knallert 3425 Skrevet 2. Maj, 2014 http://lokalavisen.dk/skal-du-ogsaa-arbejde-noegen-i-haven-paa-loerdag-/Sjaelland-Regionale-nyheder/20140501/boligsiden/140509925/1051 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2014 Må man også hvis man kun har terrasse? Hihi... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 2. Maj, 2014 hvem skulle protestere mod at du går rundt i din have til daglig uden tøj på ... ? jeg tager altid mit tøj af i haven efter mine løbeture nyder kølighed (også om vinteren) Til jer der tænker NEJ, - prøv det ! - det er super dejligt, også selvom bagboen har sat almindeligt vindue i ud til min have så gør jeg det alligevel (jeg har advaret dem) men de bestemmer jo selv hvad de vil se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 2. Maj, 2014 Han har taget forskud på dagen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 2. Maj, 2014 Jeg er enig med rolias... at gå i haven nøgen er helt fantastisk. Bare hold jer på sikker afstand fra brændenælder. ... jeg taler af bitter erfaring. ... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Maj, 2014 Jeg er enig med rolias... at gå i haven nøgen er helt fantastisk. Bare hold jer på sikker afstand fra brændenælder. ... jeg taler af bitter erfaring. ... …… og brombærkrat. Jeg taler også af erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. Maj, 2014 Jeg kan altså ikke gå i min altankasse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 2. Maj, 2014 Ja ja det er godt med jer! Jeg lå mig i haven i dag, for at få en smule farve på min blegfede krop, men det var dæleme da for koldt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 2. Maj, 2014 Kun en tåbe, frygter ikke haven... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 2. Maj, 2014 Jeg er enig med rolias... at gå i haven nøgen er helt fantastisk. Bare hold jer på sikker afstand fra brændenælder. ... jeg taler af bitter erfaring. ... Avavavavav... Skal jeg puste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 2. Maj, 2014 Må man også hvis man kun har terrasse? Hihi... Knus Line Altså Line, jeg tror du må nusse rundt nøgen lige der hvor du har lyst. Bare husk og advar inden, så jeg kan nå forbi med champagne og jordbær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Maj, 2014 Ja ja det er godt med jer! Jeg lå mig i haven i dag, for at få en smule farve på min blegfede krop, men det var dæleme da for koldt Havde du da ikke læst vejrudsigten? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg