Timeglas 4 Skrevet 4. December Hej allesammen. Jeg har gået med tanken om at starte som gp i lang tid nu. Og jeg har lige nogle spørgsmål jeg gerne vil have afklaret før jeg springer ud i det. Man kan jo ikke benægte at pengene er en meget attraktiv del af jobbet, men er der forskel på hvad jeg forestiller mig og hvad der er realiteten. Jeg har en veninde som var gp og hun sagde at hvis en ung og smuk pige som jeg smider min annonce op, og tager nogle gode billeder, så kan jeg i hvert fald regne med at få mindst 100 henvendelser om dagen, endda til det punkt at jeg ikke ville kunne svare alle. Hun lød meget overbevisende men jeg kan bare ikke forestille mig at der virkelig er så mange mænd til hver af os piger. Altså der er jo også andre piger derude, så hvordan skal så mange mænd skrive til mig. jeg er som sagt en dansk ung pige på 25 og får tit komplimenter på mit udseende. Så bare et generelt spørgsmål til pigerne derude. Skal der meget til for at holde biksen i gang. Kan det ske at der bare ikke er nogen der skriver? Findes der langsomme dage, eller er der altid mænd som er klar? Kom endelig med jeres svar piger, og hvis I mænd har nogle generelle råd så kom bare med det! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1171 Skrevet 4. December Selvfølgelig er der det, spørgsmålet er nok bare mere hvordan du sætter dine priser contra hvor meget pølse du kan klare Hvis du skal yderligere optimere kan du overveje at tage flere på én gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskmand22 77 Skrevet 4. December Du skal nok få 100 henvendelser, du skal nok ikke regne med at få 100 aftaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havkatten 23 Skrevet 4. December 100 henvendelser eller mere, det er sikkert rigtigt. Jeg oplever, at mange piger svarer mekaniskt på disse, fordi de ikke gider læse. Der vil være sløve dage, men100 mænd om dagen, det lyder uvirkeligt. det holder du ikke til i længden. Hvis du tager springet og har udsenedet med dig, og kan finde ud af at køre en fornuftig forretning, så skal det nok køre. bor du på en lille ø og er på fornavn og hej med hele befolkningen, så er sagen sikkert anderledes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 91 Skrevet 4. December Min erfaring er, at der kommer rigtig mange henvendelser, når jeg har min annonce aktiv (og jeg er ikke en ung pige på 25, men der findes kunder til både jer helt unge og os mere modne GP’er ), men sandheden er også, at det er en tidsrøver at sortere de useriøse fra og i starten vil du nok opleve mange, som ikke dukker op. Men med tiden får du en mere fast kundekreds og så bliver det lidt lettere. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havkatten 23 Skrevet 4. December Taboo skrev, for 18 minutter siden: Min erfaring er, at der kommer rigtig mange henvendelser, når jeg har min annonce aktiv (og jeg er ikke en ung pige på 25, men der findes kunder til både jer helt unge og os mere modne GP’er ), men sandheden er også, at det er en tidsrøver at sortere de useriøse fra og i starten vil du nok opleve mange, som ikke dukker op. Men med tiden får du en mere fast kundekreds og så bliver det lidt lettere. Der har du et formodentligt realistisk indlæg fra en gudinde glem alt om 100 besøg om dagen. Selv om du kun vil sælge quickier af 15 min og kunderne står i kø uden for døren, så kan du selv regne ud, at der ikke er timer nok i et døgn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 42 Skrevet 4. December Der er helt sikkert nogle "bølge toppe og dale" i hvor mange henvendelser som også ender med aftaler. Mange ting spiller ind tænker jeg. Har folk lige fået løn? Er der fest i byen? Er der gode reviews herinde? For mig betyder reviews meget plus en god annonce hvor man ligesom lærer din personlighed lidt mere at kende samt en række flotte billeder helst hvor man også kan se ansigtet Men min erfaring via de GP'ere jeg ser er der klart langsomme dage og dage hvor det er helt crazy!! Det skal man også kunne navigere i tænker jeg Hermed mine tanker søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 773 Skrevet 4. December Mit råd er, at du skal tilbyde numsesex. Det er der flere penge i! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 19 Skrevet 4. December Spændende tråd Du skal bare passe på dig selv og hygge dig så meget du kan. Da er så mange ting man skal overveje og kan overveje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havkatten 23 Skrevet 4. December (K)ærligMand skrev, for 8 minutter siden: Der er helt sikkert nogle "bølge toppe og dale" i hvor mange henvendelser som også ender med aftaler. Mange ting spiller ind tænker jeg. Har folk lige fået løn? Er der fest i byen? Er der gode reviews herinde? For mig betyder reviews meget plus en god annonce hvor man ligesom lærer din personlighed lidt mere at kende samt en række flotte billeder helst hvor man også kan se ansigtet Men min erfaring via de GP'ere jeg ser er der klart langsomme dage og dage hvor det er helt crazy!! Det skal man også kunne navigere i tænker jeg Hermed mine tanker søde Helt enig. Hivs du tager springet og kan finde ud af at køre en professionel biks, så et det om at være sød og imødekommende, lydhør over for dine gæsters ønsker og kan sætte grænser, så er du godt igang. Så vil du også få gode anmeldelser. Det sælger. Må vi se dit ansigt ? så jubller alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 4. December Tænker at du sagtens kan få 100+ henvendelser om dagen hvor af 10% er seriøse. Tænker også hvilke ydelser og prisen på disse spilleren en rolle, samt om du kun holder til et sted eller om du tager rundt i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havkatten 23 Skrevet 4. December Timeglas skrev, for 4 timer siden: Hej allesammen. Jeg har gået med tanken om at starte som gp i lang tid nu. Og jeg har lige nogle spørgsmål jeg gerne vil have afklaret før jeg springer ud i det. Man kan jo ikke benægte at pengene er en meget attraktiv del af jobbet, men er der forskel på hvad jeg forestiller mig og hvad der er realiteten. Jeg har en veninde som var gp og hun sagde at hvis en ung og smuk pige som jeg smider min annonce op, og tager nogle gode billeder, så kan jeg i hvert fald regne med at få mindst 100 henvendelser om dagen, endda til det punkt at jeg ikke ville kunne svare alle. Hun lød meget overbevisende men jeg kan bare ikke forestille mig at der virkelig er så mange mænd til hver af os piger. Altså der er jo også andre piger derude, så hvordan skal så mange mænd skrive til mig. jeg er som sagt en dansk ung pige på 25 og får tit komplimenter på mit udseende. Så bare et generelt spørgsmål til pigerne derude. Skal der meget til for at holde biksen i gang. Kan det ske at der bare ikke er nogen der skriver? Findes der langsomme dage, eller er der altid mænd som er klar? Kom endelig med jeres svar piger, og hvis I mænd har nogle generelle råd så kom bare med det! Tænk på hvorfra du vil drive din forretning, og hvordan du vil forklare dine gæster hvordan de finder frem til dig. Du skal selvf. førsdt og fremmest tænke på din egen sikkerhed. Fra kundens synspunkt er det ikke sjov at stå på et gadehjørne fuld af dårlig samvittighed "har i set ham? Han er på vej på bordel" Så her jeg vidst udtømt mine tanker om og ønsker til en dansk GP. Jeg tror, jeg kan sige på alles vegne, at vi ser frem til at se din profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bogormen 129 Skrevet 5. December Hvis jeg skulle foreslå noget, så ville det være at starte på et af de lysthuse der er rundt omkring i landet. Hvis du er i Københavns området tænker jeg umiddelbart på pussygalores og Seductiongirls. Så vil du have nogen at støtte dig op af i starten, og sikkert også få alle de råd smidt i hovedet som du orker at høre på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 192 Skrevet 5. December Jeg er ret ny. Ikke helt så ung. Jeg synes ikke man får 100 henvendelser om dagen overhovedet. Men i perioder flere end man kan følge med i. Men hvis du er serviceminded, glad for sex og møde mennesker og fair, så skal du nok få succes. Tror yngre får en del flere henvendelser, sikkert også flere useriøse. Der er nogle tricks til at lure de useriøse. Du er velkommen til at skrive pb hvis du vil have lidt gode råd til det hele 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timeglas 4 Skrevet 5. December Mange tak til jer allesammen! Min profil har været begrænset i 24 timer da jeg er ny bruger. jeg er godt klar over at der er mange useriøse henvendelser. Men jeg tror egentlig bare at det jeg var mest overrasket over var at det alligevel er SÅ mange mænd som benytter sig af købesex. Jeg har allerede modtaget mange privat beskeder her på eroguide af mænd som vil mødes når jeg engang starter once again, tak for hjælpen:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg