Tribal chief 7 Skrevet 3. December Hej, jeg besøgte denne pige for tre dage siden, og det var en fantastisk oplevelse. Jeg sad derhjemme og kiggede på forummet, da jeg så Yana. Jeg ringede til hende, og vi aftalte at mødes sent om aftenen. Jeg fik svar kort efter. Vi aftalte et tidspunkt på en time, og hun sendte mig adressen. Jeg satte mig i bilen og kørte til byen. Da jeg ankom, åbnede pigen døren, smilende og meget imødekommende. Vi gik ovenpå og lavede lidt forspil, før vi startede. Vi gik ind på værelset, jeg betalte, vi tog vores tøj af, og hun begyndte at give mig dyb, intens oralsex med lidenskabelige tungekys. Vi prøvede flere stillinger, og det var utroligt ophidsende. Jeg gav efter efter cirka ti minutter. Så fik jeg en 15-minutters massage, som var fantastisk. Så startede vi anden runde, som var utrolig spændende på alle måder. Hun var virkelig fantastisk. Jeg fik alt: dybe kys, dyb, våd sugning, et let slag på hendes smukke røv og en cumshot på hendes bryster. Det var virkelig fantastisk. Efter anden runde fik jeg også en nakkemassage; Hun var meget generøs med sin tid; jeg brugte over en time. Oplevelsen var virkelig vidunderlig, men den eneste ulempe var rummets kulde. Da jeg trådte ind, var vinduet åbent, og pigens alder matchede ikke mine forventninger; hun så ældre ud. Hendes engelsk var ikke fremragende, men hun gjorde en indsats med oversættelsen. Bortset fra det var alt lækkert og appetitligt. https://annoncelight.dk/showad/390478 Dette er min første anmeldelse, men jeg har fulgt forummet eksternt i seks år. Jeg har mange gode oplevelser, men jeg ved ikke, hvorfor jeg altid tøver med at skrive. Med venlig hilsen. Tribal chief 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg