latinas4ever 1332 Skrevet 9. December, 2025 Glædelig jul. Vidste i at mange af de udenlandske piger ikke kan få MobilePay? MobilePay kræver jo CPR nummer, fast bopæl i Danmark, MitID og dansk bankkonto. Hvis man har en lejekontrakt kan man få resten, men i praksis er der mange der ikke har det. Husk at nogen jo turnerer, lejer på dagsbasis, taler forskellige sprog, osv. Ved ikke hvorfor men hører der er nogen der kun vil betale med MobilePay. Hvis man kun kan betale kontant så ringer de videre. Det skaber et pres for at kunne tage imod det. Måske tænker i at hvis hun siger ja til MobilePay så er alt i orden. Det tror jeg er en forkert antagelse. De tekniske krav kan ikke omgås og når de ikke selv kan få MobilePay så er den eneste løsning at i betaler til en mellemkvinde. Det navn i ser når i betaler er ikke pigens eget navn, det er hendes kollega. Det har jeg i hvert fald været ude for. Bagefter sender kollegaen måske pengene til GP’en via Revolut eller kontant. Som man selv kunne have gjort? Jeg synes det er rodet at sende penge til en tredjepart. Hvorfor betale Anne for at have sex med Eva? Hvad er konsekvenserne for Anne og Eva? Det er nemmere at få Revolut. Derfor er det bedre at bruge det hvis man ikke vil betale kontant. Så sender man altid penge direkte til pigen. Hvis i mener jeg tager fejl og at det er nemt for udlændinge at få MobilePay så forklar venligst hvordan. Er det noget med at få et skattepersonnummer? Jeg er ikke sikker på at alle er bekendt med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 112 Skrevet 9. December, 2025 latinas4ever skrev, 1 time siden: Glædelig jul. Vidste i at mange af de udenlandske piger ikke kan få MobilePay? MobilePay kræver jo CPR nummer, fast bopæl i Danmark, MitID og dansk bankkonto. Hvis man har en lejekontrakt kan man få resten, men i praksis er der mange der ikke har det. Husk at nogen jo turnerer, lejer på dagsbasis, taler forskellige sprog, osv. Ved ikke hvorfor men hører der er nogen der kun vil betale med MobilePay. Hvis man kun kan betale kontant så ringer de videre. Det skaber et pres for at kunne tage imod det. Måske tænker i at hvis hun siger ja til MobilePay så er alt i orden. Det tror jeg er en forkert antagelse. De tekniske krav kan ikke omgås og når de ikke selv kan få MobilePay så er den eneste løsning at i betaler til en mellemkvinde. Det navn i ser når i betaler er ikke pigens eget navn, det er hendes kollega. Det har jeg i hvert fald været ude for. Bagefter sender kollegaen måske pengene til GP’en via Revolut eller kontant. Som man selv kunne have gjort? Jeg synes det er rodet at sende penge til en tredjepart. Hvorfor betale Anne for at have sex med Eva? Hvad er konsekvenserne for Anne og Eva? Det er nemmere at få Revolut. Derfor er det bedre at bruge det hvis man ikke vil betale kontant. Så sender man altid penge direkte til pigen. Hvis i mener jeg tager fejl og at det er nemt for udlændinge at få MobilePay så forklar venligst hvordan. Er det noget med at få et skattepersonnummer? Jeg er ikke sikker på at alle er bekendt med det. Husk at revalut ikek er i alle lande i verden . Og du kan ikke samline mobilpay og revalut 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 506 Skrevet 9. December, 2025 latinas4ever skrev, 1 time siden: Glædelig jul. Vidste i at mange af de udenlandske piger ikke kan få MobilePay? MobilePay kræver jo CPR nummer, fast bopæl i Danmark, MitID og dansk bankkonto. Hvis man har en lejekontrakt kan man få resten, men i praksis er der mange der ikke har det. Husk at nogen jo turnerer, lejer på dagsbasis, taler forskellige sprog, osv. Ved ikke hvorfor men hører der er nogen der kun vil betale med MobilePay. Hvis man kun kan betale kontant så ringer de videre. Det skaber et pres for at kunne tage imod det. Måske tænker i at hvis hun siger ja til MobilePay så er alt i orden. Det tror jeg er en forkert antagelse. De tekniske krav kan ikke omgås og når de ikke selv kan få MobilePay så er den eneste løsning at i betaler til en mellemkvinde. Det navn i ser når i betaler er ikke pigens eget navn, det er hendes kollega. Det har jeg i hvert fald været ude for. Bagefter sender kollegaen måske pengene til GP’en via Revolut eller kontant. Som man selv kunne have gjort? Jeg synes det er rodet at sende penge til en tredjepart. Hvorfor betale Anne for at have sex med Eva? Hvad er konsekvenserne for Anne og Eva? Det er nemmere at få Revolut. Derfor er det bedre at bruge det hvis man ikke vil betale kontant. Så sender man altid penge direkte til pigen. Hvis i mener jeg tager fejl og at det er nemt for udlændinge at få MobilePay så forklar venligst hvordan. Er det noget med at få et skattepersonnummer? Jeg er ikke sikker på at alle er bekendt med det. Jeg tror du har helt ret i, at dem som modtager Mobilepay har en mellemmand involveret. Jeg har aldrig kunne forstå, at nogle ville tage den chance som mellemmand, da danske banker er rimelig vakse med at kontrollere. Revolut bruger jeg ikke selv, da jeg skal oprette en konti og overføre penge til Revolut kontoen. Jeg har engang imellem brugt PayPal, som jeg syntes er smart. Overfører direkte til damen med min PayPal konto, da PayPal har mine kreditkort oplysninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 216 Skrevet 10. December, 2025 latinas4ever skrev, for 7 timer siden: Hvorfor betale Anne for at have sex med Eva? Eller betale Razim eller Ivan ? Næh du - det er alfonseri, som ifølge dansk lovgivning ikke er tilladt på nogen måde. At myndighederne ser gennem fingre med det når det gælder udenlandske piger er racisitisk svineri og intet andet. Nå - du kan roligt bruge revolut, paypal eller kontanter. Gør dig ingen illusioner om at det så går ubeskåret til den entreprenante unge dame på den måde. Fordelingen bliver bare udført lidt mere behind the scene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 10. December, 2025 Folk der har forstand på det, skal nok få en mobilepay konto. #Detsortemarked Du kan absolut ikke være sikker på, det er pigen du overfører til Man kan nemlig oprette med families, venners navne etc. Også have et reserve nummer. Jeg bruger kun Revolut til meget få piger, da man udleverer sit fulde navn, og det skal jeg ikke have rundt hos pigerne, og da slet ikke når vi ved at de har chats hvor de deler oplysninger, og specielt med tanke på bagmænd. Revolut er okay, men kun hvis man stoler på modparten eller har et meget almindeligt navn og efternavn. På den anden side er mobilepay nice. Fordi piger med adgang til det, kan tjekke om personen har en mobilepay tilknyttet sit nummer, og derved finde ud af om det er en de ikke vil have besøg af. Nem måde at sortere ud i folk. En jeg kender, hun havde fået en mærkelig vibe fra en kunde, og hun spurgte om jeg kunne tjekke nummeret - Og ganske rigtigt, det var en hun ikke ville have besøg af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5518 Skrevet 11. December, 2025 latinas4ever skrev, den 9.12.2025 at 22:35: Det er nemmere at få Revolut. Derfor er det bedre at bruge det hvis man ikke vil betale kontant. Så sender man altid penge direkte til pigen. Er du sikker på, at pigen altid anvender sin egen Revolut-konto? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1332 Skrevet 11. December, 2025 @Den Anonyme, mange tak for dit svar. Super relevant. Er enig i at man ikke kan være sikker på det er pigen man overfører til med MobilePay. Det fandt jeg ud af et par gange. Jeg troede at modtager af MobilePay betalinger også kunne se kundens fulde navn? Jeg kan i hvert fald se modtagers navn. Er det anderledes med Revolut? Hvis MobilePay er mere anonymt end Revolut kan jeg godt se det er en fordel for kunden, hvis man ikke vil betale kontant. Jeg har haft lidt travlt et par dage, skal nok få fulgt op med svar til jer andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 11. December, 2025 latinas4ever skrev, 1 time siden: se kundens fulde navn Fulde navn kan ses begge vegne ved Mobilepay og Revolut… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 11. December, 2025 Den Anonyme skrev, den 10.12.2025 at 15:28: Man kan nemlig oprette med families, venners navne etc. Hvordan? Det er jo knyttet op på cpr nr… og alt det ballade der lige har været med, at kun det ægte navn vises…. Også med tilbage virkende kraft.. Man kan selvfølgelig så låne andres Mobilepay konto, men tænker ikke det er det du mener? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 11. December, 2025 latinas4ever skrev, 1 time siden: @Den Anonyme, mange tak for dit svar. Super relevant. Er enig i at man ikke kan være sikker på det er pigen man overfører til med MobilePay. Det fandt jeg ud af et par gange. Jeg troede at modtager af MobilePay betalinger også kunne se kundens fulde navn? Jeg kan i hvert fald se modtagers navn. Er det anderledes med Revolut? Hvis MobilePay er mere anonymt end Revolut kan jeg godt se det er en fordel for kunden, hvis man ikke vil betale kontant. Jeg har haft lidt travlt et par dage, skal nok få fulgt op med svar til jer andre. Hos både Mobilepay og Revolut kan man se modtager og senders fulde navn. Det er derfor jeg ikke er vild med at bruge revolut. På Revolut, går du bare ind på transaktionen og trykker på "Download" ud for "Bekræftelse", så vil du få en kvittering frem. Og der kan du så se hvad der bliver delt af oplysninger. Spoiler. Det er kun fulde navn, ikke adresse. Den del er kun på din kvittering. Jeg havde ihvertfald snakken med Revolut, som forsikrede mig om at det kun var fulde navn der kom med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 11. December, 2025 CamillaHusmor skrev, for 22 minutter siden: Hvordan? Det er jo knyttet op på cpr nr… og alt det ballade der lige har været med, at kun det ægte navn vises…. Også med tilbage virkende kraft.. Man kan selvfølgelig så låne andres Mobilepay konto, men tænker ikke det er det du mener? Den del er vedr. Revolut. Vi to har haft samme dialog tilbage i oktober, hvor jeg skrev det samme. Den Anonyme skrev, den 10.12.2025 at 15:28: Du kan absolut ikke være sikker på, det er pigen du overfører til Man kan nemlig oprette med families, venners navne etc. Også have et reserve nummer. ^^ Er et svar på nedenstående. Fordi det ikke er 100% sikkert. latinas4ever skrev, den 9.12.2025 at 22:35: Det er nemmere at få Revolut. Derfor er det bedre at bruge det hvis man ikke vil betale kontant. Så sender man altid penge direkte til pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 11. December, 2025 Den Anonyme skrev, for 18 minutter siden: Den del er vedr. Revolut. Det er bare fordi du skriver det under en sætning med Mobilepay. Så virkede det logisk at det var det du skrev videre på… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 12. December, 2025 CamillaHusmor skrev, for 20 timer siden: Det er bare fordi du skriver det under en sætning med Mobilepay. Så virkede det logisk at det var det du skrev videre på… Både og, vil tildels vil jeg give dig ret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1332 Skrevet 12. December, 2025 @Muggi, god idé med PayPal. Det kunne man overveje at få hvis man gerne vil betale med telefonen. Jeg tror både MobilePay, Revolut og PayPal automatisk rapporterer til Skat. Så jeg forstår heller ikke at nogen tør at være mellemkvinde. Det er en af de risici jeg tænker at man udsætter andre for ved at insistere på MobilePay, der uligt de andre kræver CPR nummer. Jeg bruger normalt heller ikke Revolut af samme årsag. Jeg har brugt det nogen få gange efter nogen piger jeg kendte godt bad mig om det. Enig i at det er besværligt at man først skal overføre penge til Revolut kontoen og bagefter sende pengene videre. Så måske er PayPal nemmere. @NielsKim, jeg er meget enig i det du skrev om politiet. Der er ikke meget batman over dem. @Den_glade_amatør, Jeg kender i hvert fald et par stykker der bruger sin egen Revolut. Om alle pigerne gør ved jeg ikke. Jeg tænker det er bedst at betale med noget som modtageren kan tage imod, og lade være med at tilbyde mange penge med noget de ikke kan tage imod så de måske finder en høker løsning. @Den Anonyme. Ok, så du mente at fordi man kan se fulde navn så bruger du hverken MobilePay eller Revolut. Så hvis man ønsker at være anonym så bør man altså også undgå at betale med MobilePay. Jeg fik måske formuleret mig lidt uklart. Jeg kan godt se at der ikke er en garanti for at man overfører direkte til pigen med Revolut. Jeg mente egentlig bare at de fleste piger der er i Danmark kan få Revolut. Der er nogen lande de ikke er i, men de lande er der ikke så mange piger der bor i, tror jeg. Hvis pigerne kan få Revolut (eller PayPal) så må der vel være større chance for at man overfører til pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 13. December, 2025 (edited) @latinas4ever Jeg har mit private nummer tilknyttet mobilepay, og derfor kommer jeg aldrig til at bruge det. Hvis man vil være helt anonym, så bruger man kontanter og et taletidskort, som man kan tanke op. Mit nummer til denne slags aktiviteter, er koblet op på whatsapp business, og den har seperat kontaktliste vs. Min whatsapp. Det gør at jeg ikke behøver tanke op eller noget, kun hvis jeg skal sende SMSer. Men ringe kan man gøre via appen os. Revolut deler præcist de samme oplysninger som mobilepay, bortset fra mobilnummer. Bruger kun revolut til meget få, fordi det er nogle jeg har opbygget et solidt forhold og tillid til. Den tillid går begge veje. Men det er os det jeg mener, det at pigen har Revolut, er ikke ensbetydende med at hun har brugt sine egne personlige oplysninger. Da man kan oprette sig med venners og families navne. Der er mobilepay anderledes. Men dem der gerne vil have mobilepay, skal nok os få det, hvis de kender nogen der kender nogen. Etc. Redigeret 13. December, 2025 af Den Anonyme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg