Busdriver45 19 Skrevet 26. December, 2025 Hej Jeg havde lavet en aftale i dag og pludselig ville hun at jeg skulle betale via Circle K paysafe. Jeg aner intet om og ville hellere betale kontant. Det afslog hun. Var jeg ved at blive fuppet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5516 Skrevet 26. December, 2025 Busdriver45 skrev, for 5 minutter siden: Var jeg ved at blive fuppet? Ja 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 675 Skrevet 26. December, 2025 Du ville uden tvivl være blevet taget ved næsen, hvis du havde indvilliget i det. Der er nærmest månedligt opslag her på EG, hvor mænd er blevet franarret deres penge ved at skulle betale med Paysafe Card og sende oplysningerne på kortet til "pigen". Del gerne annoncen med os andre til advarsel. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandvaskeren 9 Skrevet 26. December, 2025 ALDRIG brug det! Du bliver snydt!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Busdriver45 19 Skrevet 26. December, 2025 Bigstok skrev, for 8 minutter siden: Du ville uden tvivl være blevet taget ved næsen, hvis du havde indvilliget i det. Der er nærmest månedligt opslag her på EG, hvor mænd er blevet franarret deres penge ved at skulle betale med Paysafe Card og sende oplysningerne på kortet til "pigen". Del gerne annoncen med os andre til advarsel. https://annoncelight.dk/showad/446172 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 26. December, 2025 Ja, du var sikkert ved at blive snydt. PaySafeCard kunne ellers være meget smart. Du kan på Circle K købe et PaySafeCard til et vis værdi. Så får du en kode. Når du overbringer denne kode til glædespigen, så kan hun sikkert logge på sin PaySafeCard-konto og indtaste kode, hvorved hun får pengene. Det er jo rimelig smart, for så undgår man kontanter med de problemer, som det kan have, f.eks. at de kan blive stjålet fra hende. Men...efter al sandsynlighed ville hun have bedt dig om at sende et billede af kode, og når du så havde gjort det, så havde hun taget pengene, og så hørte du aldrig mere fra hende. Det er måske i virkeligheden slet ikke en hende, men en eller anden mand, der sidder og nakker pengene. Det kan selvfølgelig også være en reel glædespige, der blot gerne vil undgå kontanter. Skulle du begive dig ud i det, så lad være med at sende nogen kode til hende. Overdrag først koden til hende, når du står foran hende, ligesom du ville med kontanter. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Busdriver45 19 Skrevet 26. December, 2025 Tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 26. December, 2025 Burde kaldes payunsafe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5516 Skrevet 26. December, 2025 Anvendes PaySafekort på den måde, at pigen først får koden, når man står overfor hinanden, er det ret smart. Pigen undgår en masse kontanter, som dels er besværlige at føre ud af landet eller dyre for hende at veksle på det sorte marked, dels kan blive stjålet af kunder. Kunden kan betale elektronisk (når PaySafe købes på tanken) men alligevel opretholde sin anonymitet. Problemet er, at ovenstående meget sjældent finder sted i virkelighedens verden. Så hvis en GP beder om betaling med PaySafe og samtidigt vil have “dokumentation” på forhånd (fx et foto), så er det altid fup og svindel. En gang i fremtiden kan jeg egentlig godt se anerkendte GPer foretrække betaling via PaySafe, så de undgår kontanterne, men der er vi slet ikke endnu. Sikkert også fordi, at pigernes bagmænd tjener gode penge på at “hjælpe” GPerne med at veksle kontanterne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 26. December, 2025 Man kan sige PaySafe Scam er lidt ala "politiscam" hvor de får ældre mennesker til at tror de er politiet og er hackede og beder dem overfører til politiets konto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 26. December, 2025 (edited) Det kan siges meget kort, Jeg har aldrig mødt en ærlig pige, som der ikke ville modtage kontanter. Hvis nogen ikke vil modtage kontanter, så skal ALLE ALARMKLOKKERNE RINGE ! Redigeret 26. December, 2025 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 26. December, 2025 lille_peter skrev, for 15 minutter siden: Det kan siges meget kort, Jeg har aldrig mødt en ærlig pige, som der ikke ville modtage kontanter. Hvis nogen ikke vil modtage kontanter, så skal ALLE ALARMKLOKKERNE RINGE ! Hovedparten af de udenlandske piger foretrækker euro hvis det skal være kontanter, men jeg har også mødt piger som kom fra lande udenfor euro zonen som helst ville have revolut overførsel. Vi må erkende at danske kroner har mindre værdi udenfor Danmark og at der kan være omkostninger ved kontanter som koster pigerne en del af indtjeningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg