 min med anal. Der er vel kun en forklaring på den kæmpe forskel i jeres oplevelser -De 2 andre har i modsætning til dig mødt hende fra annoncen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_p 107 Skrevet 19. Januar (edited) The experienced wrote, 40 minutes ago: Thank you for your review even though it didn't go as expected. There are 2 other glowing reviews of her on nympho, one from last night and the other this evening. They both give her top marks, one writes that her pictures are real and the other chose the same dish on the menu as you; 30 minutes of anal. There's only one explanation for the huge difference in your experiences - the other 2, unlike you, met her from the ad. Jeg stoler ikke fuldt ud på anmeldelser af Nympho, da de oftest kun har positive anmeldelser. Måske blev de to andre på Nympho behandlet pænt og af den rigtige pige. I mit tilfælde var det ikke så godt. Da jeg gik, nævnte hun, at hun har 5-stjernede anmeldelser på Nympho, hvilket betyder, at hun er klar over, hvem der kontakter hende, og om det er hende, der deltager, eller en anden på hendes vegne. Jeg tænkte, det var bedre at advare jer alle. Og ja, jeg mødte hende også fra den samme annonce. Redigeret 19. Januar af Max_p 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 20. Januar (edited) Max_p skrev, for 15 timer siden: anmeldelser af Nympho, da de oftest kun har positive anmeldelser. Tak for anmeldelsen. Jeg er helt enig, jeg har også et skeptisk syn på Nympho anmeldelser. Nogen GP'er På den side har 4-5 stjerner, men flere elendige anmeldelser herinde. Og der stoler jeg mere på denne side. Redigeret 20. Januar af ½angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit_Hughie 136 Skrevet 22. Januar I videoen på Nympho siger hun "Hey baby, I'm Rea" eller noget lignende. Lidt suspekt at hun ikke bruger navnet Paolla i sin egen video af sig selv. Hun er også markeret "Real", men jeg stoler ikke 100% på Nympho's "Real" rating. Har set profiler der tydeligt var falske, og profiler med AI genereret billeder med "Real" rating. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 587 Skrevet 22. Januar ½angel skrev, den 20.1.2026 at 16:11: Nogen GP'er På den side har 4-5 stjerner, Det er fordi kvinderne har mulighed for at fjerne / skjule anmeldelserne. Og nok også derfor at kvinderne hader eroguide men elsker nympho. Anmeldelserne på Nympho er for mig, kun brugbar til at se hvilket brugere som har været i seng med de samme kvinder som jeg. Min første anmeldelse der inde gav jeg 2,5 stjerne. Ret middelmådig oplevelse og efterfølgende manglende diskretion fra hendes side. Det var oplevelsen jeg gik efter, ikke kvinden. Holdte det i en sober tone. Tror den var oppe i 10 min, så havde hun fjernet den. Efterfølgende har jeg set andre brugere give samme oplevelse med kvinden 2-2,5 stjerne. Samme historie Så hvis det ikke er toppen af toppen og en super god oplevelse, vil jeg slet ikke gide at bruge tid eller energi på at fremlægge min kritik. Indtil for få dage siden, kunne brugerne bare spamme anmeldelser af samme kvinde. Og der er en lille håndfuld brugere på siden som har behov for at flashe deres tissemænd og ego hver gang de har besøgt den samme kvinde for 14 gang. Nu har nympho heldigvis fjernet funktionen (eller der skal i hvert fald gå 6 måneder i mellem anmeldelserne). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 22. Januar (edited) Petit_Hughie skrev, for 22 timer siden: I videoen på Nympho siger hun "Hey baby, I'm Rea" eller noget lignende. Lidt suspekt at hun ikke bruger navnet Paolla i sin egen video af sig selv. Hun er også markeret "Real", men jeg stoler ikke 100% på Nympho's "Real" rating. Har set profiler der tydeligt var falske, og profiler med AI genereret billeder med "Real" rating. Den bed jeg også mærke i, så svært er det ikke at lave en video med det rette navn. Redigeret 23. Januar af ½angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 200 Skrevet 23. Januar ½angel skrev, for 4 timer siden: Den bed jeg også mærke i, så svært er det ikke at lave en video med det rette navn. Tænker hun prøver at sige : I'm real.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 24. Januar Exile-63 skrev, for 20 timer siden: Tænker hun prøver at sige : I'm real.. Jo, måske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 124 Skrevet 25. Januar https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n30242/9977/sweet-and-sexi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 75 Skrevet 25. Januar Jeg kan ikke se nogen video ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit_Hughie 136 Skrevet 27. Januar Brystomann skrev, den 25.1.2026 at 07:04: Jeg kan ikke se nogen video ??? Hun har fjernet videoen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg