Miley_for_pleasure 438 Skrevet 3. Januar Gudinden med kæmpe patter skrev, for 2 minutter siden: Ligesom dig oplever jeg meget sjældent at blive brændt af... men ved simpelthen ikke hvad der lige er gået galt de sidste.par dage. De booker på dagen, en time før eller 2 og så er de total no show. Og kan hurtig spotte dem der er useriøse... men ja... det glimpede sgu lige denne weekend Selv en der er på min onlyfans og skulle lave content med mig, no show.... ahmen godt så. Det er simpelthen frustrende. Håber så heller ikke det sker igen. Ej det var da også helt utroligt :/ nogle gange rammer det bare tilfældigt på den negative facon, godt det så sjældent sker! ❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 149 Skrevet 3. Januar leoparden25 skrev, for 2 timer siden: Tak for et godt konkret råd. Det var måske ikke så dårlig en idé Det ville være en god ide, hvis de brænder dig af, ville du jo kunne lave en anmeldelse af dem herinde, det ville de nok ikke syntes var fedt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leoparden25 18 Skrevet 3. Januar aksel14 skrev, for 3 timer siden: Så gør du det så får du endnu færre kunder der dukker op Ja, men til gengæld nogle seriøse af slagsen som jeg kan tjekke op på inden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 216 Skrevet 3. Januar Miley_for_pleasure skrev, 1 time siden: Ej det var da også helt utroligt :/ nogle gange rammer det bare tilfældigt på den negative facon, godt det så sjældent sker! ❤️ Ja har sgu aldrig oplevet noget lignende. Men okay, på plus siden... jeg kunne sove lidt inden turen hjem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aksel14 12 Skrevet 3. Januar leoparden25 skrev, for 51 minutter siden: Ja, men til gengæld nogle seriøse af slagsen som jeg kan tjekke op på inden Ja, men det er nok de færreste kunder der også er aktive herinde. Men hvis du kan få nok faste kunder via EG så er det bare at komme igang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 76 Skrevet 3. Januar Det er da dine konkurrenter / kollegaer i kbh. Der ikke gider du kommer og napper kunder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 590 Skrevet 14. Januar Jeg forstiller mig, i hvert fald udfra mine egne erfaringer, at danske kvinder gør det på hobby plan. Samtidig med får I et hav af henvendelser. Nogen reelle. Andre blot mænd som skal ha et hurtigt fix af kvindelig interesse og/eller noget at få udløsning til. Så der må vel være et limit af hvor mange gæster I har lyst til at tag på en vagt. Det kan godt være I får 50-100-200 henvendelser, men I den virkelig verden kun kan magte besøg af 1-2-3 mænd pr vagt. Om ikke andet, må der være et break even regnestykke ift. hvor mange mænd I fysisk og mentalt kan administrere, til hvornår det rent økonomisk giver mening at være på vagt ift leje af lokaler, gøre jer klar, udstyr, kondommer etc etc. Og hvis I ønsker at ramme og kan ramme det limit pr. vagt, så har det vel været en god dag på kontoret. Og så er alle de øvrige henvendelser jo bare støj og en del af "charmen" ved at være i branchen. Evt brug Bloker knappen. Hvis han har været useriøs første gang, er han det nok også 2-3 gang. Og hvis han vitterligt ønsker at prøve igen, så opkræv der et depositum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg