Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/268204 Nem og hurtig aftale i Søborg Hovedgade og man kan parkere lige i nærheden. En skøn mørk (columbiansk?) kvinde åbnede døren efter lidt forvirring om, hvor jeg skulle gå ind, fordi hun glemte at tilføje “A” til husnummeret og jeg var lige ved at ringe på hos naboen. Hun havde dejlige store bryster og en fantastisk stor rund røv samt talje. Det kunne godt være hende på foto, men med lidt flere kilo på kroppen. Kanon krop. Pengene skiftede hænder og vi røg under bruseren, kys, kærtegn, pikspil og en god golden shower, inden vi røg tilbage i sengen. En våd og skøn 69’er uden gummi, hvor jeg var begravet i hendes store baller. Hende på alle 4. Et syn for guder med den skønne, mørke røv samt svaj i ryggen mens jeg kneppede hende bagfra med kondom. Eksplosion, afslapning og small talk. Rigtig sød pige og god behandling til rimelig pris. Kunne godt komme igen, hvis jeg boede på Sjælland. Kan anbefales B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...