Hop til indhold
igennem

Jo mindre jo bedre

Recommended Posts

Synes der er stor efterspørgsel efter små petite piger.

Selv er jeg mest til modeltyper med lange ben, og synes der er langt mellem dem blandt gp'er..

Men er den generelle opfattelse at jo mindre jo bedre ? Eller hvad er jeres præferencer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg er fuldstændig ligeglad med om hun er 150 cm eller 180 cm høj. Kiloene må gerne være fordelt fornuftigt, så hun hverken er alt for tynd eller for tyk. Ingen kvinde har taget skade at et par kilo for meget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil helst, at kvinden er lavere end mig. Måske 10-20 cm lavere. Men det er, hvis det er kæreste potentiale. Når det kommer til GP’er, så må de gerne være mindre. Jeg føler det er mere frækt, når kvinden er lille. Ved ikke helt hvorfor, men måske fordi det ligger uden for det “normale” i de forhold jeg har haft. Jeg har en svaghed for thai kvinder, og de er jo for det meste ikke så høje. Faktisk havde jeg i går sex med en GP på kun 145 cm. Det er 43 cm lavere end mig selv, så jeg gjorde det bare for at prøve. Ville det være akavet, besværligt eller usexet? Det viste sig, at det blev en god gang sex. Vil jeg prøve så lille kvinde en anden gang? Hell yes!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også fuldstændig ligeglad med, om hun er stor eller lille. Det der betyder mest for mig er "kemi", og det finder man først ud af når man har prøvet. Af erfaring ved jeg, at jeg ikke fungerer særligt godt sammen med unge "bimboer", som jeg kunne være far til, så dem undgår jeg bevist.

Godt Nytår

BR

Del dette indlæg

Link til indlæg

De to piger jeg har brugt flest penge på i 2025, der var højden uden betydning. Det handlede om god kemi og kinky sex.

Højde er dog ikke uinteressant for mig, men det er i den anden ende af skalaen. Jo højere, jo bedre. Jeg er vild med høje piger og kører gerne langt for 180+ cm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 48 minutter siden:

Jo højere, jo bedre. Jeg er vild med høje piger og kører gerne langt for 180+ cm.

Samme her, dog gerne 190 eller mere, men de er svære at finde, synes jeg. Også fordi jeg ønsker vægten passende til højden, ie 190 cm helst 70 - 80 kg, og styrketrænet, så man kan se ben, skulder og armemuskler - vil nemlig gernes domineres kropsligt blidt af en stærk kvinde. Mange af GPerne taster ikke højde og vægt ind i de dertil beregnede felter i Annonceligt, så man får meget få søgeresultater.

Del dette indlæg

Link til indlæg
igennem skrev, for 16 timer siden:

Men er den generelle opfattelse at jo mindre jo bedre ? Eller hvad er jeres præferencer?

Jeg ved ikke med hensyn til den generelle opfattelse. For mig er min partners højde underordnet næsten alt andet, især drøjden. Jeg har det svært med den meget fyldige krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er også til mindre kvinder end jeg selv, jeg er ca 180 cm høj og pigen må gerne for mig være omkring de 150 cm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catana skrev, for 20 timer siden:

dog gerne 190 eller mere

Jeg blev lidt nysgerrig på dine præferencer, og havde alligevel ikke andet at lave her lørdag formiddag, end at google og regne lidt :)

Der er 3 millioner kvinder i Danmark, 2,4 millioner af dem er over 18 år.

Under en promille af dem er ifølge statistikken +190 cm, dermed er vi nede på 2.400 kvinder over 190 cm.

De seneste tal fra 2020 viser at der er ca. 4.500 personer i Danmark som sælger sex. Heraf er ca. 80% kvinder, dvs. 3.600. 

Med lidt jysk hovedregning er der dermed ca. 1,5 promille af kvinder over 18 år i Danmark som sælger sex (3.600/2.400.000)

1,5 promille af 2.400 (dem vi før fandt ud af er +190 cm) er 3,6. Dermed er der 3,6 GP'er over 190 cm i Danmark.

Det skal siges at jeg ikke har taget højde for andelen af de udenlandske GP'er som arbejder i Danmark, så de tæller også med i de 3,6 du skal ud og lede efter.

Desuden er der en vis unøjagtighed i resultatet, da man hverken kender præcise tal for antal GP'er eller kvindemennesker som er +190 cm.

Så det er lidt op af bakke at finde dem, good luck :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den erfarne skrev, for 39 minutter siden:

Dermed er der 3,6 GP'er over 190 cm i Danmark.

Sjov udregning. Og du har nok ret i, at tallet måske endda er højt sat, for ville en GP på over 190 cm ikke være så meget et særsyn, at vedkommende ville blive omtalt her på EG?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den erfarne skrev, for 4 timer siden:

Så det er lidt op af bakke at finde dem, good luck :P 

Jo, det er jo også min erfaring, men fantasien har jeg stadig. Heldigvis er der mange dejlige GPer, der ikke er helt så høje, men de under 165 udelader jeg altid i søgningen. Men danske, helst over 40 år, med passende BMI, velformulerende og flere andre ønsker, og så en kemi, som jeg synes passer til mig … 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catana skrev, for 15 minutter siden:

Jo, det er jo også min erfaring, men fantasien har jeg stadig. Heldigvis er der mange dejlige GPer, der ikke er helt så høje, men de under 165 udelader jeg altid i søgningen. Men danske, helst over 40 år, med passende BMI, velformulerende og flere andre ønsker, og så en kemi, som jeg synes passer til mig … 

Jeg skrev ovenfor at det var ligegyldigt om hun er 150 eller 180 cm og det er det også.

Højden er på ingen måde et udvælgelsespunkt, når jeg surfer rundt og finde en mulige glædespige at besøge. Men skulle jeg alligevel gøre det, så ville jeg nok vælge dem under ca. 165, for som mand vil jeg nok dybest set gerne være noget højere end kvinden. Jeg har da heldigvis så også stadig nogle centimeter ekstra, selvom hun skulle være 180 cm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke den højeste mand, men lige med højde er jeg ret ligeglad, elsker både de lav petite kvinder, men også de høje damer, hvor man lige går dem til brysterne, når de har nogle ordenlige højhæle på. Dog har jeg en regel om at de ikke skal veje mere end mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
igennem skrev, den 1.1.2026 at 20:35:

er jeg mest til modeltyper med lange ben, og synes der er langt mellem dem blandt gp'er..

Osse mig, men Ja, de er stort set små alle sammen..:wacko:

Redigeret af Brystomann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den fysiske parameter jeg tænder mest på er ansigtet...

Kropsligt, synes jeg det er dejligt med variation. Elsker både den helt stramme modelkrop og at mæske mig i en vidunderlig blød kvindekrop, med bryster man kan blive helt væk i.

Den eneste kropstype jeg som sådan ikke "er til" er den helt petite. Jeg synes det bliver for ungt et udtryk og jeg er helt klart mere til kvinder end til piger.

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 3 timer siden:

Den eneste kropstype jeg som sådan ikke "er til" er den helt petite. Jeg synes det bliver for ungt et udtryk og jeg er helt klart mere til kvinder end til piger.

Jeg er mest til damer. Damer bevæger sig elegant og tænker over hvordan de bliver set. Det betyder mere end størrelsen synes jeg og selvom jeg ikke er høj kan jeg lide damer i alle højder og  så længe der er et fornuftigt forhold mellem størrelse og vægt er erotisk buttet også ok, men buttede damer har nok en større udfordring med at være elegante.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...