Vale 1 Skrevet 4. Januar (edited) Godaften føler de her sidste par dage at der har været for mange aflysninger fra kundernes side? Og der heller ikke er så mange i forhold til hvad der plejer og være for ca. en uge siden.. er det perioder der kommer og går? Eller er den helt gal fra min side af? Redigeret 10. Januar af Stapler Overskrift rettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 247 Skrevet 4. Januar Det er almindelig kendt, at det er stille i januar og februar, af hvad jeg har fået at vide af et par gp’er. Mændene skal nok komme igen, så nyd en rolig periode 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 149 Skrevet 4. Januar Der har for et par dage siden, været andre piger, der skrev om samme problem med aflysninger, så det er nok ikke dig den er gal med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 752 Skrevet 5. Januar Jamen så det jo i Januar og Februar i skal køre med tilbud for at få flere kunder i butikken…. Bare se butikkerne de gør det samme, udsalg udsalg udsalg For mit eget vedkommende, så er det de to måneder hvor der falder allerflest regninger, måske det er et generelt billede og derfor i har færre kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 474 Skrevet 5. Januar Blue man skrev, for 8 timer siden: Jamen så det jo i Januar og Februar i skal køre med tilbud for at få flere kunder i butikken…. Bare se butikkerne de gør det samme, udsalg udsalg udsalg For mit eget vedkommende, så er det de to måneder hvor der falder allerflest regninger, måske det er et generelt billede og derfor i har færre kunder Så skal du få dig en budgetkonto. Det jævner regninger jævnt ud over hele året. Så er der råd til fornøjelse hver måned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 1009 Skrevet 5. Januar Det kunne måske også være på grund af vejret? Jeg personligt valgte at blive hjemme i går fordi det var hundekoldt. Havde ellers udset mig en skøn unge kvinde hvis billeder på annoncelight var lokkende, men da jeg tidligere var ude for at handle ind og kom til at fryse, droppede jeg det igen. Jeg gad ikke ud igen og gå i sne og sjap. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 7. Januar Jernet skrev, den 6.1.2026 at 00:58: Det kunne måske også være på grund af vejret? Jeg personligt valgte at blive hjemme i går fordi det var hundekoldt. Havde ellers udset mig en skøn unge kvinde hvis billeder på annoncelight var lokkende, men da jeg tidligere var ude for at handle ind og kom til at fryse, droppede jeg det igen. Jeg gad ikke ud igen og gå i sne og sjap. Hvis der så heller ikke er godt varmt i bollerummet er det træls. Jeg har et par gange oplevet at fryse om tæerne, når jeg får massage. Det kan gå om sommeren, men ikke når der er koldt ude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1550 Skrevet 7. Januar Slowman skrev, 1 time siden: Hvis der så heller ikke er godt varmt i bollerummet er det træls. Jeg har et par gange oplevet at fryse om tæerne, når jeg får massage. Det kan gå om sommeren, men ikke når der er koldt ude Du kan vel så bare beholde sokkerne på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 7. Januar (edited) Madame Illona skrev, for 48 minutter siden: Du kan vel så bare beholde sokkerne på Der er ikke ret meget der er mere usexet end sokker. Jeg er ikke specielt sexet og har ikke brug for at gøre det ringere. Men jeg indrømmer gerne at visse piger/damer bare er så lækre at et par sokker ikke ødelægger det, men det er de færreste Jeg besøgte engang en sød dame, som jeg godt ved har problemer med at holde varmen i fødderne, når hun masserer og derfor har pæne strømper på. Jeg havde købt et par dejlig varme bambus sokker, som gave til hende. De blev vel modtaget. Redigeret 7. Januar af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 148 Skrevet 9. Januar ensomfyr skrev, den 5.1.2026 at 17:30: Så skal du få dig en budgetkonto. Det jævner regninger jævnt ud over hele året. Så er der råd til fornøjelse hver måned Næææ. Regningerne kommer da alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 289 Skrevet 9. Januar Tinas mand skrev, for 11 minutter siden: Næææ. Regningerne kommer da alligevel Ja men som @ensomfyr skriver, så bliver de jævnet ud over året. Pointen var at der ikke var råd til besøg i januar-februar, det er der her en løsning på. I sidste ende er forbruget alt andet lige det samme, men her kan man så selv bestemme hvornår man tager på GP-besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 148 Skrevet 10. Januar Den erfarne skrev, for 8 timer siden: Ja men som @ensomfyr skriver, så bliver de jævnet ud over året. Pointen var at der ikke var råd til besøg i januar-februar, det er der her en løsning på. I sidste ende er forbruget alt andet lige det samme, men her kan man så selv bestemme hvornår man tager på GP-besøg I må undskylde mig, men jeg kan virkelig ikke se problemet. Man tar vel på gp besøg hvis man har lyst. Tænker de fleste herinde efterhånden har en alder hvor man ikke skal tænke over sin økonomi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 474 Skrevet 10. Januar Tinas mand skrev, for 1 time siden: I må undskylde mig, men jeg kan virkelig ikke se problemet. Man tar vel på gp besøg hvis man har lyst. Tænker de fleste herinde efterhånden har en alder hvor man ikke skal tænke over sin økonomi Det er jo bestemt ikke sikkert, at alle har råd til det, de har lyst til. Hvis nu mit liv var anderledes og der ikke var de forpligtigelser for børnene, som der er i dag. Fx hvis jeg havde fået børn 10 år tidligere, så de i dag var flyttet hjemmefra. Så kunne jeg da godt se, at der sikkert både var tid og lyst til at tage til glædespige mindst én gang om ugen. Det kunne da godt presse økonomien lidt for de fleste, tænker jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 289 Skrevet 10. Januar Tinas mand skrev, for 2 timer siden: I må undskylde mig, men jeg kan virkelig ikke se problemet. Man tar vel på gp besøg hvis man har lyst. Tænker de fleste herinde efterhånden har en alder hvor man ikke skal tænke over sin økonomi Du misser pointen, som er, at en bruger længere oppe i denne tråd havde en stram økonomi i januar-februar og det fik han et forslag til at få løst. At dig og Tina ikke er i samme situation, så du kan besøge GP'er når du har lyst, er jo bare fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 148 Skrevet 10. Januar Den erfarne skrev, for 7 timer siden: Du misser pointen, som er, at en bruger længere oppe i denne tråd havde en stram økonomi i januar-februar og det fik han et forslag til at få løst. At dig og Tina ikke er i samme situation, så du kan besøge GP'er når du har lyst, er jo bare fint Nu gider jeg ikke besøge gp'er længere. Det gør også økonomien bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 10. Januar Tinas mand skrev, for 3 timer siden: Det gør også økonomien bedre Men det er vel ligegyldigt, når pengene ikke rigtig betyder noget 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 148 Skrevet 11. Januar Slowman skrev, for 10 timer siden: Men det er vel ligegyldigt, når pengene ikke rigtig betyder noget Fuldstændig enig. Men er nok nået en alder ( 56 ) hvor jeg ikke er mere lykkelig idag hvor jeg har knaldet, end igår, selvom jeg har ikke gjorde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 11. Januar (edited) Tinas mand skrev, for 11 minutter siden: Fuldstændig enig. Men er nok nået en alder ( 56 ) hvor jeg ikke er mere lykkelig idag hvor jeg har knaldet, end igår, selvom jeg har ikke gjorde det. Synd for dig i så ung en alder. Jeg er 68 og har en meget bedre dag når jeg har besøgt en sød dame og jeg er også i en situation hvor det ikke er økonomien der begrænser, mere libidoen. Redigeret 11. Januar af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 11. Januar Tinas mand skrev, 1 time siden: ... men er nok nået en alder ( 56 ) hvor jeg ikke er mere lykkelig idag hvor jeg har knaldet, end igår, selvom jeg har ikke gjorde det. Enig med @Slowman. Det lyder da trist, hvis du ikke får det bedre af at besøge en GP. Til gengæld er det så nemt at spare pengene. Jeg besøgte selv en lille Thai (ikke samme som Slowman) i går formiddag, og jeg har stadig en dejlig følelse i kroppen efter lidt massage og god sex Mht. det økonomiske, så er det jo ikke alle, der har en super økonomi, selvom alderen er +40, +50 eller mere. Bilen skal repareres, huset skal fikses, tandlæger er dyre osv. Min egen økonomi er ikke til uanede besøg hos GP'er. Angående essensen i denne tråd, startet af @Vale: Jeg besøger oftere GP'er om vinteren, så min egen "højsæson" er faktisk lige nu. Når det er mørkt og koldt, så er det ekstra skønt at besøge en dejlig varm GP. Til gengæld er der så langt mellem mine besøg om sommeren. Jeg gætter på, at der også er stille hos GP'er, når mange danskere holder sommerferie? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 75 Skrevet 11. Januar Tinas mand skrev, den 10.1.2026 at 08:51: I må undskylde mig, men jeg kan virkelig ikke se problemet. Man tar vel på gp besøg hvis man har lyst. Tænker de fleste herinde efterhånden har en alder hvor man ikke skal tænke over sin økonomi he he.. eller også skal de snart tænke på pensionen.. mange har måske lige indskudt hvad de kunne undvære sidst på året. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg