Hop til indhold
knallert

skal i i haven på lørdag

Recommended Posts

hvem skulle protestere mod at du går rundt i din have til daglig uden tøj på ... ? jeg tager altid mit tøj af i haven efter mine løbeture nyder kølighed (også om vinteren) :cool:

Til jer der tænker NEJ, - prøv det ! - det er super dejligt, også selvom bagboen har sat almindeligt vindue i ud til min have så gør jeg det alligevel (jeg har advaret dem) men de bestemmer jo selv hvad de vil se :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg er enig med rolias... at gå i haven nøgen er helt fantastisk. Bare hold jer på sikker afstand fra brændenælder. ... jeg taler af bitter erfaring. ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med rolias... at gå i haven nøgen er helt fantastisk. Bare hold jer på sikker afstand fra brændenælder. ... jeg taler af bitter erfaring. ...

…… og brombærkrat. Jeg taler også af erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ja det er godt med jer! Jeg lå mig i haven i dag, for at få en smule farve på min blegfede krop, men det var dæleme da for koldt :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Avavavavav... Skal jeg puste?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må man også hvis man kun har terrasse? Hihi... Knus Line

Altså Line, jeg tror du må nusse rundt nøgen lige der hvor du har lyst.

Bare husk og advar inden, så jeg kan nå forbi med champagne og jordbær.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ja det er godt med jer! Jeg lå mig i haven i dag, for at få en smule farve på min blegfede krop, men det var dæleme da for koldt :shock:

Havde du da ikke læst vejrudsigten?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...