McLovin 587 Skrevet 13. Januar Hvilket udtryk synes du bliver overbrugt og misbrugt i branchen og skulle puttes i graven? Måske finder du det nærmere komisk end erotisk opstemmene, hvis du støder på dem i diverse annonce tekster. Personligt har jeg det svært ved udtrykket "naboens datter". Især hvis kvinden samtidig skriver at hun er slut 20'erne. Måske er det bare mig, men hvis en kvinde nævnte at hun stadig boede hjemme som 27 årig, vil jeg tro at der var noget galt. Jeg har personligt også anstrengt med "total debuterende". Nej du er ikke jomfruelig og nej du kan ikke blive ved med at skrive du er debuterende efter 3-6 måneder i branchen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 302 Skrevet 13. Januar Jeg har det lidt stramt når der står “Blidt og behageligt” i annoncen. Har brug for noget mere konkret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7322 Skrevet 13. Januar Hej - - - "pas godt på hende" - - i min verden skal vi passe godt på alle såvel kvinder som mænd - - - hun er sprød - - - hmm -hvordan skal det forstås?? 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 810 Skrevet 13. Januar Når der skrives herinde: Bror / bro / brødre 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5515 Skrevet 13. Januar “Er der nogen, som har prøvet hende?” 11 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 13. Januar 'Skandinaviske gentlemen' har jeg det svært med. Dem er der nemlig ikke mange af derude. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens70 27 Skrevet 13. Januar (edited) Den_glade_amatør skrev, for 44 minutter siden: “Er der nogen, som har prøvet hende?” Man prøver et par nye bukser eller en bil etc. Man besøger en gp. Jeg giver dig helt ret. Redigeret 13. Januar af Jens70 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 14. Januar McLovin skrev, for 2 timer siden: naboens datter" Rent teknisk, er naboens datter, jo stadigvæk hans datter selvom hun ikke bor der Men ja total debuterende, efter lang tid må godt dø, samme med "first time here", når det er tredje/fjerde gang man har set hende komme til DK. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 1009 Skrevet 14. Januar Når en bruger herinde i en anmeldelse skriver: .... Og hvad vi lavede holder jeg for mig selv. Hvorfor? Det er da det en anmeldelse går ud på. Det behøver ikke være en lang erotisk novelle, men en beskrivelse af hvad der foregik skal der da være. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 438 Skrevet 14. Januar Jernet skrev, for 7 minutter siden: Når en bruger herinde i en anmeldelse skriver: .... Og hvad vi lavede holder jeg for mig selv. Hvorfor? Det er da det en anmeldelse går ud på. Det behøver ikke være en lang erotisk novelle, men en beskrivelse af hvad der foregik skal der da være. Ja det er top antiklimaks at læse sådan en anmeldelse, agree 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 438 Skrevet 14. Januar Sliksen skrev, for 2 timer siden: Jeg har det lidt stramt når der står “Blidt og behageligt” i annoncen. Har brug for noget mere konkret Blidt og behageligt er et udtryk som er brugt i årevis på danske klinikker. Jeg har aldrig tænkt over det er lidt “fluffy” fordi det er så indforstået for os piger hvad det betyder men kan godt se det når du skriver det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big thaifan 24 Skrevet 14. Januar No anal er ret irriterende 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonFrye 65 Skrevet 14. Januar Big thaifan skrev, for 49 minutter siden: No anal er ret irriterende Ja derfor vælger jeg sider hvor man kan filtrere folk der skriver det fra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 302 Skrevet 14. Januar Miley_for_pleasure skrev, for 9 timer siden: Blidt og behageligt er et udtryk som er brugt i årevis på danske klinikker. Jeg har aldrig tænkt over det er lidt “fluffy” fordi det er så indforstået for os piger hvad det betyder men kan godt se det når du skriver det Hvad betyder det så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 149 Skrevet 14. Januar Skat og moms, er også ord jeg hader 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 14. Januar McLovin skrev, for 18 timer siden: Personligt har jeg det svært ved udtrykket "naboens datter". Især hvis kvinden samtidig skriver at hun er slut 20'erne. Måske er det bare mig, men hvis en kvinde nævnte at hun stadig boede hjemme som 27 årig, vil jeg tro at der var noget galt. Det har jeg også altid haft det svært med i denne sammenhæng. Måske mest fordi alle de naboer, som jeg har haft med hjemmeboende døtre, havde døtre på 10 år eller yngre. Så naboens datter er et barn i min verden og derfor ikke noget der høre hjemme her. Generelt har jeg det også svært med brugen af ordet "pige". Piger og drenge er børn. Kvinder og mænd er voksne. Det er kvinder jeg mødes med. Så lige i en anden tråd en sætning som "hun var en sød og dejlig pige". I min verden var hun en sød og dejlig KVINDE. Men jeg ved godt, at det bruges om meget ældre end børn og det er jo også i ordet glædespige som jeg nok ville foretrække var glædeskvinde. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 14. Januar Er der nogen som kender hende her? Den overskrift brugte giv livsvigtige karantæne og udvisning for bestandigt af Danmark! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 438 Skrevet 14. Januar Sliksen skrev, for 9 timer siden: Hvad betyder det så? Alm sex i flere stillinger , hertil gensidig oral og massage vil jeg sige hører ind under blidt og behageligt “vanilje” sex , om man vil 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5515 Skrevet fredag klokken 14:45 McLovin skrev, den 13.1.2026 at 22:16: Hvilket udtryk synes du bliver overbrugt og misbrugt i branchen og skulle puttes i graven? Overbrugt i anmeldelserne: “Jeg slikkede hende, og hun kom mindst to gange. Hvis ikke, så var præstationen en Oskar værdig” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet fredag klokken 16:23 W.C. Fields skrev, den 13.1.2026 at 23:03: 'Skandinaviske gentlemen' har jeg det svært med. Dem er der nemlig ikke mange af derude. Hvad søren ved du om det. De GP’er jeg har talt med siger det modsatte, nemlig at dem er der rigtig mange af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet fredag klokken 18:02 Slowman skrev, for 1 time siden: Hvad søren ved du om det. De GP’er jeg har talt med siger det modsatte, nemlig at dem er der rigtig mange af. Jamen, så siger vi det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 48 Skrevet fredag klokken 19:29 LarsTysker skrev, den 13.1.2026 at 22:51: Når der skrives herinde: Bror / bro / brødre Vi er jo alle én stor familie. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keegan 35 Skrevet søndag klokken 14:49 Når en bruger laver et indlæg i en tråd med ordene “følger lige med her” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 587 Skrevet søndag klokken 16:00 Meow1990 skrev, den 30.1.2026 at 20:29: LarsTysker skrev, den 13.1.2026 at 22:51: Når der skrives herinde: Bror / bro / brødre Vi er jo alle én stor familie. Ja der findes ikke noget mere spændende end blive blæst bagover ved at scrolle Nympho igennem og konkludere hvor mange kvinder man har til fælles med en anden bruger. Har to ting mere til listen. Og her bliver @Miley_for_pleasurenok nødt til at indkalde til personale sammenkomst på PG, hvor du optegner områderne i Storkøbenhavn. Der er en lille håndfuld af dine kollegaer som ikke kan Københavns geografiske områder. "Jeg er på Østerbro idag"... Ej du er i Hellerup i dag. Nr. 2 : helt generelt, så har vi mænd en tendens til at skrive "ej det lille hovede tog over, men fuck en skod oplevelse" når vi skriver negative anmeldelser. Og jeg har også selv været skyldig i det, hvor jeg hurtigt har konkluderet at billederne / annoncen ikke levede op til forventningerne eller kemien var tæt på frysepunktet. Jeg er sikker på at vi i 2026 finder balancen mellem gensidig respekt og selvrespekten. Og det er okay for sexarbejderen, såvel som kundens øverste hoved og selvkontrol at sige til det lille hoved: tak, men nej tak, hvis det ikke spiller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg