Hop til indhold
drillepinden

Flatt 99 i Hamborg?

Recommended Posts

Flatt 99 i Hamborg lyder næsten for godt til at være sandt. 4x30 minutter med forskellige stillinger og fransk uden gummi for 130 euro:http://www.flat-99.de/preise-services ! Kan stedet anbefales? Jeg overvejer nemlig at aflægge Flatt 99 et besøg i næste uge.

 

Du kan søge nogle enkelte anmeldelser af stedet på Eroguide, men stedet er ikke en rigtig FKK, med omklædning inden man mødes med pigerne, som er OK unge. Stemningen er mere sådan lidt Natclub/diskotek-agtig. Men prøv det og kom med en ny beretning  :-P

 

Wer gutes Essen will, geht ins Restaurant. Wer schwimmen und saunieren will, geht ins Schwimmbad oder in die Sauna.

 

Har jeg ikke bemærket før - er det noget nyt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Var dernede for et par måneder siden. Ikke udviklet sig alverden, dog lidt bedre omklædningsrum etc.

Var dog tilfreds nok der, satte mig ned og snakkede med pigerne vældig hyggelig.

Rummene var også udmærket.

Fejlen ved klubben er at pigerne ligger halvdelen af omsætningen til klubben. Hvad hun sælger af ekstra ting i rummene er udelukkende hendes. Så de er lidt " aggresive " for at sælge ekstra.

ja så er det ingen fkk men du betaler jo heller entre, så er fair nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...