Klopp 105 Skrevet 30. December, 2025 Hejsa , jeg syntes den første kontakt , hvor jeg typisk præsenterer mig selv. , og spørger ind til priser er enormt vigtigt for mig . Jeg er altid selv meget høflig og roser gerne GP’en .. Hvis der svares med typiske auto svar mister jeg lynhurtigt interessen .. Hvad syntes i om første kontakt !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 164 Skrevet 30. December, 2025 Nu ved jeg ikke hvilke piger du skriver til, men synes du har høje forventninger hvis du forventer de skal skrive en personlig besked til dig. Når de er aktive, så er de på arbejde, og har nødvendigvis ikke tid til at sidde og nærlæse den stil du har skrevet til dem. Dermed ikke sagt de ikke kan være venlige osv, men forstår godt de sender et autosvar ud med priser, services osv. Har dog selv for nyligt aflyst et besøg hos en, fordi kontakten inden bare virkede så ligegyldig fra hendes side af, og tænkte hvis det var den stemning hun lagde for dagen gad jeg ik spilde min tid og penge på hende. Men et autosvar med priser, adresse og services det har jeg aldrig set som noget negativt. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1960 Skrevet 30. December, 2025 Sålænge de svarer og svarer på mine eventuelle spørgsmål er jeg tilfreds. Hvis jeg stiller spørgsmål om ydelser eller lignende, laver jeg en hurtig vurdering af om kvinden kan engelsk (hvis udenlandsk) nok til at man kan kommunikere. Mere end det behøver jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 30. December, 2025 Jeg sørger for, at min første besked af pæn og høflig og indeholder meget kort beskrivelse af mig og mine ønsker. Det generer mig ikke at første besked fra hende er et standard svar med priser. Jeg forventer på ingen måde, at de skal indgå en i større og længere skriven frem og tilbage med mig. Selvfølgelig kan det være frækt, at der faktisk snakkes lidt frem og tilbage over beskeder, inden man mødes, men det er ikke min erfaring, at det har betydning for mødet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 30. December, 2025 Jeg skriver hvem jeg er og mine “data”. så skriver jeg hvad jeg ønsker - services hvis jeg så blot modtager en standard menu, som ikke svarer på om jeg kan få de services jeg efterspørger spørger jeg bare igen. Jeg antager at jeg ofte ikke taler med pigen - ofte en Thai, så hyggesnak er irrelevant. Vi bliver enige og det er det. Når jeg er ankommet og blevet lukker ind starter jeg ofte mødet med et knus, et smil og en kort repetition af hvad der er aftalt. Oftest nikkes der - få gange forsvinder pigen (konsulterer mutter?) og kommer tilbage og nikker. Så betaler jeg og får et nyt knus. Hvis der alligevel er misforståelser lever jeg med det og får så god en oplevelse ud af det som muligt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 145 Skrevet 8. Januar Den første henvendelse er meget vigtig for mig som gp’er. Når en mand skriver høfligt, præsenterer sig og skriver lidt om hvad han kunne ønske sig, så giver det bare en god start. Selvom det meste står i min annonce, så svarer jeg altid personligt så snart tiden tillader det. Som amatør gp’er, så har jeg jo også et arbejde ved siden af. Gode vibes fra starten gør bare hele forskellen - både for tilliden og for om det overhovedet bliver til noget. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 511 Skrevet 8. Januar Klopp skrev, den 30.12.2025 at 14:26: Hvad syntes i om første kontakt !! Yes, I understand what you mean and I agree with you, it's crucial, and even if the message isn't offensive, but if it's not objective, doesn't contain the minimum required information that I politely requested, I don't respond and I block without regret… If you, as a client, want to feel secure and that you're making the right choice, you should receive an appropriate message, preferably with all the information that, for some reason…the person doesn't want to declare in the ad… But you should be aware that: many messages are not answered by the girl herself, so sometimes you may feel the bitter taste of being like "just another one in line”…It’s a matter of perception: The more you understand for yourself, the less you will be deceived… I can understand about a person just by reading how he (or she…) writes to me, just as I can also read without needing to open the message, so I leave the person without knowing any news, since the person chose to send me a message that isn't honest enough to receive a response. I once worked in a country where, as soon as I arrived, I let a friend (ex-friend, of course…) answer my phone (and I paid for it, I don't want anything for free) because I couldn't understand the language before. But I quickly gave up because, although she spoke fluently, she was terrible at answering, and when I realized that, I took the phone from her and started answering myself, even though I spoke a little incorrectly – it's better to be honest and say that I don't understand the language but show my personality and let the person feel secure that I am genuine. I find it polite for people to call each other by their chosen names. I avoid and don't respond to those who write to me : "Baby," "honey," and so many other things… ("Baby” is everyone…I'm Rafaela…) - This demonstrates, to me, something false and an intimacy that shouldn't be used when you don't know someone…but of course…this is about having a proper education. I especially like formal people on first contact…after all, we don't know each other…and I need to feel if I can or can’t receive the person...Ah..and please…too many emojis are very tacky… unnecessary intimacy with a stranger…best to avoid that… Have a good day… Rafaela 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg