Hop til indhold

skal i i haven på lørdag

Featured Replies

Skrevet

Må man også hvis man kun har terrasse? Hihi... Knus Line

Skrevet

hvem skulle protestere mod at du går rundt i din have til daglig uden tøj på ... ? jeg tager altid mit tøj af i haven efter mine løbeture nyder kølighed (også om vinteren) :cool:

Til jer der tænker NEJ, - prøv det ! - det er super dejligt, også selvom bagboen har sat almindeligt vindue i ud til min have så gør jeg det alligevel (jeg har advaret dem) men de bestemmer jo selv hvad de vil se :wink:

Skrevet

Han har taget forskud på dagen...

naked-outdoors-man.jpg

Skrevet

Jeg er enig med rolias... at gå i haven nøgen er helt fantastisk. Bare hold jer på sikker afstand fra brændenælder. ... jeg taler af bitter erfaring. ...

Skrevet

Jeg er enig med rolias... at gå i haven nøgen er helt fantastisk. Bare hold jer på sikker afstand fra brændenælder. ... jeg taler af bitter erfaring. ...

…… og brombærkrat. Jeg taler også af erfaring.

Skrevet

Ja ja det er godt med jer! Jeg lå mig i haven i dag, for at få en smule farve på min blegfede krop, men det var dæleme da for koldt :shock:

Skrevet

Kun en tåbe, frygter ikke haven... :mrgreen:

2011+HOT+SEXY+GIRLS+-+FREEHD.BLOGSPOT+%2

Skrevet

Avavavavav... Skal jeg puste?

Skrevet

Må man også hvis man kun har terrasse? Hihi... Knus Line

Altså Line, jeg tror du må nusse rundt nøgen lige der hvor du har lyst.

Bare husk og advar inden, så jeg kan nå forbi med champagne og jordbær.

Skrevet

Ja ja det er godt med jer! Jeg lå mig i haven i dag, for at få en smule farve på min blegfede krop, men det var dæleme da for koldt :shock:

Havde du da ikke læst vejrudsigten?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.