Hop til indhold
ny_kjs

Jeg er ny i og søger hjælp forhold til de thailandske piger.

Recommended Posts

Hej

jeg søger lidt hjælp, til at komme i gang med at besøge de thailandske piger. 

jeg har læst jeres anmeldelser og efterlysninger, men hvordan kommer jeg i gang - bestiller jeg  massage og så håbe på, at blive tilbudt mere eller kan det bestilles direkte ved booking? 
Prisen, hvad er standard pris for en FP (hvad skal jeg forvente) og skal massage prisen lægges oven i?

Sidst men ikke mindst, hvem kan i anbefale, jeg er helt klart til Små kvinder med små bryster. 
På forhånd tak og godt nytår 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den mest almindelige prisstruktur plejer at være:

Massage uden ”ekstra”: 500 kr. (nogle steder ned til 400 kr. andre steder op til 600 kr. men gennemsnit ~ 500 kr. for en time

HJ + 2-300 kr.

BJ + 500 kr. (nogle steder er der så ekstra pris hvis det skal være uden kondom)

Massage med B2B ligger typisk på ~ 1000 – 1300 kr. oftest inkludere dette så et HJ eller BJ, men andre steder skal dette købes ekstra

FP 1 time = 1500 kr. (og inkludere massage, som oftest vare alt mellem 30 & 40 minutter, og så slutter af med FP i den resterende del af tiden) – ved FP er det meget forskelligt om der er eks. BJ med, eller om dette skal købes ved siden af.

Fælles for ovenstående priser er at det alt sammen varierer fra sted til sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville nok sikre mig at FP er skrevet som mulighed i annoncen og bestille det ved booking, så bliver du ikke skuffet hvis ikke de selv lægger op til mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en del thai massage klinikker, der ikke har annonce på de mere frække annonce sider, dem skal du ikke skrive eller spørge om FP eller andet erotisk i telefonen.

Spørg diskret når du er der og tag dine trusser/underbukser af så du er nøgen ved massagen, så er muligheden stører for ekstra.

Held og lykke med dine nye oplevelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

Når du har fundet den gp thai du kunne tænke dig at besøge, så skriv til hende om dine ønsker med det samme så det ligesom er på plads med det samme inden du tager afsted, så bliver du ikke skuffet når du kommer frem, du kunne f.eks. skrive til hende du har i tankerne som nedenstående.

Hey

Har kigget lidt på din annonce og du ser rigtig skøn ud, har behov for en rigtig god omgang B2B, blow, kys, slikke, xxx, i 1 times tid, er det noger du kan hjælpe med.

Her for det afklaret det hele med det samme, vil du have med eller uden kondom sprøge du om dette i din anden besked, om blow og sex er med eller uden, eller en af delene, her kan dog komme et lille tillæg hvis det skal være uden.

Vil anbefale du finder de thai piger, der også tilbyder B2B, det de oftes har det hele med.

Prøv at find Lisa en fantastisk og klar på alt thai gp, lille og lækker men ikke helt små bryster et par gode håndfulde du kan lege med.

Kan ikke lige finde link til hende, men hun er der og er klar.

Held og lykke og velkommen til.

Godt Nytår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BareMig&OsTo skrev, for 18 minutter siden:

du kunne f.eks. skrive til hende du har i tankerne som nedenstående.

Hey

Har kigget lidt på din annonce og du ser rigtig skøn ud, har behov for en rigtig god omgang B2B, blow, kys, slikke, xxx, i 1 times tid, er det noger du kan hjælpe med.

Her for det afklaret det hele med det samme

Det er en fin anbefaling, hvis pigen i sin annonce tilbyder fuld pakke, dvs sex.

MEN: Hvis den udvalgte pige/klinik ikke annoncerer med at sælge sex, men kun har anført massageydelser, så duer den fremgangsmåde ikke, hvilket @KnudSan også gør opmærksom på. Ofte er det fordi, at det ifølge klinikkens lejeaftale er forbudt at sælge sex på stedet, og udlejer kan smide pigerne ud, hvis de gør det alligevel. Hvilket mange gør, men de vil bare helst gå stille med det og ikke bekræfte muligheden på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Det er en fin anbefaling, hvis pigen i sin annonce tilbyder fuld pakke, dvs sex.

MEN: Hvis den udvalgte pige/klinik ikke annoncerer med at sælge sex, men kun har anført massageydelser, så duer den fremgangsmåde ikke, hvilket @KnudSan også gør opmærksom på. Ofte er det fordi, at det ifølge klinikkens lejeaftale er forbudt at sælge sex på stedet, og udlejer kan smide pigerne ud, hvis de gør det alligevel. Hvilket mange gør, men de vil bare helst gå stille med det og ikke bekræfte muligheden på forhånd.

Hey

Derfor jeg også skriver han skal finde den/de/klinik der også tilbyder B2B da disse for det meste også tilbyder den fulde pakke.

Har til dato aldrig haft problemer med at skrive inden og få en klar aftale i hus inden besøget med de annoncer der tilbyder B2B

I dem hvor der kun står thai,nakke,skulder,nakke massage er det noget helt andet, de er meget tilbageholdende med at svare på om de tilbyder andet, selvom billederne siger det meste, dem har jeg opgivet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil stærkt fraråde at smide underbukser hvis du ikke har bare en lille ide om der tilbydes extra på stedet

Man går heller ikke til tandlægen, smider underbukser og så håber på det bedste. 

Vil anbefale du finder annonce der indikere extra. enten ved ord, eller foto af pigen i undertøj. (Det har tandlægen og rigtig thai massør jo næppe)

Mange du skriver til vil sende en prisliste, hvor du klart kan se hvad du kan få. 

Vælg en af dem første gang, så er du ikke i tvivl. Og uden underbukser fra første sekund er ok. Ofte mulighed for bad før og efter.

Du bestemmer selv om du vil have noget massage først, eller ret hurtig til extra service.

Ønsker om de bedste oplevelser. Mvh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det vil være en god ide for dig at afgøre hvad det er du kommer der for. Kommer du for at få massage og håber på at være heldig og få et hj/bj eller et hurtigt knald?
Eller er det reelt set sex du er ude efter? For så synes jeg sgu det ville være nemmere at bestille en time hos en thai pige der tilbyder det, og så kan hun jo starte med lidt massage hvis det er det du ønsker.

Jeg har besøgt en del thai'er efterhånden, og der har det aldrig været for at få massage, og har også kun fået det et få antal gange. Så du behøver skam ikke at ''lade som'' om dit gøremål der er at få massage, i håbet om at der kommer noget ekstra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...