Hop til indhold
Gæst

Vil bruge min energi på sommeren....

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg vil også holde en længere pause, som starter idag. Egentlig ikke fordi der er nogen, som spreder gylle. Men fordi alle debatterne efterhånden handler om tonen herinde.

Hvad fanden er det der sker herinde ? Alle debatter handler om åh denne tone.

Der er en der har skrevet et, der er en anden der har skrevet noget andet.

Nogle piger tager det cool, andre piger bliver sure. Nogle mænd synes pigerne nogle piger har ret, andre mænd synes andre piger har ret, andre mænd mener noget tredje og så er der dem der mener det helt fjerde.

Så vil enkelte have smidt en ud, men han får kun en advarsel. Så er alt ledelsens skyld. Så smækker man med døren, eller truer med det for 117. gang med at gøre det og selvfølgelig skal man lige lave lidt ballade i forbindelse med truslerne eller afgangen og holder naturligvis døren åben, for de fleste af de piger der har forladt Eroguide vender sjovt nok altid tilbage.

Børnehave, børnehave, børnehave.

Tag dog ikke dette sted så seriøst.

Tonen, tonen, tonen. Så tag dog for helvede en af de berømte kasser med tudekiks i stedet og hold med at tro at hele dette forum er livets kerne for jer.

Get a life.

Det er dødtrættende at alle debatter handler om tonen og folks ømfindighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nemlig Aros... Alle ønsker frihed for egne synspunkter ..... Også mig øvrigt :)

Da jeg så. - efter mange år endelig blev træt af VL forsvandt jeg lige så stille ( sikkert heller ikke savnet) - uden at nogen opdagede det og stor ståhej -

Der er jo ingen skam at ville noget andet - men det er lidt en skam at skulle iscenesætte det :)

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du sidder og skriver hvad ledelsen ønsker og vil have. Selvfølgelig går vi i rette med dig, når du udtaler dig om hvad ledelsen vil have på en forkert måde. Vi kan ikke stå til ansvar for dine luftige fortolkninger. Du har om nogen fået lang snor herinde, også når du har begået personangreb.

jeg skriver hvad jeg mener - ikke hvad i mener... jeg mener hvad jeg skriver når jeg siger at i får det nøjagtig som i vil have det...for ellers traf i formodentlig andre valg! 

logik....

hvis du mener min tolkning af jeres adfærd er uretmæssig.. så skriv det  - men når jeg ikke bryder reglerne er det ikke ok at skrive at jeg ikke må skrive min personlige fortolkning af tingene... for selvfølgelig må jeg i et sobert sprog give udtryk for hvordan jeg tolker jeres måde at håndtere det sprogbrug der er ved at jage de lyserøde ud af forummet

det er faktisk lige så lidt ok med den form for sær-opmærksomhed, som når din kollega med mod-kasketten på,  i åbent forum siger til en anden bruger at "han bøvler rundt"  

en ide at overveje... hvad med at give ALLE lidt kortere snor så du/i/vi ikke kunne trække "du sagde - så må han også sige" kortet men i stedet sikrede en fornuftig tone allround... så alle kunne være med og ganske få ikke jog de lyserøde ud af forummet

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad fanden er det der sker herinde ? Alle debatter handler om åh denne tone.

Der er en der har skrevet et, der er en anden der har skrevet noget andet.

Nogle piger tager det cool, andre piger bliver sure. Nogle mænd synes pigerne nogle piger har ret, andre mænd synes andre piger har ret, andre mænd mener noget tredje og så er der dem der mener det helt fjerde.

Så vil enkelte have smidt en ud, men han får kun en advarsel. Så er alt ledelsens skyld. Så smækker man med døren, eller truer med det for 117. gang med at gøre det og selvfølgelig skal man lige lave lidt ballade i forbindelse med truslerne eller afgangen og holder naturligvis døren åben, for de fleste af de piger der har forladt Eroguide vender sjovt nok altid tilbage.

Børnehave, børnehave, børnehave.

Tag dog ikke dette sted så seriøst.

Tonen, tonen, tonen. Så tag dog for helvede en af de berømte kasser med tudekiks i stedet og hold med at tro at hele dette forum er livets kerne for jer.

Get a life.

Det er dødtrættende at alle debatter handler om tonen og folks ømfindighed.

Måske fordi en voksende gruppe af mennesker, er godt trætte af at flere og flere ikke formår at administrere den frihed det giver at være annonym på et forum. Bare en tanke.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

så får ledelsen det jo som de ønsker og så er alle glade :)

Du skrev at ledelsen får det som de ønsker. Du skrev hvad vi mente.

Det var bare ikke det ledelsen ønskede. Det gjorde jeg opmærksom på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske fordi en voksende gruppe af mennesker, er godt trætte af at flere og flere ikke formår at administrere den frihed det giver at være annonym på et forum. Bare en tanke.

eller måske fordi nogle mener at dem som er uenige med dem er nogle trolde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Så burde de måske ikke tage forummet så seriøst. Det her forum er hverken værre eller bedre end de andre jeg færdes på, udover at det adskiller sig ved at folk lever herinde i meget højere grad og tager alt meget personligt. Blot en tanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er simpelthen ikke rigtigt Missetand - der er ikke " flere og flere" - der er bare en almindeligt ophedet diskussion pt - hvor der ikke gives ved dørene - fra begge sider... Og det er en for forsimplet opdeling at sige at der er tale omi " de retfærdige" og "de æreløse" -

Del dette indlæg

Link til indlæg

eller måske fordi nogle mener at dem som er uenige med dem er nogle trolde

Nej overhovedet ikke. Det drejer sig i bund og grund om folks evne (ellermangel på samme) til at formidle et budskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skrev at ledelsen får det som de ønsker. Du skrev hvad vi mente.

Det var bare ikke det ledelsen ønskede. Det gjorde jeg opmærksom på.

jamen i har 2-3 lyserøde der decideret ikke har lyst til at være med pga en tone i sanktionere

i har 2-3 andre lyserøde der åbent har tilkendegivet at de ikke bryder sig om at svare fordi der kommer en spand bæ i deres retning

og i har en majoritet af de daglige mandlige skribenter der synes at tonen er rigtig ubehagelig og beder om at få den tendens stoppet

det er rigtig rigtig mange af en meget fast og trofast og stabil brugerskarer der ikke bliver lyttet til ... 

kernen i jeres debatsektion er i oprør... ikke de perifære deltagere som synes det hele er latterligt at tale om, men den kerne der sørger for at der overhovedet ER en debat... 

hvad er det egentlig så i ønsker ved at træffe de valg i træffer... ? 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så burde de måske ikke tage forummet så seriøst. Det her forum er hverken værre eller bedre end de andre jeg færdes på, udover at det adskiller sig ved at folk lever herinde i meget højere grad og tager alt meget personligt. Blot en tanke.

Undskyld mig. Men det er noget vrøvl. Hvis man ikke tager et emne der er ment seriøst....Seriøst. Så er det da klart at det vil gå op i hat og briller.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man ikke kan se at der er noget galt, når så mange på én gang giver udtryk for at de er trætte af stemningen/tonen, så lever man godt nok i sin egen lille drømme verden!

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er simpelthen ikke rigtigt Missetand - der er ikke " flere og flere" - der er bare en almindeligt ophedet diskussion pt - hvor der ikke gives ved dørene - fra begge sider... Og det er en for forsimplet opdeling at sige at der er tale omi " de retfærdige" og "de æreløse" -

Det er så ikke min opfattelse. Der ER flere og flere der giver udtryk for at de er trætte af det. Ikke alle i fuld offentlighed, men ikke desto mindre af samme holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til Jasmin :

Det har vi skrevet i den debat som jeg har linket til. Vi har skrevet mange gange at folk skal acceptere og respektere hinanden. Vi har grebet ind overfor en bruger via pm og henstilling, låst tråde. Men nogle ønsker jo at holde gryden i kog. Men jeg vil ikke udelukke at vi griber lidt hårdere an i de kommende dage for at få ro på forummet.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg

jamen i har 2-3 lyserøde der decideret ikke har lyst til at være med pga en tone i sanktionere

i har 2-3 andre lyserøde der åbent har tilkendegivet at de ikke bryder sig om at svare fordi der kommer en spand bæ i deres retning

og i har en majoritet af de daglige mandlige skribenter der synes at tonen er rigtig ubehagelig og beder om at få den tendens stoppet

det er rigtig rigtig mange af en meget fast og trofast og stabil brugerskarer der ikke bliver lyttet til ... 

kernen i jeres debatsektion er i oprør... ikke de perifære deltagere som synes det hele er latterligt at tale om, men den kerne der sørger for at der overhovedet ER en debat... 

hvad er det egentlig så i ønsker ved at træffe de valg i træffer... ? 

Når jeg læser ovenstående, så synes jeg umiddelbart det lyder det som om at de 2-3 lyserøde og så de par stykker eller hvor mange det, nu er du omtaler som kernen, ville have bedst af et lukket forum. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har skrevet mange gange at folk skal acceptere og respektere hinanden. 

ja - det sker bare ikke.... så havde en tråd som Dios ikke fået lov til at køre længere end 1 indlæg... for det indlæg var så pakket med despekt at det skreg til himmelen.. 

det budskab kunne have været serveret på 1000 andre måder - alle med mere respekt og accept af forskellige måder at se tingene på 

og nu sidder Dios så og roser at i "holder med ham"... og giver jer cadeau for at give plads til at han sviner de kvinder til han selv besøger og nedgør alle der ikke er i hans personlige præferenceramme og derfor er lige til at smide ud med badevandet fordi deres værdi er mindre end lunken

det i får ros for i hans seneste tråd er at give plads til at en hel gruppe af jeres brugere despekteres og nedværdiges.... det er da selvfølgelig også noget... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Dios har fået en pm fra os (mig) om at han skal opføre sig ordentlig, så vi holder næppe med ham, men han provokerer nok igen skal du se ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg må sige at hans seneste tråd, er et klokke klart eksempel på helt præcist hvad folk er utilfredse med. Den måde han omtaler andre mennesker på er så forbandet respektløs......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dios har fået en pm fra os (mig) om at han skal opføre sig ordentlig, så vi holder næppe med ham, men han provokerer nok igen skal du se ;)

Hvem er  Dios?  Ingen resultater fundet for 'dios'.

Del dette indlæg

Link til indlæg

fino - så se her... 

Der er nu diverse narcissistiske profiler med storhedsvanvid og andre udiagnosticerede traumer der truer med at forlade EG. Ingen grund til at nævne navne. Jeg ser dog sjældent disse bidrage med ret meget relevant, såsom fx anmeldelser af piger. De har tværtimod langt mere travlt med at booste deres ego ved at lege moralfilosoffer overfor nytilkomne og bedrevidende fjolser i diverse tråde.

kan det blive mere utilbørligt ?? mere respektløst, mere provokerende ? 

hvis i synes det er ok - så har i vist hvor i står... 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kigger på hans indlæg nu, jeg har ikke fået det nærlæst, hav lige forståelse for at jeg har 5 pms jeg skal besvare samt div indlæg, ok, samt intern kommunikation med en fra ledelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kigger på hans indlæg nu, jeg har ikke fået det nærlæst, hav lige forståelse for at jeg har 5 pms jeg skal besvare samt div indlæg, ok, samt intern kommunikation med en fra ledelsen.

fair enough :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tøser, tøser

I er i et erhverv som rigtigt mange mennesker har forudfattede meninger om. Derude i den rigtige verden forsiggår lige nu en kamp der drejer sig om hvis det overhovedet skal være muligt og lovligt at arbejde i jeres erhverv. Og at købe det vi køber. Det er en seriøs kamp hvis vindere vil styre fremtiden i mange år. Det er en kamp mellem moral og viden, mellem politiske pointer og menneskers ret til sit individniveau, mellem overlegenhed og empati, mellem tolerance og dumhed.

Det er en vigtig kamp der desværre ikke har så mange modige røster, og især ikke jeres og vores. Det er en kamp der i hovedsag føres mellem hold der i grunden ikke kender spilleplanen.

Herinde har i - og vi - mulighed at snakke om det. At hygge os, og anmelde og give tips og tricks er fint nok. Men end finere er at vi også har mulighed at forklare, fortælle, reflektere og debattere på et niveau - flere niveauer - som vi ikke har derude.
Selvfølgeligt bliver det kedeligt imellem, og selvfølgelig løber vi - og i - indimellem ind i idioter og idiotier. Så meget vigtigere så at blive. Idioterne er end fler derude og debatterne end dummere.

Kom i kun ind her for at hygge jer - ja men så skal i jo skride nu. Men har i noget på hjertet og mener at det kan og bør siges ... ja så er det jo fy og skam at skride.

Der forsiggår en kamp derude lige nu, og den drejer sig sandelig ikke om at hygge sig.

B
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...