Hop til indhold
Petitlover

Stående sexstilling?

Recommended Posts

Er der nogen der ved hvor man kan få lov til at løfte pigen op og gøre det enten op ad en væg eller bare fritstående? Jeg oplever tit at de siger fra når man prøver at løfte dem op efter en missionær eller lignende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 time siden:

Ja, man spørger før aftalen indgåes

Jeg ved ikke hvordan jeg skal takke dig for dit input. Jeg laver ikke bare et opslag herinde fordi jeg keder mig. Jeg spørger kvinderne og får tit et nej. Derfor rækker jeg ud til folk herinde for at høre om de kender til det samme og måske kender en kvinde der ikke har noget imod det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petitlover skrev, for 58 minutter siden:

Jeg ved ikke hvordan jeg skal takke dig for dit input. Jeg laver ikke bare et opslag herinde fordi jeg keder mig. Jeg spørger kvinderne og får tit et nej. Derfor rækker jeg ud til folk herinde for at høre om de kender til det samme og måske kender en kvinde der ikke har noget imod det. 

Jeg synes også, at man skal have lov til at tale frit fra levern herind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petitlover skrev, 1 time siden:

Jeg syntes ikke der var indlysende at du havde spurgt FØR aftalen blev indgået. Jeg tænke at det var mere midt i akten at du spurgte pigen om det.

Hvis man er ret ny kan det måske være svært at fremkomme med alle relevante ønsker før aftalen er på plads. Jeg har ingen intention om at være nedladende eller mærkelig.

Men din sarkasme får mig nok til ikke at svare en anden gang.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petitlover skrev, 1 time siden:

Det er lige noget for en petitlover det der- mange tak

Ja… nu studerer jeg jo ikke folks nickname herinde, inden jeg svarer. Mit nickname kan jo godt dække over en fornægtelse af en meget lille penis og dit kan jo dække over en tidligere pædofilidom… Skrevet i sarkasme, da det tydeligt ses i tråden, at det er sådan du svarer på indlæg…

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende er det bare at spørge :) Jeg synes det er frækt at sexe stående. Og hvis jeg havde en ledig væg, var du velkommen til at bruge den.

Jeg synes som sagt, at det er frækt - det er måske for voldsomt for nogle gp'er, så spørg inden legen begynder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo fint at få afklaret spillereglerne ved mødets start, men hvis man er lidt lydhør og tager et nej for et nej, kan man altså godt prøve sig lidt frem mens musikken spiller. Jeg har ikke erfaringer med stående samleje (men nok kæleri) med gp’er, men jeg kan ikke altid sige på forhånd, præcis hvor langt jeg har lyst til at gå mht mere specielle aktiviteter (som f. ex. sorte kys eller fisting). Men jeg har aldrig haft konflikter med dem jeg har besøgt af den grund. Man skal bare opføre sig ordentligt, så får man tit lov til mere. 

Redigeret af ekek

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petitlover skrev, den 3.12.2025 at 14:23:

Måske skulle du så have spurgt direkte, om nogen kendte nogen.

Det gjorde du på ingen måde. Slowman gav dig det mest oplagte svar på dit spørgsmål!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op……………… Hvis vi så lige starter helt forfra inden det her emne kører mere af sporet :):):) jeg spørger naturligvis altid inden, og løfter naturligvis ikke bare en kvinde op, jeg opfører mig altid ordentligt og har aldrig haft problemer med gp’erne. Er der mon nogen der har nogle nogle anderledes inputs nu? :D Og det var ikke for at være flabet men når jeg får et link til en kvinde på flere kg end end gennemsnitsmand kan løfte, så kan man vel ikke være helt sikker på om det er for sjovt eller alvor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...