Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Elsevier

Enig med maleren.

Jeg kan desværre kun fraråde Nicola.

Hun har brændt mig af to gange nu. Det er rent ud sagt drøn irriterende at afsætte tid til et møde, og så dukker personen ikke op. Selvfølgelig kan man blive forhindret eller der kan dukke noget uventet op. Men så bør man som det mindste give besked, det gør Nicola ikke, hun bliver bare væk.

Og det er jo dejligt bekvemt for hende ikke at have opgivet noget tlf-nr man kan træffe hende på, for så er hun jo fri for at skulle forklare sig over for de folk der er skuffede over at hun ikke kan finde ud af at overholde en aftale.

Hvis man skriver tilbage på mail, hvilket jeg så gjorde, så bliver der ikke svaret. Eller dvs. det blev der jo så den ene gang efter en uges tid, blot for at hun "opdigtede" en ny aftale som hun ikke overholdte.

Men held og lykke til jer der måtte gøre forsøget, mit liv er for kort til at blive holdt for nar af personer som Nicola.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Derudover kom jeg til at tænke på advarslen som Den erfarne nævner:

https://annoncelight.dk/annonce/125586/pas-paa-med-nicolabgrandi-outlook-com

Denne advarsel sammenholdt med at hun ikke gør forretninger i bil, solcenter etc. kan det have noget at gøre med at hun egentlig mest skal lure på om man bor i et hjem der er værd at begå indbrud i, og samtidig lige kan aflure hvor evt. værdigenstande måtte befinde sig?

Det er jo kun Mick the Man og Pete Tong der har anbefalet hende, og de to har jo stortset kun kommenteret på denne ene tråd. Eneste der afviger fra dette er Allrighty, man må så håbe for ham, at han ikke bor i et "indbruds-attraktivt" hjem...

Redigeret af Elsevier
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pete tong

Det er virkelig en mærkelig måde at reconisere et indbrud på.

Jeg er ikke den mest aktive,man kan dog finde indlæg på venuslogen under samme handle hvis man betvivler min ægthed.

Jeg fik et rigtig godt blow, jeg så hun ankom til fods og har ikke set en rød bil i nærheden hverken da hun kom eller gik.

Pete tong

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge,

Jeg snakker lidt med Nicola og har en aftale, næste uge på hotel!

Det stemmer ikke helt overens med de grove anklagerne herinde ;-)

Hun virker rigtig sød.. På mail ;-) så jeg er forventninger fuld ;-)

Det er en/ nogle grove anklager der er herinde på søde Nicola.

Hun er oprigtigt ked af det, men havde en kunde der ikke fik sex!!

Det er jo ligesom ikke en del af menuen så ... Lad nu være drenge!

Der er masser af øst sex herinde 'bare bone' go go drenge ;-) ;-)

Men lad dog pigerne ha deres grænser og respekter dem for det!!

Luke

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Hej Drenge,

Jeg snakker lidt med Nicola og har en aftale, næste uge på hotel!

Det stemmer ikke helt overens med de grove anklagerne herinde :wink:

Hun virker rigtig sød.. På mail :wink: så jeg er forventninger fuld :wink:

Det er en/ nogle grove anklager der er herinde på søde Nicola.

Der er masser af øst sex herinde 'bare bone' go go drenge :wink: :wink:

Luke

Jamen det bliver da spændende at høre din beretning om en alene-dag på hotel. Korrekt at hun lyder rigtig sød på mail. Hun dukker bare aldrig op. Men hotel-ejeren bliver helt sikkert glad for dig.

Nu er vi sikkert en hel del -selvom jeg selvfølgelig kun kan tale for mig selv- der er nødt til at planlægge tingene både før og efter et sådan møde og oven i dét gøre en hel del ekstra ud af os selv.

Fx er jeg nødt til at koordinere med venner og familie, så de ikke pludselig ringer eller dukker op midt i seancen. Der skal brygges undskyldninger og strikkes alibier sammen for, hvad jeg laver den dag og hvorfor jeg ikke kan kontaktes osv.

Der skal købes lidt ekstra ind til at skabe en hyggelig stemning. Snacks, drinks, lys etc. Tøjet skal stryges, skægget skal tætbarberes, håret skal sidde korrekt og badeværelset skal skinne som var det taget ud af en Vanish-reklame, da dét jo er 99% sikkert at hun gerne lige vil låne dét på et tidspunkt.

Når så man har gjort sig alle disse anstrengelser og trunten ikke dukker op, endda helt uden at give besked herom... Så begynder man sgu at blive lidt ærgelig. Og når det så sker to gange i træk, ja så resulterer det sgu i en negativ anmeldelse på Eroguide, for det er total mangel på respekt for sine kunder...

Redigeret af Elsevier
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pete tong

Skal vi ikke bare blive enige om at dem der har lyst kan få fornøjelsen af Nicola, jeg er en af dem og har intet oplevet som beskrevet.

Tværtimod.. Hun er alle pengene værd og super sød pige som man ikke finder mange af. Hun tænder på det hun laver men kun det hun tilbyder

Nicola er meget bevidst om sine egne grænser og kan man ikke respektere dem så lad vær at kontakte hende.

Pete tong

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Skal vi ikke bare blive enige om at dem der har lyst kan få fornøjelsen af Nicola, jeg er en af dem og har intet oplevet som beskrevet.

Tværtimod.. Hun er alle pengene værd og super sød pige som man ikke finder mange af. Hun tænder på det hun laver men kun det hun tilbyder

Nicola er meget bevidst om sine egne grænser og kan man ikke respektere dem så lad vær at kontakte hende.

Pete tong

Lad venligst være med at fordreje indholdet i mit sagligt kritiske indlæg til at blive et spørgsmål om at overskride grænser. Hvis ikke du kan finde ud af at forholde dig til kritik uden at plante falske forudsætninger så bland dig venligst uden om debatten.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge,

Der er masser af øst sex herinde 'bare bone' go go drenge ;-) ;-)

Luke

Du snakker fuldstændigt sort. Der er ingen der har skrevet noget om ydelser hun ikke tilbyder.

Prøv at forklar dig lidt bedre. Læs hvad du selv skriver inden du sender det.

Problemet: Der er lavet aftaler, Nicola dukker ikke op, hun aflyser ikke, og hun svarer ikke.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej bebop, Drenge,

Der er mange udtalelser og specielt en annoncelight der virker grotesk,

Hentydningers til planlagt tyveri mm. (sonderinger af potentielle steder)

Der er jo flere forskellige ref. , ja fokus er på manglende svar og udeblivelser!

- Det er vel ikke nyt at man får svar som mand skriver og kun udvalgte svares!

- Det med udeblivelser er ikke OK, men det oplever vi jo alle! Husk plan B

Jeg forholder mig primært til at hun acceptere at mødes på hotel med mig,

Dermed er hun nok ikke spydspids for indbrudstyve;-)

Hun har skrevet at der specielt er en der stammer med stride mails,

Da han ikke kan få tilbudt sex ....Måske en annoncelight = Denne person!

Luke

NB.

Jeg håber at kunne give Nicola en god personlig ref. Inden længe ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pete tong

Lad venligst være med at fordreje indholdet i mit sagligt kritiske indlæg til at blive et spørgsmål om at overskride grænser. Hvis ikke du kan finde ud af at forholde dig til kritik uden at plante falske forudsætninger så bland dig venligst uden om debatten.

Gider du evt at lukke røven! jeg har mødt pigen.. hun er ægte nok!!

vil du evt mødes og få mit personlige vidne udsagn så kan du maile mig på [email protected]

jeg stiller gerne op face2face!

pete tong

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pete tong

PS: hvis dit badeværelse trængte til sådan en tur så var det jo alle anstengelserne værd for dem der ellers besøger dig eller bor i dit hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er virkelig en mærkelig måde at reconisere et indbrud på.

Jeg er ikke den mest aktive,man kan dog finde indlæg på venuslogen under samme handle hvis man betvivler min ægthed.

Jeg fik et rigtig godt blow, jeg så hun ankom til fods og har ikke set en rød bil i nærheden hverken da hun kom eller gik.

Pete tong

Sikkert nok i din verden og den resonans har du selvfølgelig lov til at have, men dine psykologiske færdigheder ud i analyseringens evne af en brugers tanker er noget du bør afholde dig fra. Specielt da du ikke har mødt den pgl.

Selvfølgelig er det en mulighed, at det er for at lure, om der nu er noget at spændende komme efter i det pgl. hjem.

Det er så ikke første gang det er set foregået på den måde. Ej heller at der er forsvundet personlige effekter (punge, kreditkort ect.)

Man skulle jo gerne kunne have sine ting i fred ved et besøg.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Nicola havde ingen chauffør da hun var hos mig. Hun var med bus og tog, og jeg kørte hende selv til stationen bagefter.

Hun var kærlig, lidt genert, havde masser af tid, og en fin føling med hvor jeg var. Vi snakkede sågar fodbold, just my kind of girl ;)

Jeg fik et blow til at starte med, så tog vi en kop kaffe, og sluttede af med et blow mere. Hun kunne sit arbejde, var skide sød, og en pæn, ordentlig, ung pige.

Hvis hun havde nogen som helst onde intentioner, så han hun edderrådme skjult dem godt. Omg. Sikke da en omgang pladder i denne tråd!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej bebop, Drenge,

Jeg forholder mig primært til at hun acceptere at mødes på hotel med mig,

Dermed er hun nok ikke spydspids for indbrudstyve;-)

Super. Det giver mening. Resten so-so :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gider du evt at lukke røven! jeg har mødt pigen.. hun er ægte nok!!

vil du evt mødes og få mit personlige vidne udsagn så kan du maile mig på [email protected]

jeg stiller gerne op face2face!

pete tong

Ingen grund til skældsord. Faktum er, at du med dit indlæg antydede at der var en sammenhæng mellem negative skriv om pigen og at nogen havde forsøgt at overskride hendes grænser. Men det er der intet der tyder på, så det virker som en afsporing.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej :-)

Fik en aftale med hende i løbet af kort tid i fredags, Hun er bestemt ikke en mand ,men en sød ung pige med et par flotte bryster, fik et ok blowjob over gemnemsnittet ,men savende noget mere øjenkontakt,men havde sikkert fået det hvis jeg havde bedt om det :-P 

Mærkeligt at mistænke hende for forberedelse af indbrud,fuldstændig uanstændigt. Men måske man skal tænke lidt på det gammel ord sprog: tyv tror hver mand ....... 

EPO 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej EPO

fedt du fik fat i hende - hvordan var dybten i hedes blow - og var der savl med :-)

hands no hands - kan du give lidt info imens vi venter på at få kontakt til hende :-)

Jakob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun kunne godt tage den dybt men gjorde det ikke så meget,der var hands med (men det fik jeg stoppet :-P ) savl var der vidst ikke rigtigt,men havde et indtryk af at man kunne få det som man ville havde det.

EPO

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pete tong

Jeg havde fornøjelse af Nicola igen i søndags.

Dels fordi vi havde en aftale om at gentage succesen og dels for endnu engang at kunne bekræfte at hun er ganske ægte.

Det var absolut fabelagtigt.

Skal vi så ikke lukke den her for dem der ikke tror på hun er ægte. og til dem der ikke har tålmodighed eller får svar. Smut på klinik og bestil en tid der.

Det her er ægte amatør og det er vi nogen der finder umådeligt frækt men de ting / forbehold der nu måtte være i en sådan kontakt.

Personligt har jeg fundet det jeg har ledt efter i mange år og håber ikke Nicola bliver skræmt væk fra Branchen af den her tråd.

Alt godt

Pete Tong.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en aftale med Nicola igår eftermiddags, hvor der sjovt nok dukkede den sødeste pige op! ;) Smuk, langt mørkt hår og meget smilende. Vi havde kemi lige fra starten så uden at gå i detaljer hvad vi lavede(det holder vi for os selv), så var hun bare dejlig!

Som Pete Tong skriver så er hun også den amatørpige jeg har ledt efter længe så hende skal jeg se igen og igen og... :)

Btw så kender hun godt til denne tråd og kan kun ryste på hovedet over de falske påstande en hvis person kommer med.

Mr. C.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har et link?

Er dog ikke i orden hvis man har lavet en aftale med hende og hun så ikke dukker op og hun ikke engang aflyser per sms eller telefon. Ligesom hun nok heller ikke vil have at en kunde bare brænder hende af uden at give en melding. Går begge veje. Virker lidt useriøst. Nu er der efterhånden en del der har skrevet at de blev brændt af.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...