DonFrye 65 Skrevet 11. Januar Synes efterhånden at mange piger på nympho har et review. Men føler heller ikke at jeg helt kan stole på de reviews. Ikke som man kan på euroguide hvor det er lettere at se historikken bagved anmelder. Har en fornemmelse af at pigerne ofte anmelder sig selv på nympho. hvad er jeres fornemmelse omkring det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 11. Januar De review der er, er vel lige så pålidelige, på godt og ondt, som dem er der her på platformen. Nye brugere med et eller få review i forhold til erfarne brugere med mange. Det tager lidt tid at bygge tillid op til andre. Mere problematisk er at pigerne kan slette/skjule dårlige review. Derved giver review ikke det fuldstændigt billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 518 Skrevet 11. Januar (edited) DonFrye skrev, 1 time siden: Synes efterhånden at mange piger på nympho har et review. Men føler heller ikke at jeg helt kan stole på de reviews I've already looked at this website and personally, everything seems a bit "coordinated," arranged to only present a more positive view of the girl... But...Unreliable reviews exist on various websites…you just have to observe in some cases the same users advertising to the same people, or a new user is created, writes the review and older users (many believe they are trustworthy because of their time on the website) collaborate with the new user's information, both for positive and negative reviews and comments. You need to have a good perception of what is written... I notice when it's fake, but of course I don't get involved in it, but if I were a male user, I would at least use the emoji reactions - “sad” or “laughing” - to show that I don't believe the review. However, what I see are many likes that these users receive...so I must believe that there is nothing that can be done... Because either those who like it are complicit or they can't perceive what is fake or real… Have a good night… Rafaela Redigeret 11. Januar af Rafaela 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5523 Skrevet 11. Januar Rafaela skrev, for 2 timer siden: if I were a male user, I would at least use the emoji reactions - “sad” or “laughing” - to show that I don't believe the review. However, what I see are many likes that these users receive... Hvis man giver en grine smiley til en anmeldelse, som man mener er falsk, så får anmelderen et point på samme måde, som når han får en “kan godt lide” emoji. Så på den måde støtter man faktisk den falske anmelder. Mener man, at en anmeldelse er falsk, er det meget bedre at anmelde til moderatorerne. De har flere redskaber end os andre at vurdere ud fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 518 Skrevet 11. Januar (edited) Den_glade_amatør skrev, for 18 minutter siden: Hvis man giver en grine smiley til en anmeldelse, som man mener er falsk, så får anmelderen et point på samme måde, som når han får en “kan godt lide” emoji. Så på den måde støtter man faktisk den falske anmelder. Mener man, at en anmeldelse er falsk, er det meget bedre at anmelde til moderatorerne. De har flere redskaber end os andre at vurdere ud fra. Yes…I know a “laughing emoji” would give him points anyway…and would even help him win the post with the most likes of the day… But…for me there's a message if I laughed at a review that's considered fake… Report it to the moderators? Yes, definitely…But I hardly see anyone laughing or crying, on the contrary…always lots of likes…which makes a good impression on whoever writes the review…If most people always like it…who actually reports it… Rafaela Redigeret 11. Januar af Rafaela Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 616 Skrevet 12. Januar (edited) Jeg kan egentlig godt lide Nympho. Det fungerer godt, og profilerne er ret beskrivende, hvis pigen har gjort lidt ud af det. Hvis hun ikke har, siger det jo også noget om hende. På Nympho ligger anmeldelserne på pigens profil. Det betyder, at de i høj grad er skrevet til pigen, og ofte vil være mere "tak for en god oplevelse, som jeg gerne vil dele" end kritik. Ikke alle anmeldelser er lige troværdige. Nogen gange er der en (ofte ny) bruger, som hurtigt skriver en positiv, men ret intetsigende annmeldelse - evt. noget i retning af: "Jeg besøgte Petite Ana Lia i dag. Hun er vildt lækker og meget fræk. Jeg synes, hun er pænere end på billederne. Sexen bliver mellem os, men det var 10 ud af 10. Næste gang bestiller jeg mere end 15 minutter. Hun er lige kommet til byen og bliver i to uger. Pas godt på hende." Det ser vi også på EG. Men hvor det på Nympho er pigen selv, der kan kommentere den og måske også godkender den, vil den på EG blive set og kommenteret af andre brugere, så der slipper man ikke så let, hvis anmeldelsen er useriøs. Det gælder både positive og negative anmeldelser. Jeg foretrækker selv positive anmeldelser, bortset fra de tilfælde, hvor det er nødvendigt at advare om, at en pige bestemt ikke er OK. Men et uheldigt besøg med dårlig kemi må man leve med, det er nok ikke kun pigens skyld. Men hvis man læser anmeldelserne på Nympho med de rigtige øjne, synes jeg sagtens, man kan bruge dem til noget. Læg mærke til, om brugeren har anmeldt andre piger, og hvad han har skrevet. Det er let at finde på Nympho. Og fortæller anmeldelsen noget af det, du selv lægger vægt på. Beskriver den en oplevelse, du gerne selv vil have, eller er det ikke lige din stil? Mine anmeldelser er anbefalinger. Jeg skriver dem, hvis jeg har været glad for at møde pigen, og gerne vil give hende lidt god omtale. For at hun kan få flere kunder, og for at hun kan få "de rigtige" kunder. Altså de mænd, som ved at læse min anmeldelse finder ud af, at hun er en pige, de gerne vil besøge. Det er jo også lidt derfor, jeg selv læser anmeldelser. Men der er flere måder at skrive anmeldelser på, og sådan skal det jo også være. NB: Jeg har ikke noget link til "Petite Ana Lia" Redigeret 12. Januar af køb dansk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 601 Skrevet 13. Januar Nu har jeg været tvunget over til at bruge Nympho fordi jeg gjorde det utilgivelige og afsporede en tråd tilbage i december. Tidlig julegave måske Jeg mødte forrige søndag en kvinde der igennem. Fælles for hendes udlægning og min generelle fornemmelse med kvinderne fra nympho, så synes de eroguide er noget fanden har skabt. Måske fordi de ikke er i kontrol med hvad der der bliver skrevet her inde. Hvorimod på nympho kan de (og gør de fleste) lade vær med at godkende eller selv fjerne en anmeldelse som ligger under 5 stjerner fra deres profil. Jeg synes, der hvor nympho fungere godt, er det community kvinderne kan skabe ift deling af billeder og opslag, mere dybdegående profiler og integrere med deres (potentielle) kunder. Der hvor det falder igennem, er at sexkøberne ikke bliver verificeret som ægte. Så der er mange 1 anmeldelses brugere, som måske er kvinden selv eller bagmændene. Eller også er det ovre i den anden grøft med overaktive brugere. Der godt ved at deres anmeldelser bliver fjernet ligemeget hvor middelmådige oplevelsen har været, hvis de ikke giver 5 stjerner. Men deres behov er at flexe overfor os andre hankøn hvor mange kvinder de har nedlagt overskygger behovet for at give en reel anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg