Jernsvinet 13991 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Åben øjnene Jern '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Læs venligst indlæg nr. 124 af http://www.eroguide.dk/forum/user/11799-dinosdk69/ i denne tråd: hvis du ikke forstår hvad jeg mener. Redigeret 29. April, 2014 af Jernsvinet Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2014 chill_pill.preview1.jpg nej - ærlig talt ... ikke denne gang... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 29. April, 2014 chill_pill.preview1.jpg Arh hahahahaha. Arhmen det er jo netop input som disse her der gør at det ihvertfald for mig er værd at blive. Ja der er Asshole' s men der er da lige så mange der har en særdeles god humor. Århhhhhhh altså længe leve go humor. :) Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 (edited) fino - så se her...kan det blive mere utilbørligt ?? mere respektløst, mere provokerende ?hvis i synes det er ok - så har i vist hvor i står...Til JasminNej det er ikke ok, hvad han skriver, mener jeg.Lige nu er jeg i dialog med Administrator.Vi vender lige hvad der skal ske, og så må folk lige være tålmodige imens eller gå en tur eller sove lidt ;) Redigeret 29. April, 2014 af Moderator Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 29. April, 2014 Ah sove lidt: Må vi det? Tak og godnat! B Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Halooooooooooooo....STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP Hvaaaaaaaa er der faneflugt? er der nogen der har kommet til at tænde det grønne lys med nødudgang? Kom nu lige tilbage på boardet og spænd hjælmen! Han har lige udfordret jer igen...og der har været frit udspring fra 12-meters-vippen! Tro nu på at Admin holdet er voksen nok til at reagere denne gang. den her kan spilles... Redigeret 29. April, 2014 af Lady Cherie 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 30. April, 2014 Tråden er blevet låst, læs mere her: > Del dette indlæg Link til indlæg