Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Rose, må sige billederne passer, rigtig sød petite pige, fantastisk massage og BJ I samme klasse.

Kommunikation på SMS uden vanskeligheder.

Diskret indgang.

Besøger hende gerne igen.

Desværre så jeg ikke Kia.

https://annoncelight.dk/showad/441060

https://annoncelight.dk/profile/Zebralove

Mangler flere af disse profiler hvor billede og det man møder på adressen faktisk passer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Kia og det er 100% hende der er på billederne, hun er virkelig smuk. Jeg havde bestilt 1 time full service. Hun startede med at give mig massage hvor jeg lå på maven, men jeg kunne ikke rigtig slappe af og nyde det idet jeg kun tænke på at denne mega lækker kvinde skulle have min pik i munden og i sin stramme våde fisse. Så efter omkring 15 min. vendte jeg mig om og nærmest bønfaldt Kia til at tage min stive pik i munden, hvilket hun gjorde lidt drillende(hun sutter til 8 ud af 10), efter et stykke tid satte hun sig ovenpå banditen og tungekyssede mig imens(hvad mere kan man ønske sig). Derefter afprøvede vi flere stillinger, til sidst afsluttede jeg med at sprøjte ud over Kia's venusbjerg. 

Min største anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Perfekt med gode anmeldser af dem begge to. Har haft en fantasi om to thaipiger, og endelig er der to der arbejder sammen hvor begge er min type.

Må vist hellere bare se at komme afsted!

Del dette indlæg

Link til indlæg
El toro skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har besøgt Kia og det er 100% hende der er på billederne, hun er virkelig smuk. Jeg havde bestilt 1 time full service. Hun startede med at give mig massage hvor jeg lå på maven, men jeg kunne ikke rigtig slappe af og nyde det idet jeg kun tænke på at denne mega lækker kvinde skulle have min pik i munden og i sin stramme våde fisse. Så efter omkring 15 min. vendte jeg mig om og nærmest bønfaldt Kia til at tage min stive pik i munden, hvilket hun gjorde lidt drillende(hun sutter til 8 ud af 10), efter et stykke tid satte hun sig ovenpå banditen og tungekyssede mig imens(hvad mere kan man ønske sig). Derefter afprøvede vi flere stillinger, til sidst afsluttede jeg med at sprøjte ud over Kia's venusbjerg. 

Min største anbefaling herfra.

Har du viden om hvorvidt det er tilladt at komme oppe i hende (Kia)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 26 minutter siden:

Har du viden om hvorvidt det er tilladt at komme oppe i hende (Kia)

Det var det ikke da jeg besøgte hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
El toro skrev, for 21 timer siden:

Det var det ikke da jeg besøgte hende.

Der står eller sex without i annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg aflagt Kia et besøg, og hun er godt nok en flot kvinde. 10/10. Fornemmer dog lidt at hun mere er en giver massage hvor man kan få lidt sex til sidst. Bestilte 45 min, og efter over 20 min hvor hun stadig var igang med massagen, så vendte jeg mig altså om. Dog ganske fin massage, dejlig hård og der blev taget fat. Ikke meget for at kysse, men vel fair nok. Synes bare de skal lade vær med at skrive det i deres annonce så. 

Vil nok anbefale at finde en anden hvis ens primær fokus er sex, men hvis man mere er til en god gang massage og så en happy ending så tænker jeg man går mere end tilfreds der fra. 

NewPunter skrev, for 10 timer siden:

Hvor i Aalborg holder de til?

Er det lejlighed eller klinik?

I vestbyen, det er en klinik men indgang i en baggård. 

Luxuria skrev, for 2 timer siden:

Der står eller sex without i annoncen

Annoncen deles af to piger, så jeg vil tro det er Rose der tilbyder sex uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej EL TORO.

Jeg har med fornøjelse læst dit indlæg med Kia, skrevet mandag kl. 19.01, hvor du skriver, at du kom ud over hendes venusbjerg.

Tolker jeg det rigtigt, har du så kneppet hende uden?  Hvis, JA, vil jeg gerne vi hvor meget du måtte betale for turen under hensyn til tiden.

hilsen Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, for 10 timer siden:

Hej EL TORO.

Jeg har med fornøjelse læst dit indlæg med Kia, skrevet mandag kl. 19.01, hvor du skriver, at du kom ud over hendes venusbjerg.

Tolker jeg det rigtigt, har du så kneppet hende uden?  Hvis, JA, vil jeg gerne vi hvor meget du måtte betale for turen under hensyn til tiden.

hilsen Aalborg

Kontakt hende, jeg vil ikke oplyse prisen(princip)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...