Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/268204 Nem og hurtig aftale i Søborg Hovedgade og man kan parkere lige i nærheden. En skøn mørk (columbiansk?) kvinde åbnede døren efter lidt forvirring om, hvor jeg skulle gå ind, fordi hun glemte at tilføje “A” til husnummeret og jeg var lige ved at ringe på hos naboen. Hun havde dejlige store bryster og en fantastisk stor rund røv samt talje. Det kunne godt være hende på foto, men med lidt flere kilo på kroppen. Kanon krop. Pengene skiftede hænder og vi røg under bruseren, kys, kærtegn, pikspil og en god golden shower, inden vi røg tilbage i sengen. En våd og skøn 69’er uden gummi, hvor jeg var begravet i hendes store baller. Hende på alle 4. Et syn for guder med den skønne, mørke røv samt svaj i ryggen mens jeg kneppede hende bagfra med kondom. Eksplosion, afslapning og small talk. Rigtig sød pige og god behandling til rimelig pris. Kunne godt komme igen, hvis jeg boede på Sjælland. Kan anbefales B)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.