Lars_Larsen 31 Skrevet 15. December, 2025 Jeg står i den situation at den GP jeg skal besøge, har udsat vores tid med 30 min. i sidste øjeblik. Jeg må erkende at jeg halvt overvejer at møde op til den nye tid, og halvt tænker at gå min vej, da jeg er en person som går meget op i, at man overholder sine aftaler. Hvad er jeres erfaring med det? Jeg føler at det er et dårligt tegn på et første møde, og det er mit første besøg udenfor danske klinikker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 247 Skrevet 15. December, 2025 Kommer an på undskyldningen for at udsætte. Jeg er også selv krakilsk med mine aftaler, men jeg vil også kunne forstå, at der er ting som er ude af ens hænder. Vi er jo kun mennesker. Så mærk efter om undskyldningen er acceptabel og lad tvivlen komme hende til gode. Eller sig nej tak til den nye tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 15. December, 2025 Det er i alt fald et dårligt tegn, hvis det sker igen og igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 15. December, 2025 I sidste øjeblik er det 10 minutter før aftalen eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bogormen 136 Skrevet 15. December, 2025 Jeg må indrømme at når det er første gang så lader jeg det mig ikke gå så meget på. De bliver udsat for en del falske reservationer, så jeg kan godt forstå at hvis en af deres faste spørger efter den samme tid, at de så prøver at udsætte. Eller hvis de bliver nervøse over at møde en ny person. Men når vi allerede har mødtes ansigt til ansigt, så går det mig mere på. Jeg tager så heller ikke timelange ture for at møde en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlJens71 234 Skrevet 15. December, 2025 Lars_Larsen skrev, for 2 timer siden: Jeg står i den situation at den GP jeg skal besøge, har udsat vores tid med 30 min. i sidste øjeblik. Jeg må erkende at jeg halvt overvejer at møde op til den nye tid, og halvt tænker at gå min vej, da jeg er en person som går meget op i, at man overholder sine aftaler. Jeg har prøvet det nogle gange med begge konsekvenser. Først måtte jeg jo overveje om jeg overhoved havde muligheden for den nye tid. En gang havde jeg ikke og så måtte hun jo skylde, og det gjorde hun så Et par gange måtte GP`erne jo så yde en vis kompensation. Man bliver jo kold af at vente, så hun måtte jo gøre noget extra for at varme mig op. Det gjorde hun så… Lidt vildt og nogen af mine bedste oplevelser - og det bragte mig faktisk noget tættere på de damer (at jeg ikke blev “sur” og de gjorde noget extra)… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars_Larsen 31 Skrevet 15. December, 2025 Jeg valgte at bruge tiden. Overtalte mig selv med, at det værste der kunne ske, var at jeg havde en GP der var ligeglad, men så havde jeg også prøvet det hvis det var. Endte heldigvis med at være et fint besøg, men må nok erkende at jeg ikke lige ved om jeg vender tilbage, nu jeg fik besked om det så sent efter min mening. Men det ser ud til at skyldes at hun bare ikke kigger på telefonen imens men er i gang, og så er det svært at være for irriteret over det. Jeg må se om jeg måske skal ud i min første anmeldelse, eller om jeg lige vil have noget mere erfaring først @Slowman det var da jeg sendte en aftalt besked en halv time før, så jeg overdrivede måske lidt med i sidste øjeblik, da nerverne spillede et spil med mig i momentet, det må jeg erkende. Men så sent at jeg allerede sidder godt i toget på vej ind til indre København. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5521 Skrevet 15. December, 2025 Lars_Larsen skrev, for 3 timer siden: Hvad er jeres erfaring med det? Jeg føler at det er et dårligt tegn Har to gange været ude for, at jeg bookede om formiddagen til en tid om eftermiddagen og som aftalt bekræftede vores tid 30 minutter før det aftalte tidspunkt. I det ene tilfælde foreslog pigen at skyde det fire timer, da hun lige var taget ud at shoppe. I det andet tilfælde ville hun vistnok skyde det en time. I begge tilfælde, som begge var med østeuropæiske GPer, sagde jeg nej tak og hav en god dag. Havde de bedt om 15 minutter, havde jeg nok sagt ok. Hos thaiklinikker og latinaer har jeg endnu ikke været ude for, at de ikke har været klar som aftalt. Jo, en enkelt gang hos en thai, som havde dobbeltbooket. Ærgerligt, men det kan jo ske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 216 Skrevet 15. December, 2025 Der er mange grunde til man bliver næd til at udsætte tiden. Jeg har oplevet at en kommer for sent så håber jeg den næste kan skubbe hans tid eller hvis der kommer en personlig telefonisk samtale man bliver nød til at tage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1756 Skrevet 15. December, 2025 Det er da helt legalt med forsinkelser. Og som kunde har du også fuld ret til at sige nej tak. Det vigtigste er vel at der kommunikeres tydeligt. Jeg bliver da også forsinket ind i mellem - og så skriver jeg det blot. Enkelte gange kan de ikke få det til at passe og det aflyses, andre er alt godt og atter andre vælger jeg at betale fuld pris selvom min egen tid måske bliver presset sammen hvis det er planlagt en kunde efter. Vi kan alle blive forsinket - sker det ofte bliver vores omgivelser dog trætte af os. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars_Larsen 31 Skrevet 15. December, 2025 Jogge skrev, for 17 minutter siden: Det er da helt legalt med forsinkelser. Og som kunde har du også fuld ret til at sige nej tak. Det vigtigste er vel at der kommunikeres tydeligt. Jeg bliver da også forsinket ind i mellem - og så skriver jeg det blot. Enkelte gange kan de ikke få det til at passe og det aflyses, andre er alt godt og atter andre vælger jeg at betale fuld pris selvom min egen tid måske bliver presset sammen hvis det er planlagt en kunde efter. Vi kan alle blive forsinket - sker det ofte bliver vores omgivelser dog trætte af os. Jeg er egentlig enig. Mine nerver fik mig til at være panikken i det, fordi jeg har læst mange historier herinde. Hvis det nu var hende selv der havde skrevet til mig, tror jeg også jeg havde været lidt mere rolig omkring det. Det er lige det med at have prøvet at stå i situationen selv, i stedet for at huske alle skrækhistorier som man kan læse, og samtidig glemme alle de gange folk har nævnt det som en lille side ting, i deres besøg hos en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 16. December, 2025 Lars_Larsen skrev, for 13 timer siden: Jeg må se om jeg måske skal ud i min første anmeldelse, eller om jeg lige vil have noget mere erfaring først vi vil meget gerne høre om dit besøg. så please, en anmeldelse, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg