Anja-Lilje 54 Skrevet 18. Januar Jeg leger med tanken om at tilbyde sex med femidom. Jeg oplever til tider, at manden får problemer med at holde rejsningen, når kondommet først er kommet på, hvilket jeg synes er rigtig ærgeligt. Mest for ham, men også for mig egentlig Femidomet kunne i så tilfælde være en oplagt løsning. Til de, der måske ikke kender til femidomet: Et femidom er et kvindekondom, som kvinden sætter op i skeden forud for akten, hvorefter hylsteret slutter sig til skedevæggen. Det kan bedst beskrives som et “indvendigt kondom” og er ligeså sikkert som de traditionelle mandekondomer. Hvad er jeres erfaringer med brug af femidom som hhv. mand eller kvinde. - Her tænker jeg for eksemepl om mandens størrelse kan være en begrænsende faktor, i og med at femidomets længde spænder mellem 16-19 cm. Eller skal man se denne længde som fleksibel? - Kan man “banke igennem” som mand uden nogen bekymringer eller begrænsinger? - Er den generende for manden når han giver kvinden oralsex? - Kan man som kvinde mærke det under akten? Glæder mig til at høre alle de spændende svar! Håber I har en dejlig weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 202 Skrevet 18. Januar Der er en smule info herinde, hvis du søger, fx her: Det er ikke noget jeg har egne erfaringer med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2940 Skrevet 18. Januar Anja-Lilje skrev, for 27 minutter siden: Femidomet kunne i så tilfælde være en oplagt løsning. Uden at have testet det , tror jeg ikke på det. Skulle kvinden så til , at montere det efter manden har ydet oralsex ? vist lidt sværere at montere end et kondom, tror vente tiden ville være en lystdræber. Et tyndt kondom i passende størrelse er vist bedste løsning pt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 54 Skrevet 18. Januar sweetstone skrev, 1 time siden: Uden at have testet det , tror jeg ikke på det. Skulle kvinden så til , at montere det efter manden har ydet oralsex ? vist lidt sværere at montere end et kondom, tror vente tiden ville være en lystdræber. Et tyndt kondom i passende størrelse er vist bedste løsning pt . Som jeg skriver, så indsættes det forud for akten og kan eftersigende blive siddende under hele forspillet uden problemer. Jeg har dog ikke selv erfaringer med det, hvorfor jeg spørger her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 54 Skrevet 18. Januar (edited) peter1042 skrev, for 2 timer siden: Der er en smule info herinde, hvis du søger, fx her: Det er ikke noget jeg har egne Redigeret 18. Januar af Anja-Lilje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 18. Januar Den eneste erfaring jeg har, er at de er væsentligt dyrere. 3 stk 80-100kr. Man kan få 30 stk kondomer for samme pris. Så det afholder i hvert fald mig fra at købe dem. Vil kunden have sikker sex er det med kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pricie1039 66 Skrevet 18. Januar Jeg synes det er en rigtig god ide og personligt ville jeg hellere end gerne dække den ekstra omkostning (og mere til)…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 54 Skrevet 18. Januar SweettieDK skrev, for 46 minutter siden: Den eneste erfaring jeg har, er at de er væsentligt dyrere. 3 stk 80-100kr. Man kan få 30 stk kondomer for samme pris. Så det afholder i hvert fald mig fra at købe dem. Vil kunden have sikker sex er det med kondom. Den samme erfaring har jeg gjort mig, ved at undersøge prislejde på nettet. Men her søger jeg praktisk erfaring. Prisen er for mig mindre relevant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 54 Skrevet 18. Januar pricie1039 skrev, for 7 minutter siden: Jeg synes det er en rigtig god ide og personligt ville jeg hellere end gerne dække den ekstra omkostning (og mere til)…. Det var netop min tanke. Skulle det nu vise sig at blive en efterspurgt service, så tænker jeg at de fleste er indforstået med en mindre prisstigning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eddy 7 Skrevet 18. Januar Anja-Lilje skrev, 1 time siden: Det var netop min tanke. Skulle det nu vise sig at blive en efterspurgt service, så tænker jeg at de fleste er indforstået med en mindre prisstigning Kunne da være frækt at prøve:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 471 Skrevet lørdag klokken 20:56 Anja-Lilje skrev, den 18.1.2026 at 11:56: Jeg leger med tanken om at tilbyde sex med femidom. Jeg oplever til tider, at manden får problemer med at holde rejsningen, når kondommet først er kommet på, hvilket jeg synes er rigtig ærgeligt. Mest for ham, men også for mig egentlig Femidomet kunne i så tilfælde være en oplagt løsning. Til de, der måske ikke kender til femidomet: Et femidom er et kvindekondom, som kvinden sætter op i skeden forud for akten, hvorefter hylsteret slutter sig til skedevæggen. Det kan bedst beskrives som et “indvendigt kondom” og er ligeså sikkert som de traditionelle mandekondomer. Hvad er jeres erfaringer med brug af femidom som hhv. mand eller kvinde. - Her tænker jeg for eksemepl om mandens størrelse kan være en begrænsende faktor, i og med at femidomets længde spænder mellem 16-19 cm. Eller skal man se denne længde som fleksibel? - Kan man “banke igennem” som mand uden nogen bekymringer eller begrænsinger? - Er den generende for manden når han giver kvinden oralsex? - Kan man som kvinde mærke det under akten? Glæder mig til at høre alle de spændende svar! Håber I har en dejlig weekend Jag har som kund flera gånger träffat en GP som erbjöd sex med femidom. För mig så kändes det nästan som att knulla utan, det vill säga det var mycket skönare än att knulla med kondom. Det är ett tag sedan jag träffade denna GP, men som jag kommer ihåg det så sattes femidomen in först efter förspelet så jag genomförde oralsex utan att femidomen var på plats. Jag förstod det som att hon hade övat insättningen i samband med träffar med "pålitliga" stamkunder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 63 Skrevet lørdag klokken 22:18 Jeg tænker et femidom beskytter mod graviditet, men ikke imod kønssygdomme. Så det er jo en væsentlig faktor at overveje, for både kunden og GP'en. Jeg har ikke selv erfaring med det, men kan forestille mig det må være som at gøre det uden gummi for manden, så på den måde tror jeg der vil være kunder til det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 54 Skrevet lørdag klokken 23:28 (edited) spaceman99 skrev, 1 time siden: Jeg tænker et femidom beskytter mod graviditet, men ikke imod kønssygdomme. Så det er jo en væsentlig faktor at overveje, for både kunden og GP'en. Jeg har ikke selv erfaring med det, men kan forestille mig det må være som at gøre det uden gummi for manden, så på den måde tror jeg der vil være kunder til det. Femidom er som sagt et kvindekondom og beskytter mod graviditet, men også mod købssygdomme og er ligeså effektivt som kondom. Nogle kan enda købes med sæddræbende creme. Redigeret lørdag klokken 23:28 af Anja-Lilje 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg