Hop til indhold
Midt i livet

Kvindelig kønsbehåring - ? til GP'er og os andre

Recommended Posts

Godt nytår.

Nu sidder I sikkert og tænker "Jamen det emne har vi tæsket igennem" og det har vi/I sikkert, men alligevel. :)

Jeg er en mand fra tiden hvor det i min barndom virkelig var "Fuld Bush" i 70'erne og så de mere pikante i min ungdom i 80'erne hvor det var trimmet og brazilian. Jeg elskede/elsker det, men nu er de væk.:shock:

Åhhh hvor var de dog smukke, og frække, og virkelig pirrende at stikke hånden ned og mærke de hår, kærtegne og nulre lidt som en del af opvarmning, :wub:

Nåh, men nu til mit spørgsmål til debat, uden for meget flashback og forklaringer.....

Jeg besøger ikke tit en GP, ikke fordi lysten ikke er der, i guder nej, men måske fordi jeg søger kvaliteten og nyder når det lykkes at se en GP også har en god time af sit liv sammen med mig. 

Jeg er ikke lykkedes at finde en GP på Fyn f.eks, hvor jeg kommer fra med kønsbehåring, (jeg ved godt Jennifer har det, men hun er ikke min type selvom hun er dejlig) men har til gengæld mødt kvinder hvor man kan se at den sarte hud "dernede" er begyndt at blive irriteret pga. de mange barberinger for at holde den glat og fin, og det synes jeg er synd for kvinden, for den er netop altid fin.<3

Mit spørgsmål er:

Kære GP er der ikke et marked for at være trimmet, eller behåret? Eller er det ikke afprøvet? Kan se flere spørger efter det herinde.

Er I bange for at miste/få kunder hvis I beholder pragten dernede?

Er det på grund af jeres hygiejne?

Til os mænd:

Jeg ved godt mange af jer vil have det skal være glat, men til de af jer der har det som jeg, savner I det ikke helt vildt som jeg gør?

Har I også ledt meget efter en kvinde med kønsbehåring og efter en time uden resultat bare resigneret og tænkt, så er det ligemeget?

Har I, som jeg, turde spørge jeres GP om hun ikke ville få lidt hår?

Jeg spurgte, og hun blev sur, og jeg kommer der ikke mere, synd for hun var virkelig sød, men forstår hende godt, for i bund og grund kunne det tages som en kritisk bemærkning omkring hendes person.

Håber på en god, sund, og prober debat med gode meninger, idéer, og måske oven i købet med tips som sidegevinst.

Og som altid er min indbakke åben hvis du ikke har lyst til at komme med dine tips, meninger og idéer her i plenum.

Mvh.

Midt i livet + lidt 

Redigeret af Midt i livet
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan være en lille trimmet stribe intet andet da jeg selv møder op glat    en stor busk virker  som en der ikke passer sin krop. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midt i livet skrev, for 25 minutter siden:

Har I, som jeg, turde spørge jeres GP om hun ikke ville få lidt hår?

Jeg ville ikke besøge en GP med kraftig kønsbehåring, hvis jeg på forhånd vidste, at det var tilfældet.

Samtidig ser jeg ikke en GP fast nok til at synes, at jeg kan fremsætte ønsker i forhold til hendes kønsbehåring. Men jeg har det som udgangspunkt også fint med, hvad jeg så end bliver budt af eventuel kønsbehåring, og for en del kvinder er “naturlig” ikke ensbetydende med en kæmpe busk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midt i livet skrev, for 23 minutter siden:

Kære GP er der ikke et marked for at være trimmet, eller behåret?

Det er der helt sikkert.

Jeg gør det 100% kun for min egen skyld. Og kun min. Jeg har intet gjort anderledes end før jeg kom ind i denne verden. Andet end at jeg får laser nu, så huden ikke bliver irriteret.. Jeg ville aldrig ændre på noget pga kunder, Hår eller ej. 

@Miza har naturlig kropsbehåring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Den_glade_amatør Jeg er enig, jeg vidste også godt jeg havde gjort noget forkert lige i det jeg spurgte hende, det var dumt gjort.

@CamillaHusmor @Miza I er jo heldigvis beviset på der er et behov, tilbage står så ønsket om I var tættere på:wub::)

Nej seriøst, det undrer mig bare der ikke er flere GP der har kønsbehåring, da der åbenbart er en kundegruppe og det tyder på herinde flere har det behov.

@Snedker Præcis som hende, det er smukt og dejlig naturligt, synes bare ikke jeg er "faldet" over hende.:)

Redigeret af Midt i livet
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ikke lidt latterligt at men der går til prostituerede går rundt og har synspunkter på om kvinder skal have hår på fissen eller ej? 
Jeg mener uanset om de synes de skal have det eller ej?

Sku´ det ikke være totalt op til pigen selv? !

OK - man kan synes det ene eller andet er mer eller mindre ophidsende. Men jeg sku´ ikke give mig til att kritisere en kvindes frisure - hverken optil eller nedtil!

Det er for tæt på og det er for uforskammet !

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, for 2 timer siden:

Man tænker på  noget der ikke har været i bad længe......

Hvis ikke du får en karantæne for den uvidende og nedgørende bemærkning rettet mod en anden bruger, så er moderationen herinde til grin. Når jeg tænker på, hvad jeg har været udsat for, bl.a. pga. dig og dine mange kommentarer som er på det samme niveau som den her.

Hovedsagen skrev, 1 time siden:

Sku´ det ikke være totalt op til pigen selv? !

Selvfølgelig.  Hvis du taler om salla123's indlæg kan jeg godt forstå dig. Han generaliserer og dømmer nemlig. Men det er ikke trådstarters ærinde.

Midt i livet skrev, for 4 timer siden:

de af jer der har det som jeg, savner I det ikke helt vildt som jeg gør?

Jeg savner ikke 70'erbusken. Jeg datede  en gang en, der var meget naturlig og med behåring et stykke over gennemsnittet - sådan ned ad lårene. Det levede virkelig op til betegnelsen "busk," for jeg skulle næsten bruge machete for at finde vej. Hun gav til gengæld nogle af mit livs bedste blowjobs, og når først vi bollede, så fokuserede jeg bare på hendes øverste halvdel. Øjenkontakt er alligevel også noget værd under sex.

Omvendt synes jeg kvinder over en vis alder (ca. 22) ser "seksuelt forkerte" ud, hvis de er helt glatte. Det forstyrrer min radar, hvis en voksen ligner et barn for meget. Især hvis de indre skamlæber er lidt store, giver det også min æstetiske sans en bedre "balance" hvis der er noget hår i omegnen til at fuldende billedet - med mindre skamlæber kan jeg lidt bedre med det glatte - uanset alderen. 

Jeg har det på samme måde med mænd, jeg synes jeg selv ser mærkelig ud, hvis jeg fjerner alt hår omkring pikken, så selv om jeg fjerner noget af funktionelle grunde, så lader jeg noget sidde (foroven).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillader mig lige at "bumpe" min tråd :)

Er der virkelig ikke flere GP'er og mænd der har et ønske/mening om naturlig behåring, set ud fra min trådstart?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide en ordentlig "dusk", men den skal stoppe ved revnen.
Mest yngre der har den frække dusk, med alderen bliver hårene ofte mere glatte.
Der var ikke noget frækkere i de første teenagerår end at få lov at stikke hånden ned i pigernes bukser og mærke hårkanten ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...