Peterv 27 Skrevet 29. December, 2025 Har lige set at Luna holder sit første GB . Besøgte hende for en måneds tid siden på PG hvor jeg også skrev en anmeldelse på Nympho.dk. Magen til ungpige lækkeri skal man efter min smag lede længe efter. OMFG næsten ikke til at fatte at hun nu vil gangbanges. Jeg har tilmeldt mig og beklager min uforbeholdne begejstring. https://annoncelight.dk/showad/446473 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dingdongdonkeykong 22 Skrevet 3. Januar Hvordan var det så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterv 27 Skrevet 3. Januar Nu da I spørger så pænt får i da lige en lille anmeldelse . Vi blev modtaget af vildt smukke lækre ungpige Luna i lingeri som hurtigt fik stemningen gjort hyggelig og afslappende med hendes smittende smil og søde væsen. Hun fortalt at hun også var spændt på hendes første GB og at vi bare skulle sige til hvad vi kunne tænke os. Det leverede hun +100% på. Vi vendte og drejede hende og gav den bare fuld gas. Hun fik selv en kæmpe orgasme undervejs og fortalte bagefter at hun faktisk fik 2 og at hun havde en fantastisk oplevelse. Fandme frækt. Her dagen efter er jeg stadig blown away over hende. Hun fortalte at der havde været så mange tilmeldinger at hun var blevet anbefalet at dele arrangementet op i 2 hold af 1 time, men det fortrød hun lidt da flere var blevet forvirrede og havde meldt fra hvilket hun egentlig godt kunne forstå. Men jeg var glad for at jeg ikke vendte om for det var en fuldendt oplevelse med naboens datter det bare blev rigtig godt brugt. Nøjagtig hvad der tænder mig ved et gangbang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 4. Januar @Peterv Nu skriver du intet om hvad som var på “menuen”, så derfor spørger jeg direkte. Blowjob? Uden? Analt? og blev arrangementet forkortet til 1 time? I så fald vil du fortælle hvad prisen så blev fastsat til? og hvor mange deltog? Og på forhånd tak for de supplerende oplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 590 Skrevet 13. Januar Jeg kan godt supplere lidt. Jeg har tidligere haft okay til virkelig gode oplevelser til PG' gangbangs. Så jeg var også begejstret da Luna skrev at hun holdt sin gangbang debut. Og endnu mere begejstret da hun lavede et tilbud hvis man tilmeldte sig igennem nympho. Normalt koster 2 kvinder 1500 og 3 kvinder 2500 (eller det er i hvert fald hvad jeg har erfaret når jeg har deltaget til pussyparties). Luna skulle ha 1800 / 1600 hvis du bookede igennem nympho. Og intet ondt der. Kvinderne sætter selv sine egne priser: og så vælger man jo heldigvis selv til eller fra. Der hvor kæden så hoppede af fra mig, er at vi gik fra 2 timer til at blive delt op i to hold med en time til hvert. Dette blev meldt ud på dagen. Måske fordi det var den nervøse første gang, måske fordi anbefalingen kom fra en kollega, hvor de jo så også er en konkurrenter og som nok også gerne vil ha nogen kunder den aften. Jeg meldte i hvert fald fra. For mig gav det ingen mening at deltage for en time og skulle "dele" med 4-8+ andre mænd som også gerne ville til indenfor den korte tidsramme. @Hr Lille Niels. Alt plejer at være med kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg