Unrusted 119 Skrevet 26. December, 2025 Har du ønsker eller noget nyt, du vil prøve med GP’er i 2026? Flere ad gangen, prøve en tiny/petit, anal eller en særlig sexydelse? Måske stor aldersforskel (begge veje), gangbang ...? Mit eget ønske lyder måske kedeligt, men jeg håber at finde en fast GP. Der er nogle, jeg har besøgt flere gange, men så er pigen rejst ud af DK eller andet har ikke været helt optimalt. Jeg håber at finde en lille sexet thai, der kan give massage og sex, men også har en diskret lokation. Kom med dine ønsker eller fantasier, som du håber at få indfriet i 2026. Det kan også være noget, du helt sikkert vil prøve igen. Eller måske drømmer du om en sextur til Thailand, men mangler pengene. Mulighederne er åbne, så byd gerne ind. Måske du kan inspirere andre. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 972 Skrevet 26. December, 2025 Persoligt tænker jeg på, at tage til et af de lande i Europa, hvor der stadig er gadepiger. "Købe" pigen og tage hende med op på et værelse. Oplevede det for nogle år siden i Rumænien - fed oplevelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 281 Skrevet 26. December, 2025 @Unrusted Mit eget ønske lyder måske kedeligt, men jeg håber at finde en fast GP. Det er skønt med en fast GP, hvor kemi og alt spiller Har +20 besøg hos min skønne, dansk, bare i år Mit ønske til 2026 er at nyde 2 smukke velskabte, og uartige, thaipiger samtidig. Glædelig anden juledag til jer alle 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medaltrespekt 32 Skrevet 26. December, 2025 Mit ønske i 2026 er at overkomme mit problem med at komme alt for tidligt. gennem hele mit sexliv har jeg døjet med ikke at kunne styre hvornår jeg kommer under sex, og det har virkelig sat en begrænsning for hvor gode sexoplevelser jeg kan have. Det er så småt begyndt at blive bedre, og jeg tror endelig at jeg har fundet grundårsagen til hvorfor jeg har fået problemet. så alt i alt, at kneppe løs uden at skulle fokusere og frygte hvornår jeg kommer:) 14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 26. December, 2025 @KalundborgMature Præcis. Kendskab til hinanden gør det ekstra godt! Og så god fornøjelse, når du kommer til oplevelsen med to skønne thai’er 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 26. December, 2025 Mit ønske til fremtiden er, at jeg bevarer en vis seksuel præstationsevne livet ud og altså ikke går helt død før tid. Jeg er 66, og mærker tydeligt alderen. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 26. December, 2025 Mine sexbesøg har været meget afhængig af, at jeg kan komme hjemmefra i forbindelse med kursus eller lignende. Det har betydet, at jeg nogle år kun har haft mulighed 1 gang, andre år måske 2 gange og nok også et par år slet ingen. Men i år har jeg været så heldig, at jeg har været på hotel langt flere gange end normalt, så her har jeg nok haft fornøjelsen af at besøge en ung kvinde til sex omkring 6 gange. Det er mit håb, at jeg også til næste år ligesom i år får mulighed for lidt flere af den slags oplevelser. Bare sådan måske mindst 4 gange. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
karmaall72 22 Skrevet 26. December, 2025 Jeg kunne godt tænke mig noget blid dominans. F.eks. at sidde på en stol og blive beordret til at onanere foran hende, mens hun går rundt om mig og instruerer mig i hvordan hun ønsker jeg skal lege med mig selv. - Det må meget gerne være “edging” så jeg hele tiden bliver holdt på kanten af orgasme…. Evt. en ekstra kvinde der stimulerer mine brystvorter, og som hvisker frækt i mit øre, så jeg til sidst sitrer af liderlighed… Glædelig bag-jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5517 Skrevet 26. December, 2025 Unrusted skrev, for 8 timer siden: Har du ønsker eller noget nyt, du vil prøve med GP’er i 2026? Som sexkøbere har vi det privilegium, at vi meget ofte kan få vores ønsker opfyldt. Hvis vi har økonomien til det, selvfølgelig. Om jeg i 2026 ender med at virkeliggøre et par af de ideer, jeg ikke fik ført ud i livet i år, ved jeg ikke. Jeg har det fint med at lade muligheden stå åben, uden at det skal udmønte sig i noget, der minder om et nytårsforsæt. Et ønske, som jeg dog regner med at føre ud i livet i 2026 er, at mine besøg i højere grad skal gå til GPer, hvor jeg tidligere har fået en god oplevelse. Indtil nu har jeg tit gået efter at besøge piger/steder, jeg ikke har været hos før. Men hvorfor egentlig? Hvorfor ikke genbesøge, hvis det første besøg har været godt? Er det virkelig vigtigere at besøge mange forskellige, end at gå derhen, hvor man har en ret god ide om, at et genbesøg vil være ret godt? Men jaja, jeg kender også mig selv godt nok til at vide, at en gang imellem frister det, man ikke kender. Og især, hvis GPen har fået et par gode anmeldelser her på EG. Vi må se, hvad 2026 bringer. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtyDoc 3 Skrevet 26. December, 2025 Unrusted skrev, for 10 timer siden: Har du ønsker eller noget nyt, du vil prøve med GP’er i 2026? Flere ad gangen, prøve en tiny/petit, anal eller en særlig sexydelse? Måske stor aldersforskel (begge veje), gangbang ...? Mit eget ønske lyder måske kedeligt, men jeg håber at finde en fast GP. Der er nogle, jeg har besøgt flere gange, men så er pigen rejst ud af DK eller andet har ikke været helt optimalt. Jeg håber at finde en lille sexet thai, der kan give massage og sex, men også har en diskret lokation. Kom med dine ønsker eller fantasier, som du håber at få indfriet i 2026. Det kan også være noget, du helt sikkert vil prøve igen. Eller måske drømmer du om en sextur til Thailand, men mangler pengene. Mulighederne er åbne, så byd gerne ind. Måske du kan inspirere andre. Jeg håber 2026 bliver året hvor jeg kan udleve flere fantasier og blive klogere på mig selv har lyst til vilde voyeur oplevelser, dogging og måske en anden mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 134 Skrevet 26. December, 2025 Mit sexønske for 2026 er at få booket en fræk duo med Nicole Bülow 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2541 Skrevet 27. December, 2025 VictoriaDavinci skrev, for 19 timer siden: Mit sexønske for 2026 er at få booket en fræk duo med Nicole Bülow Hold da op ... Tænk at være 'flue på væggen' ved dét møde ... Jeg har hilst på jer begge to, og I er et par skønne, energiske og - det er i hvert fald mit indtryk - ret så varme unge damer ... Så der skal nok blive sus i skørterne ... Jeg selv kunne godt tænke mig at 'varme en pige op' før et møde med een hun virkelig ka' li' ... Og så en god gang gensidig 'slow sex' med en pige der virkelig ka' gå ned i tempo ... Jeg er efterhånden en lidt træt gammel mand ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 84 Skrevet 27. December, 2025 W.C. Fields skrev, den 26.12.2025 at 16:28: Mit ønske til fremtiden er, at jeg bevarer en vis seksuel præstationsevne livet ud og altså ikke går helt død før tid. Jeg er 66, og mærker tydeligt alderen. Du har sikkert oplevet og prøvet mere end de fleste. Hvordan bevare du lysten? Kan det fortsat være spændende med "almindelig" kærlig sex og klassiske stillinger, eller rykkes dine grænser for, hvad der tænder dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 27. December, 2025 sexaddict skrev, for 31 minutter siden: Hvordan bevare du lysten? Nu har min største lyst altid været sadomasochistiske aktiviteter, både alene og sammen med kærester og senere i livet, da jeg blev alene, prostituerede. Der foregår selvfølgeligt en psykologisk tilvænning hen ad vejen, der betyder, at en leg eller set-up mister effekt. For at bevare den samme effekt, med de begrænsninger aldringen sætter, er jeg nødt til med mellemrum at genopfinde mig selv og udtænke nye metoder og evt. bruge nye redskaber. Lidt af en udfordring, når kroppen og sindet ikke vil det samme som tidligere. Såkaldt almindelig sex dyrkede jeg mest som ung, da omstændighederne tvang mig til at undertrykke mine sado-lyster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tom Æske 12 Skrevet 27. December, 2025 Mit ønske for 2026 kommer med en opfordring. Jeg vil gerne finde en her i Århus, der deler de samme interesser og som har lyst til et ”samarbejde” og dele gp i ind og udland. Måske også lave lidt video. Håber også det kan munde ud i et venskab. Er ingen Rocko Siffredi har dog noget erfaring. Jeg er 51. Din alder er ligegyldig, men du må gerne være højtuddannet eller studerende. Tænder på unge piger aka Katie Thomas, Christine Young, Abigale Johnson, Lili Lamour. Asian og Østpiger er at foretrække. Ingen Milf, Bww eller fittnestrænede. Skriv til mig direkte hvis du vil høre nærmere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 672 Skrevet 28. December, 2025 hvis jeg kan kombinere mine to ønsker , så ville det da være et hit . Jeg har en eller anden idé om at det ville være frækt og rart af få foretaget en intim barbering af en fast Glædes pige , Nu starter jeg med at lede efter en fast som jeg har god kemi med. Den tidligere rykkede først fra Hørsholm til Værløse og er derefter stoppet så vidt jeg erfarer , så en ny fast GP er på Ønskelisten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig43 5 Skrevet 29. December, 2025 Jeg håber at jeg i 2026 får modet til at prøve at besøge en gp. Efter at have læst mange opslag og kigget mange annoncer tror jeg at en thai massage + ekstra vil være det rigtige sted at starte 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 29. December, 2025 Jeg synes det vil være rigtig godt at starte med thai massage + ekstra. De er som regel super søde (som de fleste andre GP’er). Jeg nyder selv at få en massage, der får mig til at slappe af og dæmpe præstationsangst. Samtidig opbygges forventningen til, at de masserende hænder fatter om banditten og man bare må overgive sig 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 675 Skrevet 29. December, 2025 Jeg går med overvejelser om at prøve en trekant med 2 piger i 2026. Det har jeg aldrig prøvet og efter nogle år med købesex virker det som den logiske vej at gå, hvis der skal ske noget nyt. Jeg plejer fint at kunne få tiden til at gå med en enkelt dejlig pige, men tanken om at have 2 piger for sig selv samtidig er svær slippe og nok mange mænds drøm. Hælder mod et thai-sted, såfremt der skulle vise sig en mulighed med to flotte piger i Østjylland. Mira og Balla i Vejen (https://annoncelight.dk/showad/441354) ser meget tiltrækkende ud, men der er godt nok langt at køre... Kan dog ikke udelukke at fristelsen bliver for stor på et tidspunkt. En anden fantasi jeg går og tumler med er at filme mig selv have sex med en GP. Noget mere grænseoverskridende og mindre sandsynligt at det er realistisk gennemførligt. Få GP'er annoncerer med lige netop den ekstraydelse og for at jeg skulle vælge at gå videre med det, skulle det også være en pige jeg havde god kemi med og tillid til (og vice versa ikke mindst). Kunne også forestille mig at det i realiteten bliver noget mindre frækt end jeg går og forestiller mig, men det kunne være sjovt at prøve under de helt rigtige omstændigheder. Vi må se hvad det nye år bringer. Godt nytår til jer alle. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 675 Skrevet 29. December, 2025 Nysgerrig43 skrev, for 8 timer siden: Jeg håber at jeg i 2026 får modet til at prøve at besøge en gp. Efter at have læst mange opslag og kigget mange annoncer tror jeg at en thai massage + ekstra vil være det rigtige sted at starte Rigtig god ide at starte der. Det gjorde jeg selv i sin tid og for mig var det den rigtige beslutning. Som Unrusted skriver er der lang optakt med massage som kan være med til at gøre det mindre overvældende, frem for at komme ind ad døren, smide tøjet og så gå i gang med at knalde uden videre. Uanset om du ender med at vælge thai massage eller en regelret GP, så kan jeg varmt anbefale at du de første gange forklarer at du er ny i gamet. Så kan hun guide dig igennem forløbet bedst muligt. Det gjorde jeg dengang jeg startede og jeg er ret sikker på at det var medvirkende til at jeg havde mange gode oplevelser de første par gange. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2301 Skrevet 29. December, 2025 På trods af mine snart rigtig mange år i denne verden, så har jeg aldrig prøvet at være sammen med to piger på samme tid. Så det kunne være fedt at prøve i 2026. Især kunne jeg godt tænke mig et dobbelt blowjob. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 29. December, 2025 Bigstok skrev, for 4 timer siden: En anden fantasi jeg går og tumler med er at filme mig selv have sex med en GP. Noget mere grænseoverskridende og mindre sandsynligt at det er realistisk gennemførligt. Få GP'er annoncerer med lige netop den ekstraydelse og for at jeg skulle vælge at gå videre med det, skulle det også være en pige jeg havde god kemi med og tillid til (og vice versa ikke mindst). Kunne også forestille mig at det i realiteten bliver noget mindre frækt end jeg går og forestiller mig, men det kunne være sjovt at prøve under de helt rigtige omstændigheder. Tillid er vigtigt i den situation, husk at få afklaret om det er hendes eller din telefon som bruges til at filme med. Og i tilfældet af at det er hendes hvordan du får filmene, da jeg tænker at det også drejer sig om at have filmene bagefter. Det er faktisk sværere end man tror at holde fokus på de rette kropsdele når man er i gang. Men ret fantastisk at have som minde bagefter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soeborg 33 Skrevet 29. December, 2025 Som mange andre har jeg også et liv ved siden af, så det er svært for mig at tage sene aftenture, når alt skal foregå inden for arbejdstiden. Derfor vil jeg leje den billigste Airbnb og booke en pige for hele dagen. Ingen begrænsninger – bare 8 timers fantastisk nydelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rouge 65 Skrevet 29. December, 2025 Great idea for a threat @Unrusted, here are my two cents. I’m gearing up for a great year, I hope. A buddy of mine wants to try sharing or depending how you look at it, providing a courtesan two dicks to play with, so I”m looking for one of those. On the fantasy level I want to enjoy two ladies at the same time, where I finish providing a creampie which the other girl enjoys licking clean. This will most likely remain a fantasy, since I probably don’t have the balls to go all out without a rubber. On the realistic side I think 2026 should be the year I try one of the native danish courtesans. Happy new year to all. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 29. December, 2025 Jeg har aldrig prøvet bondage, men har en fantasi om at mødes med en ung slank kvinde. Så vil jeg binde hende på hænder og fødder, så hun ligger hjælpeløs i sengen, mens jeg blidt kan gå på opdagelse i hendes krop, slikke hende og kneppe hende uden hun kan andet end at tage imod. Som pigen ligger i denne video cirka 3,5 minut inde er absolut frækt. Var jeg fyren havde jeg slikket hendes lækre mis og ikke klasket på den. https://www.xvideos.com/video.khoffok0c6e/petite_teen_throat_banged_by_stepuncle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg