Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/436724

Hidtil ringeste oplevelse jeg har haft med thai massage. 
dette er den eneste gang jeg har bedt en massør stoppe og blot tage mit tøj på og gå igen. 
intetsigende massage med lidt trykken hist og pist.

når hun så skal til at give et handjob giver hun b2b uden noget smørrelse knas tørt. 
samme gør sig gældende for HJ det fås også knas tørt mens hun sidder og stønner uden nogen grund 

lad være at spild jeres penge ubrugeligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var millimeter fra at besøge hende i går. Det var vist meget heldigt at jeg tog en spiller i stedet for :lol:

Det er godt nok en skam, for hun ser så lækker ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr.a206 skrev, den 9.1.2026 at 10:33:

@Tungedykkeren det var da pudsigt du var tilfreds med en profil som er 2 dage gammel og kun det her ene indlæg. 
det lugter lidt af en bagmand der beskytter sine penge

mr.a206 skrev, den 6.1.2026 at 10:18:

https://annoncelight.dk/showad/436724

Hidtil ringeste oplevelse jeg har haft med thai massage. 
dette er den eneste gang jeg har bedt en massør stoppe og blot tage mit tøj på og gå igen. 
intetsigende massage med lidt trykken hist og pist.

når hun så skal til at give et handjob giver hun b2b uden noget smørrelse knas tørt. 
samme gør sig gældende for HJ det fås også knas tørt mens hun sidder og stønner uden nogen grund 

lad være at spild jeres penge ubrugeligt 

Jeg har besøgt hende da hun var Frederikshavn og i Aarhus. Jeg har ikke besøgt hende i Hjørring. Jeg er på ingen måder nogen bagmand, jeg siger blot jeg har haft bedre oplevelser end end disse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så overhalede min liderlighed min forstand og jeg besøgte hende. 

Jeg kan ikke nikke genkendende til de dårlige anmeldelser af Lisa. 

Hun er både utroligt lækker, var glad og i godt humør og jeg fik det jeg kom efter, og lidt mere :)

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen :) 

Jeg skal ikke sige om de dårlige oplevelser skyldes manglede kemi, eller om hendes humør er lidt op og ned, men jeg synes bestemt det var en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...