køb dansk 616 Skrevet 13. Januar "Man skal aldrig gå ned på udstyret" Men man kan lave større ulykker med en stor hammer, så hvordan man håndterer værktøjet, er vigtigt for et godt resultat - ISÆR med den store hammer. Det synes jeg lidt, man glemmer (dem med den store hammer) - ikke mindst, hvis tid er penge... En lille hammer, og lidt mere tid, kan give et bedre resultat! Bedst er en god kombination af det rigtige værktøj og evnen til at bruge det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 202 Skrevet 13. Januar ensomfyr skrev, for 5 timer siden: Spændende! Den slags orgasmer har jeg aldrig hørt om tidligere! Nogen kalder det a-spot orgasmer: https://www.masterclass.com/articles/a-spot https://www.essence.com/lifestyle/lets-talk-about-sex-a-spot/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 13. Januar Refresh skrev, for 21 timer siden: i tvivl om det er det samme som A-punkt Jeg måtte google A punket og er dig svar skyldig.. Jeg aner ikke om A punktet og livmoderhals orgasmer (lo) er det samme, efter at have læst om det. Beskrivelserne af orgasmen kan godt passe, men det kræver en pik/dildo der når helt i bund (mindst 18cm pik) og ikke kun de 10cm A punket sidder inde. Jeg var til et kursus om mænds mulighed for at bevare energien i kroppen ved tørre orgasmer. De nævnte bl.a. at kroppen skal varmes op i 35min for at muligheden for lo er til stede. Det er oftes med legetøj jeg oplever lo, men har mødt en mand der har en pik der gør at 10 min opvarming er nok for mig. Jeg får 3 forskellige orgasmer ved penetration, alm skede orgasme, sprøjte orgasme (ikke at forveksle med “teknikmåden”) og så lo. De varierer selvfølgelig i styrke og længde og jeg får dem nemt og mange.. Men lo kan ikke beskrives. De er fantastiske. Hvis du som mand ikke kan lide kvinder der skriger, så lad være med at fremkalde dem. Når man først kommer derud hvor de begynder, så slår hjernen fra og man skriger bare.. Og det fortsætter i 10-20-30min ud i en køre, alt efter hvor lang tid manden kan holde til det.. Det er her ordet “kneppehjerne” kommer fra Jeg er fuldstændig rundtosset og skeløjet bagefter… Mange kvinder bryder sig ikke om at pikken bliver banket i bund, da det kan være ømt eller gøre ondt, men det tager kun et gange så bliver det rigtig godt.. Men det kræver også at kroppen er varmet op. Jeg fik min første lo fordi en relation sagde “hold mund og nyd det”, da jeg peb og han bankede til og pludselig var den der.. Det er samme metode jeg hører fra andre, at de bruger.. Jeg ved ikke om det kan bruges til noget, men det er min version af livmoderhals orgasmer… 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2541 Skrevet 13. Januar (edited) @CamillaHusmor Kan det være på grund af A-punkts / Livmoderhals-orgasme at nogle kvinder godt kan lide at ride med bevægelse 'frem og tilbage' ("Grinding" Cowgirl, som jeg lige skrev om i en anden tråd. Jeg har oplevet et par piger gøre det - nogle gange i et så heftigt tempo, at hun virker helt 'væk' - og så man bliver bekymret for kondomet ... Det er en ret speciel oplevelse ... Redigeret 13. Januar af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 14. Januar sneræven skrev, for 23 timer siden: at hun virker helt 'væk Jeg kan ikke svare for andre piger om de får lo på den måde, men det er som regel et godt tegn når de forsvinder ind i dem selv… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1009 Skrevet 16. Januar Nu vil jeg ikke give jer andre mænd mindreværdskomplekser, men, kvinderne og glædespigerne kalder mig Mr. Anaconda, GirthmasterXL og MyBigPony… Tilbage til virkeligheden: Jeg har aldrig gået op i noget af det, og har aldrig gået efter at få anerkendelse for min pik. Men, jeg forstår spørgsmålet - ingen har lyst til at underpræstere eller have en lille pik. Særligt i en tid, hvor alt er blevet forstørret igennem de sociale medier. Hvis du kun leverede en lille klat på hendes patter, og hun mener du er en mindre mand af den grund, så er det hendes problem og så lad vær’ med at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 277 Skrevet 16. Januar Går meget mere op i om min orgasme er god eller ej..(og ja - jeg er nærmest også ligeglad om hun får en, men det må da gerne have været mindst muligt træls for hende at bikse med mig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 192 Skrevet 20. Januar Easterneuropeplease skrev, den 16.1.2026 at 23:12: Går meget mere op i om min orgasme er god eller ej..(og ja - jeg er nærmest også ligeglad om hun får en, men det må da gerne have været mindst muligt træls for hende at bikse med mig) Du har helt ret, og det er jo trods alt også os der betaler! Men jeg synes nu næsten altid at min oplevelse bliver lidt bedre hvis hun ikke synes at det er øv,øv ! men også hygger sig bare en lille smule på dagen. En af mine ret faste thaipige fortalte mig en dag, at en del thaipiger opgiver at arbejde som gp i Danmark, fordi de synes at 80% af danske mænd har en så stor pik, at den er stører end de er vandt til og stører en de synes er behageligt men nærmest gør ondt. Måske thai piger har en mindre fisse end danskere, hvilket jeg måske også har på fornemmelsen. Men de er jo generelt også mindre mennesker, så det er vel ret naturligt hvis det er tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 20. Januar Jeg har aldrig hørt klager over “mit udstyr”. Jeg har hørt de sædvanlige komplimenter fra de søde damer både mht størrelse og hårdhed, men jeg tror jeg er meget gennemsnitlig og det er vel faktisk også fint nok. Jeg skal ikke svare på pigernes vegne, men blot sige at mit udgangspunkt er at jeg behandler alle damer så pænt og ordentligt som mulig og prøver at være en god oplevelse den dag. Både noget de kan nyde, være trygge ved og behageligt. Så må de tage udstyret som det er og måske også leve med at jeg fokuserer mere på min fornøjelse end på Deres orgasme, bare de har det rart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 20. Januar Fisken16 skrev, for 9 timer siden: Du har helt ret, og det er jo trods alt også os der betaler! Men jeg synes nu næsten altid at min oplevelse bliver lidt bedre hvis hun ikke synes at det er øv,øv ! men også hygger sig bare en lille smule på dagen. Ja, jeg tænker, at enhver af os vil foretrække, at den krop ved ligger og knepper også bare ser ud til en lille smule at ville det og ikke ligner en der bare gerne vil have det overstået hurtigst muligt eller endnu være en der ligner en der væmmes ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 20. Januar Slowman skrev, for 2 timer siden: Jeg skal ikke svare på pigernes vegne, men blot sige at mit udgangspunkt er at jeg behandler alle damer så pænt og ordentligt som mulig og prøver at være en god oplevelse den dag. Både noget de kan nyde, være trygge ved og behageligt. Det tror jeg også er en rigtig god indgangsvinkel til et godt besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet 21. Januar Moden slikken M skrev, den 12.1.2026 at 06:39: Prøv med en penispumpe. Vedholdenhed giver gevinst, øget størrelse og hårdere rejsning Det er der intet som helst belæg for. Det kan godt være du synes det virker for dig, så til lykke. Men det er spild af tid og penge og en opskrift på skuffelse, hvis det handler om et ønske om at udvikle større/hårdere pik. Sammen med en penisring kan man opnå en effekt på rejsningens hårdhed, når man bruger den, og det betyder også i praksis noget for størrelse - men der er ingen varig ændring. Hvis man tror det, kan det få nogen til at bruge den for meget/voldsomt og det kan give vævsskader. SweettieDK skrev, den 13.1.2026 at 10:53: skæve/krumme som rammer alle de forkerte steder. (Og det kan rettes) Parentesen er lidt kækt skrevet. Kirurgi kan være risikabelt og for en væsentlig del afhjælper det ikke problemet. Og pikken bliver som regel kortere. Shockwave kan måske hjælpe nogle patienter og det er forbundet med mindre risiko. sneræven skrev, den 13.1.2026 at 23:02: Kan det være på grund af A-punkts / Livmoderhals-orgasme at nogle kvinder godt kan lide at ride med bevægelse 'frem og tilbage' ("Grinding" Cowgirl, som jeg lige skrev om i en anden tråd. Det vil jeg ikke kloge mig på, men den teknik/stilling er for mange kvinder optimal for stimulation af klitoris (både den ydre og indre del). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 21. Januar Bebop skrev, for 21 minutter siden: Parentesen er lidt kækt skrevet Yep Men når nogen nu ønsker større pik etc. ville jeg da bare lige gøre opmærksom på at den del som kan være til gene, så lad os sige for nogen, kan afhjælpes. Hvis der fandtes operationer til pik forstørrelse var det jo heller ikke risiko frit. Det er bryst operationer heller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigshot 24 Skrevet 23. Januar (edited) CamillaHusmor skrev, den 14.1.2026 at 22:21: Jeg kan ikke svare for andre piger om de får lo på den måde, men det er som regel et godt tegn når de forsvinder ind i dem selv… ....Ikke når man bagefter ligger tilbage med brandsår på lårene, fordi gnubberiet har svedet huden af Redigeret 23. Januar af Bigshot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg