Hop til indhold
Brandsprøjten

Nicole Bülow Pussy Galores – brændt af.

Recommended Posts

Pussy Galores

Det skulle have været en anmeldelse af dejlige Nicole Bülow hos Pussy Galores. Desværre endte seancen i en total fiasko.

Hun er en yderst populær pige. Men desværre for os kunder har hun meget langt imellem vagterne. Vist noget med 8 uger. Jeg holdt derfor meget øje med vagtplanen hos Pussy Galores og endelig var hun igen at træffe. Ringede derfor hurtigt og bookede en tid. Den venlige telefondame gjorde mig dog fint opmærksom på, at jeg også skulle ringe igen når Nicoles vagt startede og lige bekræfte, at jeg ville møde op til den aftale booking. Glimrende. Så langt så godt. Jeg ringede derfor lige så snart Nicoles vagt startede og fik der en kæmpe iskold spand vand. Jeg skulle have sendt en e-mail direkte til Nicole. Hun står nemlig selv for at booke kunderne. Så min booking var ugyldig, alle tider allerede snuppet og alternativet på vagten var også allerede helt booked for resten af dagen. Problemet er, at det set-up ikke fremgår på Pussy Galores hjemmeside og at den telefondame der oprindeligt fandt en tid til mig, heller ikke var informeret om den ordning. Så der stod jeg og var bare megaskuffet. Jeg føler mig faktisk dårligt behandlet i den her sag.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 36 minutter siden:

Jeg synes du bringer pigen i miskredit med din anmeldelse.

Både og.
Synes faktisk det er fint at der bliver gjort opmærksomhed på det.

Han påpeger en tydelig problemstilling hos PG/Nicole.

Om det er kommunikation eller andet, så bør f.eks det med at man skal booke hende direkte via Email, jo fremgå af hendes profil på deres hjemmeside.

Pånuværende tidspunkt, er der intet på hendes profil på PG der indikerer ovenstående.

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det fremgår meget tydeligt af PG’s side om “kontakt” at tidsbestilling KUN kan foregå ved telefonisk kontakt…

Tænker det kun er Nicole, der er på den måde ?? Og at den unge dame Nicole åbenbart har rigeligt faste kunder…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gid at min aftale med Cleo, set i bagklogskabens klare lys, også var endt med at jeg var blevet brændt af. :D

Nicole & Vica' pussy party tilbage i april var virkelig en fest. Så jeg forstår godt hun er en populær dame. 

PG skriver at kvinderne er selvstændige. Så det er jo ikke telefondamen som bestemmer hvor mange gæster, etniciteter og aldersgrupper ect kvinder ønsker at tag.

Det er blot min egen konklusion, men mon ikke blot det er en soft exit og hun bare kan "nøjes" med besøg af de stamkunder på de få vagter hun selv vælger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man ringer og bestiller tid. Længere er den ikke. Telefondamen står for kalenderstyringen, også selvom pigerne er selvstædige.

Måske vil hun bare ikke ses med dig - måske fandt hun frem til dig på nettet via dit nummer og tænkte nej tak. Prøv med et taletidskort næste gang. 

Har selv prøvet noget lignende, men så finder jeg bare en anden dame. Der er altid én som vil dine penge tilstrækkeligt meget :-)  

Redigeret af Namnamtk
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...