Bigshot 24 Skrevet 11. Januar Kære GP og kvinder i øvrigt, Hvor meget går I egentlig op i mandens "udstyr" (læs pik), om den er stor, omskåret, lille, skæv, kan sprøjte som en brandslange eller andet? Er det noget som I bemærker, når mændene besøger Jer? Har det en betydning for Jer overhovedet? Jeg besøgte selv en GP (thai) for noget tid siden, og hun sagde ligeud, at det var vigtigt for hende, at man fik en stor udløsning, da det viste man var en "strong man".... i følge hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 11. Januar (edited) Jeg spurgte engang min første faste om jeg var under middel størrelse (jeg tænkte at hun havde mødt et bredt udvalg). Hun blev rasende!!! "Du UNDERSTÅR dig i at have mindreværd på hans vegne! DU kan godt mærke på mig at han kan PRÆCIS det han skal kunne!!!". Det er den sødeste skideballe jeg nogensinde har fået. De kvinder jeg har talt med siger at omkredsen betyder noget, men at længden nemt kan blive problematisk, da det ikke er rart hvis den hamrer op i livmoderhalsen. Men ingen tvivl om at de fleste finder det lækkert at blive fyldt ud, hvis han altså samtidig har forstand på at bruge den... Men jeg tror du overvurderer, hvor meget seksuel nydelse kvinderne i branchen generelt oplever (og ønsker for den sags skyld). Det er et arbejde og de vil først og fremmest gerne give en god oplevelse for pengene og hvis man skal knalde med 8-15 mænd på en dag, så tænker jeg at man er taknemmelig, hvis de ikke allesammen er udstyret som en hest. Redigeret 11. Januar af Refresh 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 55 Skrevet 11. Januar Jeg ved min er lille og det går mig på, da det er pinligt bare at se på. For mig i hvert fald. Men hende jeg besøger fast har sagt det ikke er "slemt" og hun trods alt har set flere end mig haha, men mit mindreværd fortæller mig at hun skal sige det. Dog har hun også de gange jeg har villet eksperimentere med dvs dildoer på hende, valgt den lille udgave. Det er hvad den kan og ikke hvor stor den er. Men ja, det hvad hun siger! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1960 Skrevet 11. Januar Jeg er pænt under gennemsnittet, men jeg er faktisk sikker på det betyder mere for mig end glædespigerne. Det går mig ret meget på og jeg er ked af der ikke findes gode sikre operationer ligesom silikonebryster. Jeg bilder mig ind jeg er en "nemmere" kunde end dem udstyret som heste. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 55 Skrevet 12. Januar Elprebsi skrev, for 7 timer siden: Jeg er pænt under gennemsnittet, men jeg er faktisk sikker på det betyder mere for mig end glædespigerne. Det går mig ret meget på og jeg er ked af der ikke findes gode sikre operationer ligesom silikonebryster. Jeg bilder mig ind jeg er en "nemmere" kunde end dem udstyret som heste. Kan ikke sige hvor meget jeg ville ønske der fandtes en penis transplantation eller som du siger silikone for mænds penis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 723 Skrevet 12. Januar (edited) Prøv med en penispumpe. Vedholdenhed giver gevinst, øget størrelse og hårdere rejsning. Men det kræver daglig øvelse i lang tid. Og ja der er gp'er der er size queens, har mødt nogle gennem de mange år jeg har leget gp'er. Redigeret 12. Januar af Moden slikken M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 12. Januar Det skærer i hjertet at høre hvor meget selvværdet er bundet op på størrelsen af udstyret, men jeg forstår det 100%. Men der er andre ting der er LANGT vigtigere for kvinder i den seksuelle nydelse og har man styr på dem, så tænker man ikke ret meget på sin størrelse mere. Lær at bruge tungen og fingrene, på en fornuftig måde med hendes nydelse i fokus. Tryghed er alfa og omega for kvinder. At hun kan mærke at man ikke har travlt og at man interesserer sig for at hun skal nyde og ved hvordan, gør at hun kan slappe af og give sig hen og der er nøglen til hendes nydelse og orgasmer. Intensitet og nærvær er super vigtigt. Glem alt om hvad DU har lyst til at prøve og prøv i stedet at pejle dig ind på hvad hun kan lide. Prøv noget, reagerer hun ikke, så prøv noget andet. Men hvor lærer man det? Jeg tænker faktisk at købesex kunne være et ok sted. Man kunne vel aftale med pigen at man gerne vil have lidt gode råd undervejs? Jeg ved det forekommer, men jeg forestiller mig at det kan være svært som en herre med lidt alder under bæltet at skulle indrømme at man er usikker. Jeg genså for nylig en kvinde der havde været ude af branchen i lidt tid. Vi havde kun mødt hinanden en enkelt gang to år tidligere, men hun genkendte mig og følte at hun kendte mig meget bedre. Efter sexen sagde hun "ok, nu giver det mening at jeg kunne huske dig" og da vi senere talte om det sagde hun "man føler sig SET, når man er sammen med dig". Ikke, din pik er så stor og dejlig, men jeg føler mig SET! Form og størrelse på udstyret er for de fleste kvinder LANGT fra det vigtigste... Og selvfølgelig kan man finde masser af overflade i branchen, som f.eks. "strong man" ved stor udløsning eller kvinder der decideret tænder på store pikke, men det er sjældent at det har specielt meget med nydelsen at gøre. I rigtig mange annoncer forekommer forbehold for størrelsen, men aldrig for for små. I alle de år jeg har kendt kvinder fra branchen, så har størrelsen på deres kunders udstyr været det der fyldte mindst i deres historier og en af de smukkeste historier jeg har hørt der havde kunden en decideret mikropenis (den mindste hun havde oplevet), men han kunne noget med tungen og fingrene, som vækkede noget i hende, som hun kom til at savne i årevis efter han forsvandt. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SantaKlavs 12 Skrevet 12. Januar De 1500 kr hun hiver i lommen bliver jo ikke mindre værd bare fordi du render rundt med en lille pik Det er jo det gode ved en GP. Der kan du kneppe uden at skulle tænke på om hun får udfyldt hendes krav til god sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2940 Skrevet 12. Januar I købesex verdenen tror jeg det en fordel med en under gennemsnit pik , nemmere at få tilbudt analsex , støde i bund. Vil tro GP erne foretrækker en pik der er gennemsnit eller under , pga mindre ømhed. Vigtigste er at den er NYVASKET. Med koner/kærester har størrelsen sikkert betydning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 12. Januar Bigshot skrev, for 14 timer siden: Kære GP og kvinder i øvrigt Når nu tråden alligevel er afsporet af gætværk, fra mænd der åbenbart identificerer sig som kvinder. Og emnet drejet ind på både, dildo’er, pikoperationer, selvværd, og de sædvanlige fordomme om branchen. Så er der ingen pointe i at komme med et reelt svar. 2 2 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petitgiirl 18 Skrevet 12. Januar SweettieDK skrev, for 27 minutter siden: Når nu tråden alligevel er afsporet af gætværk, fra mænd der åbenbart identificerer sig som kvinder. Og emnet drejet ind på både, dildo’er, pikoperationer, selvværd, og de sædvanlige fordomme om branchen. Så er der ingen pointe i at komme med et reelt svar. Dør af grin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1960 Skrevet 12. Januar @SweettieDK så må du jo anmelde tråden for afsporing i stedet for selv at afspire yderligere. Alternativt kunne du jo så enten be-eller afkræfte nogen af opfattelserne i stedet for bare at blive sur. Jeg så godt at der blev spurgt henvendt til gper, men finder det nu alligevel indenfor skiven at svare. Der er trods alt langt flere mænd end kvinder herinde. Jeg er selvfølgelig klar til at tage en advarsel hvis moderatorene finder mit svar som en afsporing. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 616 Skrevet 12. Januar Elprebsi skrev, for 23 minutter siden: @SweettieDK så må du jo anmelde tråden for afsporing i stedet for selv at afspire yderligere. Alternativt kunne du jo så enten be-eller afkræfte nogen af opfattelserne i stedet for bare at blive sur. Jeg så godt at der blev spurgt henvendt til gper, men finder det nu alligevel indenfor skiven at svare. Der er trods alt langt flere mænd end kvinder herinde. Jeg er selvfølgelig klar til at tage en advarsel hvis moderatorene finder mit svar som en afsporing. Afsporing eller bare en munter kommentar - tænker, der er vide rammer i "Generel Debat" - håber jeg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 12. Januar Elprebsi skrev, for 25 minutter siden: @SweettieDK så må du jo anmelde tråden for afsporing i stedet for selv at afspire yderligere. Alternativt kunne du jo så enten be-eller afkræfte nogen af opfattelserne i stedet for bare at blive sur. Jeg så godt at der blev spurgt henvendt til gper, men finder det nu alligevel indenfor skiven at svare. Der er trods alt langt flere mænd end kvinder herinde. Jeg er selvfølgelig klar til at tage en advarsel hvis moderatorene finder mit svar som en afsporing. Stapler er på ferie så tænker der er kø af rapporter i forvejen. Men han rydder som regel op i situationer som denne. Er ikke sur, synes mere det er komisk. Og ja kunne jeg godt, men debatten har været før. Og kommenterer endda sjældent på det overfor kunder. Da det også hidtil er blevet set som “skuespil”. Som I får bare lov at tænke hvad I vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 257 Skrevet 12. Januar Til Info!! Stapler var pä i går , 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 12. Januar SantaKlavs skrev, for 9 timer siden: Det er jo det gode ved en GP. Der kan du kneppe uden at skulle tænke på om hun får udfyldt hendes krav til god sex. Husk at det langt fra er alle der har det sådan. For mig (og mange andre) er sex meningsløst, hvis ikke jeg kan mærke at hun nyder det... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 12. Januar Refresh skrev, for 12 timer siden: Form og størrelse på udstyret er for de fleste kvinder LANGT fra det vigtigste... Jeg tænker, at du har meget ret i den påstand. Men som trådstarter skriver: "Hvor meget går I egentlig op i mandens "udstyr" (læs pik), om den er stor, omskåret, lille, skæv, kan sprøjte som en brandslange eller andet? Er det noget som I bemærker, når mændene besøger Jer? Har det en betydning for Jer overhovedet?" Så har du nok ret i påstanden med det sidste spørgsmål, at det måske ikke har den store betydning. Men første del af spørgsmålet, om de lægger mærke til det. Selvfølgelig lægger de mærke til, hvordan udstyret ser ud, men ligesom kunderne kan være tykke, mellem eller tynde, høje, mellemhøje eller lave, langhårede, korthårede eller skallede og så videre, så tror jeg ikke det har nogen som helst betydning for glædespigen. Og stor pik eller lille pik. Som der skrives i tråden, så tænker jeg også, at mange glædespiger vil foretrække en mindre pik end en større, når de nu skal have pik for syvende gang den dag. Læste engang for mange år siden, at der for kvindens skyld ikke var nogen grund til at have en lang pik. For klitoris er ved skedeåbningen og G-punktet få centimeter længere inde, og hvad der sker længere inde er "ligegyldigt"! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 257 Skrevet 12. Januar helt ærligt , jeg begynder at se , @Sweettie DK , har jo lidt ret . Denne her tråd var stilet til GB og kvinder , men der er kun mænd , der svare omkring hvad de mener og har hørt !!! Uden at vide hvad kvinder tænker , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 12. Januar ensomfyr skrev, for 1 time siden: og hvad der sker længere inde er "ligegyldigt"! Jeg er enig med dig lige indtil det her Livmoderhals orgasme kræver en hvis længde. Nu er det nok ikke noget der forekommer så ofte indenfor købesex, da det kræver noget tid i opvarmning og kvinden skal kunne lide at det kan være ømt til at starte med. Men for at kunne ramme helt i bund og give disse orgasmer, så er der nød til at være længde bag.. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 12. Januar CamillaHusmor skrev, 1 time siden: Jeg er enig med dig lige indtil det her Livmoderhals orgasme kræver en hvis længde. Nu er det nok ikke noget der forekommer så ofte indenfor købesex, da det kræver noget tid i opvarmning og kvinden skal kunne lide at det kan være ømt til at starte med. Men for at kunne ramme helt i bund og give disse orgasmer, så er der nød til at være længde bag.. Interessant. Jeg har aldrig hørt om begrebet livmoderhals orgasmer og ud fra beskrivelsen er jeg lidt i tvivl om det er det samme som A-punkt eller om det er to forskellige typer, måske du kan uddybe? Jeg har heller aldrig været sammen med en kvinde der har italesat de orgasmer de får under penetrationen så præcist, så jeg har anset det for at være skede orgasmer og aldrig spurgt ind. Jeg troede egentlig at orgasmer omkring livmoderhalsen primært var noget der skete ved stimuli med fingrene. De kvinder jeg har talt med har kun nævn smerte ifm. penetration der når livmoderhalsen. Tak for det perspektiv, dejligt at blive klogere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 12. Januar SweettieDK skrev, for 13 timer siden: Når nu tråden alligevel er afsporet af gætværk, fra mænd der åbenbart identificerer sig som kvinder. Og emnet drejet ind på både, dildo’er, pikoperationer, selvværd, og de sædvanlige fordomme om branchen. Så er der ingen pointe i at komme med et reelt svar. Det synes jeg ærlig talt er en ærgerlig holdning! I en debat er det da kun dejligt at både skamfulde følelser, fordomme og erfaringer bliver luftet, så man har lidt at spille bold op ad og perspektivere eller direkte gå i rette med. Så længe det naturligvis foregår i en sober tone. Desuden er der kun ganske få kvinder tilbage på forummet, som blander sig aktivt i debatten, så hvis der skal være debat er vi mænd næsten nødt til også at kunne dele hvad kvinder har delt med os. Selvfølgelig kunne vi have lavet en ny tråd til mænds opfattelse af kvinders oplevelser eller om mænds skam over størrelse, men debatterne plejer trods alt ikke blive længere end at de er til at overskue. Jeg vil i hvert fald rigtig gerne høre dit input til emnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 13. Januar Refresh skrev, for 10 timer siden: I en debat Første uenighed, lige netop denne tråd burde ikke have været en debat. Hvordan kvinder oplever mandes udstyr, er en fuldstændig individuel oplevelse. Intet rigtigt eller forkert, ingen mulighed for uenighed. Refresh skrev, for 10 timer siden: Jeg vil i hvert fald rigtig gerne høre dit input til emnet. Min oplevelse de eneste ubehagelige pikke er de rigtig skæve/krumme som rammer alle de forkerte steder. (Og det kan rettes) Udover det er i født med det i har, og ingen er hverken mere eller mand af den årsag. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 427 Skrevet 13. Januar Refresh skrev, den 12.1.2026 at 07:54: Det skærer i hjertet at høre hvor meget selvværdet er bundet op på størrelsen af udstyret, men jeg forstår det 100%. Men der er andre ting der er LANGT vigtigere for kvinder i den seksuelle nydelse og har man styr på dem, så tænker man ikke ret meget på sin størrelse mere. Lær at bruge tungen og fingrene, på en fornuftig måde med hendes nydelse i fokus. Tryghed er alfa og omega for kvinder. At hun kan mærke at man ikke har travlt og at man interesserer sig for at hun skal nyde og ved hvordan, gør at hun kan slappe af og give sig hen og der er nøglen til hendes nydelse og orgasmer. Intensitet og nærvær er super vigtigt. Glem alt om hvad DU har lyst til at prøve og prøv i stedet at pejle dig ind på hvad hun kan lide. Prøv noget, reagerer hun ikke, så prøv noget andet. Men hvor lærer man det? Jeg tænker faktisk at købesex kunne være et ok sted. Man kunne vel aftale med pigen at man gerne vil have lidt gode råd undervejs? Jeg ved det forekommer, men jeg forestiller mig at det kan være svært som en herre med lidt alder under bæltet at skulle indrømme at man er usikker. Jeg genså for nylig en kvinde der havde været ude af branchen i lidt tid. Vi havde kun mødt hinanden en enkelt gang to år tidligere, men hun genkendte mig og følte at hun kendte mig meget bedre. Efter sexen sagde hun "ok, nu giver det mening at jeg kunne huske dig" og da vi senere talte om det sagde hun "man føler sig SET, når man er sammen med dig". Ikke, din pik er så stor og dejlig, men jeg føler mig SET! Form og størrelse på udstyret er for de fleste kvinder LANGT fra det vigtigste... Og selvfølgelig kan man finde masser af overflade i branchen, som f.eks. "strong man" ved stor udløsning eller kvinder der decideret tænder på store pikke, men det er sjældent at det har specielt meget med nydelsen at gøre. I rigtig mange annoncer forekommer forbehold for størrelsen, men aldrig for for små. I alle de år jeg har kendt kvinder fra branchen, så har størrelsen på deres kunders udstyr været det der fyldte mindst i deres historier og en af de smukkeste historier jeg har hørt der havde kunden en decideret mikropenis (den mindste hun havde oplevet), men han kunne noget med tungen og fingrene, som vækkede noget i hende, som hun kom til at savne i årevis efter han forsvandt. Præcis! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BareMig&OsTo 56 Skrevet 13. Januar Refresh skrev, den 12.1.2026 at 07:54: Det skærer i hjertet at høre hvor meget selvværdet er bundet op på størrelsen af udstyret, men jeg forstår det 100%. Men der er andre ting der er LANGT vigtigere for kvinder i den seksuelle nydelse og har man styr på dem, så tænker man ikke ret meget på sin størrelse mere. Lær at bruge tungen og fingrene, på en fornuftig måde med hendes nydelse i fokus. Tryghed er alfa og omega for kvinder. At hun kan mærke at man ikke har travlt og at man interesserer sig for at hun skal nyde og ved hvordan, gør at hun kan slappe af og give sig hen og der er nøglen til hendes nydelse og orgasmer. Intensitet og nærvær er super vigtigt. Glem alt om hvad DU har lyst til at prøve og prøv i stedet at pejle dig ind på hvad hun kan lide. Prøv noget, reagerer hun ikke, så prøv noget andet. Men hvor lærer man det? Jeg tænker faktisk at købesex kunne være et ok sted. Man kunne vel aftale med pigen at man gerne vil have lidt gode råd undervejs? Jeg ved det forekommer, men jeg forestiller mig at det kan være svært som en herre med lidt alder under bæltet at skulle indrømme at man er usikker. Jeg genså for nylig en kvinde der havde været ude af branchen i lidt tid. Vi havde kun mødt hinanden en enkelt gang to år tidligere, men hun genkendte mig og følte at hun kendte mig meget bedre. Efter sexen sagde hun "ok, nu giver det mening at jeg kunne huske dig" og da vi senere talte om det sagde hun "man føler sig SET, når man er sammen med dig". Ikke, din pik er så stor og dejlig, men jeg føler mig SET! Form og størrelse på udstyret er for de fleste kvinder LANGT fra det vigtigste... Og selvfølgelig kan man finde masser af overflade i branchen, som f.eks. "strong man" ved stor udløsning eller kvinder der decideret tænder på store pikke, men det er sjældent at det har specielt meget med nydelsen at gøre. I rigtig mange annoncer forekommer forbehold for størrelsen, men aldrig for for små. I alle de år jeg har kendt kvinder fra branchen, så har størrelsen på deres kunders udstyr været det der fyldte mindst i deres historier og en af de smukkeste historier jeg har hørt der havde kunden en decideret mikropenis (den mindste hun havde oplevet), men han kunne noget med tungen og fingrene, som vækkede noget i hende, som hun kom til at savne i årevis efter han forsvandt. Hey Det er fandeme godt skrevet og rigtigt fra start til slut. Derfor vil jeg også helst ha aftaler med GP'er over længere tid, så man rigtig kan komme hinanden ved og skabe trykhed og tillid til hinanden, det skaber bare noget særligt... Jeg føler ihvert fald at GP'erne åbner meget mere op af sig selv også kommer det hele helt af sig selv. Ja, det koster noget ekstra, men der kommer også det ekstra hygge ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 13. Januar CamillaHusmor skrev, for 16 timer siden: Jeg er enig med dig lige indtil det her Livmoderhals orgasme kræver en hvis længde. Nu er det nok ikke noget der forekommer så ofte indenfor købesex, da det kræver noget tid i opvarmning og kvinden skal kunne lide at det kan være ømt til at starte med. Men for at kunne ramme helt i bund og give disse orgasmer, så er der nød til at være længde bag.. Spændende! Den slags orgasmer har jeg aldrig hørt om tidligere! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg