Hop til indhold

Morgensex

Featured Replies

Skrevet

Hvem tager imod besøg først på dagen? Her tænker jeg sådan ved 8-9 tiden?

De fleste starter først op der 11-12 stykker, og synes ofte hvis man prøver at få en tid omkring deres starttidspunkt ender man med at skulle vente en time ekstra fordi ja hvad ved jeg hehe

Kelly er min yndlings morgenfriske som jeg har besøgt der ved 8-9 tiden, men kender i til andre?

Mvh.

Skrevet

Er det i Skagen eller Kruså du søger? 

Det vil være en god idé at specificere hvilket område du søger i.

Skrevet
lille_peter skrev, for 4 timer siden:

Jeg er også interesseret og kommer rundt i Jylland, så ikke vigtigt hvor det er. Hvad har du selv prøvet først på dagen? Det må være hvor som helst. 

Skrevet
licodico skrev, for 8 timer siden:

Hvem tager imod besøg først på dagen? 

Enig i, at det kan være svært at finde. Vil prøve Keĺly så. Jeg mener, jeg havde held med morgenaftale med Jessy https://annoncelight.dk/showad/413228 Hun overholder aftaler og svarer selv tidligt om morgenen. Jeg mener også, man kan regne med Caroline https://annoncelight.dk/showad/312213

De svarer begge selv på beskeder og kommer lidt omkring i landet. 

Jeg er også interesseret i flere forslag. Ikke bare nogle annoncelinks, men erfaringer med egne besøg. 

Redigeret af fila

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 7 timer siden:

Du har helt ret, jeg søger i Aarhus og omegn :)

Skrevet
  • Author

Kan ikke finde ud af at redigere mit indlæg, men jeg søger mere specifikt i Aarhus og omegn :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.